השחקן ג'יימס פרנקו מודה כי קיים יחסי מין עם נשים שלמדו בבית הספר למשחק שניהל, וחושף כי בשנים האחרונות הוא מתמודד עם התמכרות למין. "אני משקיע בכך הרבה עבודה ומשנה את מי שאני", אמר אמש (ד') בריאיון לפודקאסט של ג'ס קייגל.
דבריו של פרנקו מגיעים כמעט ארבע שנים לאחר פרסום עדויות של חמש נשים, חלקן תלמידותיו, שהעידו בתחילת 2018 שהשחקן הטריד אותן מינית. מאז פרסום העדויות נפגע מעמדו בהוליווד, והוא הפסיק לקבל תפקידים משמעותיים. השחקן סת' רוגן, חברו הקרוב, אף הודיע כי יפסיקו לעבוד לצדו. בריאיון שפורסם אמש הבהיר פרנקו כי בניגוד למה שעשוי להתפרש, הוא לא הקים את בית הספר שלו, "סטודיו 4", על מנת לפתות נשים.
1 צפייה בגלריה
ג'יימס פרנקו
ג'יימס פרנקו
ג'יימס פרנקו
(צילום: Frazer Harrison/GettyimagesIL)
השחקן בן ה-43, שטען בעבר כי חלקים מהעדויות נגדו "אינם מדויקים", התייחס אליהן כעת בגישה שונה: "אני מניח שבאותם ימים חשבתי שזה בהסכמה ושזה בסדר. באותו זמן לא הייתי צלול במחשבתי", אמר. לדבריו, התמכרותו למין החלה לאחר שנגמל מאלכוהול, שאליו היה מכור מגיל צעיר.
מוקדם יותר השנה, פרנקו, שכיכב בשוברי קופות רבים, בהם "ספיידרמן", "סוף" ו"127 שעות" (עליו גם היה מועמד לפרס אוסקר), הסכים לשלם 2.2 מיליון דולר במסגרת הסדר פשרה, בתביעה אזרחית שהוגשה נגדו בלוס אנג'לס על ידי שתי תלמידות. לפי כתב התביעה, הוא ושותפיו ב"סטודיו 4", הבטיחו תפקידים נחשקים בהפקות גדולות לסטודנטיות שיסכימו לבצע במסגרת הלימודים סצנות מיניות.