מלחמת חרבות ברזל מתנהלת זה היום העשירי, והשחקנית גילה אלמגור פנתה הערב (ג') לעוקביה באינסטגרם ולכל עם ישראל, בעת אחת התקופות הקשות שידעה המדינה, במסר מחזק ומעודד בימים "הנוראיים האלה". "אנחנו משפחה אחת, אין דבר כזה בעולם", אמרה השחקנית בת ה-84.
2 צפייה בגלריה
גילה אלמגור
גילה אלמגור
גילה אלמגור
(צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם)
"אני מקווה שאתם ויקיריכם בסדר ובטוב", פתחה אלמגור את דבריה בסרטון. "אני בת 84, אני חייתי את חיי - הייתי בכל המלחמות, נולדתי לתוך מלחמת העולם. הייתי בכל המבצעים והמצבים, ונכון, מלחמה כמו המלחמה שנחתה עלינו באכזריות ב-7 באוקטובר לא הייתה. ואני מאמינה שלא תהיה יותר, לא יכול להיות".
עוד הוסיפה השחקנית: "אני מאמינה שהימים הנוראיים האלה יהפכו לימים בזיכרון קשה שננעל אותו בכספת ההיסטוריה. אנחנו מדינה קטנה, אין מישהו שלא מכיר מישהו שנפגע. זה מה שעושה אותנו משפחה אחת. אין דבר כזה בעולם. היום אנחנו משפחה אחת פגועה, פצועה ועצובה. יש לנו 199 אנשים, ילדים, תינוקות, חטופים אצל אויב אכזר.
"אני מאמינה בצה"ל, ברוח הישראלית, מאמינה שכולם יחזרו הביתה בשלום. מקווה שכל פגיעה שתעשה תעשה במינימום קורבנות, די מספיק קורבנות. אין למדינה הזאת כוח לעוד קורבנות. הכוח הוא שלנו, האנשים, אחד עם השני. אני רוצה לחבק אתכם ואתכן ואת הילדים, ומי שרוצה לשמוע אותי ולדבר איתי - אותי כנראה לא צריכים כי אני כבר לא מצחיקה ולא שרה, אז זה התור של האמנים העכשוויים - קבלו אותם יפה, חבקו אותם, הם באים בשבילכם.
2 צפייה בגלריה
גילה אלמגור
גילה אלמגור
"אני רוצה לחבק אתכם ואתכן ואת הילדים". גילה אלמגור
(צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם)
"אני כל כך גאה במשפחת אמני ישראל. אני יודעת שהם עושים את כל מה שהם יכולים, את מה שאנחנו עשינו במלחמות הקודמות. שמרו על עצמכם בכל מקום. שמרו על יקיריכם. אני אוהבת אתכם, את המדינה הזאת. אין לי בית אחר, לא היה לי מעולם בית אחר. אני פה עד הסוף", סיכמה את דבריה.