כתבת גלי צה"ל, הדס שטייף הושעתה מסיקור הפיגוע הרצחני בירושלים - אחרי שרמזה על קשר בינו לבין המשא ומתן הקואליציוני להקמת הממשלה.
הדס שטייף על הפיגוע
(מתוך גלי צה"ל)
שטייף אמרה בשידור בגלי צה"ל כי "מה שעוד נאמר מהמשטרה, זה שכרגע בשל משא ומתן ובשל דיווחים שיוצאים מהמשא ומתן - לגבי אישיות כזאת או אחרת שעומדת לקבל על עצמה את הניהול של תפקיד כזה או אחר בממשלה - מורגשת בשטח מתיחות מאוד גדולה ואי אפשר להפריד בין הדברים".
זמן קצר אחר כך צייצה שטייף בעצמה בחשבון הטוויטר שלה כי הושעתה מסיקור שידור הפיגוע: "הושעתי מלשדר את הפיגוע עד הודעה חדשה", כתבה והוסיפה: "כל מנאציי, תעשו מסיבה. אל תשכחו להזמין גם אותי".
2 צפייה בגלריה
הדס שטייף
הדס שטייף
הדס שטייף
(צילום: יריב כץ)
שטייף אף צייצה נגד איתמר בן גביר, שמיועד כאמור לתפקיד השר לביטחון פנים, אולם גורמים בגלי צה״ל אומרים שההשעייה באה אך ורק בגלל הדברים שנאמרו בשידור, ולא בשל הציוץ.
2 צפייה בגלריה
הדס שטייף מגיבה לפיגוע בירושלים
הדס שטייף מגיבה לפיגוע בירושלים
הדס שטייף מגיבה לפיגוע בירושלים
(מתוך דף הטוויטר של הדס שטייף)
איתמר בן גביר, שמיועד לתפקיד השר לביטחון הפנים, כתב בטוויטר: "הדס שטייף ניצלה הבוקר את המיקרופון שגלי צה"ל נתנו לה כדי לתת רוח גבית לטרור, להסית נגדי ואף לדווח דיווח שקר. מקווה שהשעייתה לא תהיה זמנית! אני הראשון שאאבק על חופש ביטוי של עיתונאים, אבל מי שמעודדת את המחבלים לבצע פיגועים ומחפשת צידוקים לא צריכה לשדר בגלי צה"ל".
מגלי צה"ל נמסר בתגובה: "הדיווח של הדס שטייף ששודר הבוקר בגלי צה"ל נמצא בבירור. הכתבת התבקשה לא לשדר בענייני הפיגוע עד תום הבירור".