שגריר ארצות הברית, תומאס ניידס, הגיב לסערת לחיצת היד והודה לזמרת יובל דיין על שהייתה נאמנה לערכים שלה. "הנשיא היה אסיר תודה, בשם האנשים בישראל ובארצות הברית", אמר.
שגריר ארה״ב ליובל דיין
כזכור, אחרי שהופיעה דיין בבית נשיא המדינה יצחק הרצוג, ניגש נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן הושיט את ידו, שנותרה באוויר כי היא שומרת נגיעה.
סערה ציבורית התעוררה, אולם דיין הבהירה כי היא חשבה שהסיטואציה עלולה להציב מכשולים ולכן הודיעה שהיא שומרת נגיעה מראש, וזאת כדי שהנשיא ביידן יעודכן ותימנע המבוכה. גורמים בבית הנשיא הרצוג אכן אישרו שדיין עדכנה מראש והביעו את התנצלותם בפני הזמרת הצעירה על העוול שנגרם לה.
יובל דיין ונשיא ארצות הברית ג'ו ביידן
דיין כתבה מאוחר יותר בחשבון האינסטגרם שלה כי היא מבקשת מכל מי שטען שאין לה דרך ארץ - להתנצל בפני הוריה. "דתיים, חילוניים, יהודים, נוצרים, מוסלמי, שמאלנים, ימניים, לאחר שצפיתם בסרטון, האם שפת הגוף שלי הייתה נראית לכם מתנשאת או מוקירת תודה? האם נהגתי בברוטליות על הבמה, האם ביזיתי, האם אני, שקדתי בפניו שלוש פעמים והסמקתי, האם אני הלבנתי את פניו ברבים? אני הייתי שם ברגע הזה על הבמה, והוא עבר את נשיא ארצות הברית? לאורך כל ביצוע השיר חייכתי אליו, והעיניים שלי שידרו אחדות".