חופשה משפחתית לאחד מפארקי השעשועים של דיסני ברחבי העולם היא בגדר חלום שמתגשם בעבור משפחות רבות, בעיקר בימי מגפת הקורונה בה הדרכונים שלנו צוברים יותר אבק מאשר חותמות. לפני שתזכו לתכנן את החופשה הבאה, הרשו לנו לפזר עליכם מעט אבק פיות שיעניק לכם השראה ותקווה – בפרק החדש נספר לכם על כל החידושים המרגשים שמחכים לכם בפארקים השונים. האזינו.
2 צפייה בגלריה
אבק פיות
אבק פיות
אבק פיות
(צילום: gettyimages)
הפארקים של דיסני ברחבי העולם הם כבר מזמן סמל לבילוי שיש בו הכול – רכבות הרים מטורפות, מצעדים מוזיקליים ואווירה קסומה השמורה רק לסיפורי האגדות. תקופת הקורונה העניקה לקברניטי פארקי השעשועים הגדולים בעולם זמן רב למחשבה על העתיד. בזה אחר זה נבנו בפארקי השעשועים של דיסני ברחבי העולם מתקנים חדשים המשלבים עולמות וירטואליים ותחושת ניתוק מוחלטת מהמציאות.

אבק פיות

2 צפייה בגלריה
עו"ד אלעד נוה בביקור ביורו דיסני
עו"ד אלעד נוה בביקור ביורו דיסני
עו"ד אלעד נוה בביקור בדיסניוורלד
(צילום: פרטי)
עו"ד אלעד נוה, מומחה לחקר פארקי דיסני, מתארח בפרק החדש של הפודקאסט "אבק פיות" ומסביר מה טומן לנו העתיד הקרוב והרחוק: מהם החידושים המגניבים ביותר שיש לצפות להם בתחומי המתקנים, המלונות והמסעדות, על מה אפשר לדלג והכי חשוב – כמה יעלה לנו כל התענוג? בין אם מעולם לא ביקרתם באחד הפארקים ובין אם אתם חולמים על ביקור חוזר - הפרק הזה בשבילכם.