לאחר שפ. מארי אברהם ("הלוטוס הלבן") הואשם בשתי תקריות של התנהגות מינית בלתי הולמת, השחקן התנצל בהצהרה לתקשורת: "למדתי והבנתי מהמקרים האלו, אני מקווה שהן יסלחו לי".
2 צפייה בגלריה
פ. מארי אברהם
פ. מארי אברהם
פ. מארי אברהם
(צילום: AP)
"אני מבקש להביע את התנצלותי הכנה מעומק ליבי", מסר השחקן בן ה-83 והוסיף: "למרות שמעולם לא התכוונתי לפגוע באף אחד, רק סיפרתי בדיחות שהרגיזו כמה מעמיתיי. כתוצאה מכך איבדתי עבודה נהדרת עם אנשים נפלאים". בכך התייחס השחקן לדיווח ב"רולינג סטון" לפיו אחד מהמקרים הובילו להדחתו מהעונה החדשה של הסדרה Mythic Quest ("מסע אגדי") מבית אפל TV פלוס.
כאמור, התנצלות זו מגיעה יומיים לאחר שפורסם כי אברהם, שגילם בעונה השנייה של "הלוטוס הלבן" את ברט די גראסו, הואשם בשתי תקריות של התנהגות בלתי הולמת. לפי הדיווח, המקרה הראשון הוביל לכך שהוא ספג אזהרה ונאמר לו לשמור מרחק מאחת השחקניות בקאסט אותה לכאורה הטריד מינית - כך לפי מקור בהפקה. התקרית השנייה כבר הובאה אל היוצר והכוכב של Mythic Quest, רוב מקלהני, שהחליט להודיע לאברהם על סיום דרכו בסדרה לקראת צילומי העונה השלישית שלה.
הסיבה הרשמית שפורסמה לפני כחודשיים לעזיבתו את התוכנית הייתה העובדה שהוא עסוק מדי בצילומים של "הלוטוס הלבן" בסיציליה, ולכן לא יוכל להתחייב לצילומי Mythic Quest. אך עם פרסום המקרים החליטו בחברת ההפקה, ליונסגייט, להוציא הצהרה רשמית. "אנו מתייחסים להאשמות הנוגעות להתנהגות בלתי הולמת בצורה רצינית, ונחקור אותן באופן יסודי", מסר הדובר ל"אינדיווייר". "כחלק ממדיניות החברה, אנו לא נדון בפעולות שלנו בנושא בתקשורת".
2 צפייה בגלריה
קאסט "הלוטוס הלבן"
קאסט "הלוטוס הלבן"
קאסט "הלוטוס הלבן"
(צילום: AP)
לאורך הקריירה הארוכה שלו אברהם כיכב גם בסדרות וסרטים כמו "בתוך לואין דיוויס", "האישה הטובה", ו"הומלנד". כמו כן, הוא זכה בפרס האוסקר בקטגוריית השחקן הטוב ביותר על תפקידו ב"אמדאוס" (1985) וקיבל לאחרונה, יחד עם חבריו ל"הלוטוס הלבן", את פרס האנסמבל הטוב ביותר בסדרת דרמה בטקס פרסי גילדת השחקנים.