"סמרטוט של עשירים", "כשאני רוצה ל***ן אני אומר שאני רוצה ל***ן", "אם יש מישהי שמוצאת חן בעיניי - תפרגני, בלי לפתוח פה מסריח". תכתובות בוטות וחריגות של סוכן הדוגמניות שי אביטל, שהגיעו לידי ynet, חושפות צדדים נוספים ביחס שלו לנשים - זאת על רקע העדויות המצטברות על הטרדות וניצול לכאורה, שהתפרסמו בתקשורת בימים האחרונים.
2 צפייה בגלריה
שי אביטל
שי אביטל
שי אביטל
(צילום: ענת מוסברג)
בתכתובות המדוברות, שהתקיימו ב-2015, אביטל מגיב באופן תוקפני לטענות שמפנה כלפיו נורית אורגל, שהחזיקה אז סוכנות דוגמנות מתחרה. לטענת אורגל, התכתובת החלה בעקבות התנהגות בלתי הולמת שלו כלפי דוגמנית שהייתה מיוצגת אצלה באותה התקופה. אלא שמהר מאוד הרוחות התלהטו, וההודעות הפכו קיצוניות יותר ויותר.
בין היתר, במהלך ההתכתבות בין השניים, אביטל "התגאה" בכך שהוא "לא צריך את הסוכנות כדי ל***ן ילדות מ***ות שרוצות להצליח". את אותה מיוצגת כינה "סמרטוט של עשירים", ובהמשך השיחה המשיך להפגין ביטחון: "***נתי את מי שרציתי עוד כשהיה לי שקל וחצי בכיס, **** (אדם נוסף מהתעשייה - ר"ב) חבר שלך יספר לך. אני לקחתי את מי שרציתי… לא חסר לי כלום ברוך השם, בטח שלא את מי ל***ן".
2 צפייה בגלריה
נורית אורגל
נורית אורגל
נורית אורגל
(צילום:ענת מוסברג)
אורגל מספרת כי בשלב מסוים החלה לשלוח מיוצגות שלה למשטרה, על מנת להתלונן על אביטל והתנהלותו מולן. הנושא עלה גם באותה התכתבות בין השניים. "מה, אני לא יכול לרצות ל***ן?", שאל אותה. בשלב זה עימתה אותו אורגל עם העובדה שלדבריה, חלק מאותן צעירות שעליהן דיבר היו קטינות. "בנות 17-16", כתבה לו, "בנות 15". בשלב זה אביטל חזר לתקוף, ואף חשף את שידוע לו על ניסיונותיה לפנות למשטרה. "יש לך הוכחה למשהו אמיתי?", הטיח בה, "הרי עשית סיבוב במשטרה. יש לי קלטות שלך, תמונות, הכול יש לי. ומתוך המשטרה. והייתי מ***ן לך את החיים אם הייתי רוצה". בהמשך חשף בפניה גם כי קיבל את הפרטים מבכיר במשטרה שמקורב אליו.
האיומים המשיכו לאורך השיחה. "חבל שלא ****תי אותך אז, וריחמתי עלייך אז לא עשיתי לך כלום. אבל דמך בראשך. מי שפוגע בבן אלוהים מקבל צרעת", כתב לה, ודרש: "אם יש מישהי שמוצאת חן בעיניי אז תפרגני. באהבה. בלי לפתוח פה מסריח".
בשיחה עם ynet אורגל אישרה כי התכתובות אותנטיות, והוסיפה כי קיימות אצלה עוד תכתובות באותה הרוח.
ששי גז, עורך דינו של אביטל, מסר בתגובה: "כופר בכל האישומים. אין לו שום מקור במשטרה. כל דבר מוצא מהקשרו ואנחנו לא מוכנים יותר להשתתף במסע הציד הזה. ההודעות האותנטיות הללו מעידות על חפות מרשי, שמעולם לא ניצל את עבודתו לשם יחסים אינטימיים עם נשים".
אביטל עצמו טרם הגיב. מהמשטרה טרם נמסרה תגובה.