הזמרת שרה'לה שרון, מהנשים הבולטות בתחום השירה בציבור והזמר העברי, התארחה בתוכניתם של ישי שנרב ושרון כידון ב-ynet radio ומיד ביקשה לפתוח במונולוג: "אני רוצה להגיד שבכל מפגשי הזמר שלי אני לא מביעה את דעתי הפוליטית בקשר להפיכה החוקתית. אתמול הייתה לי הזדמנות להשתתף בהפגנה בעמק הירדן, אלפי איש הגיעו וביקשו ממני לשיר, ואני הרמתי את הדגלים - של הלהט"בים וגם דגל ישראל, שרנו את 'שיר לשלום', והייתה לי הזדמנות להגיד - אני נגד", אמרה.
"אני לא מפחדת להשמיע את קולי. אם אנשים יראו וישמעו את התוכנית הזאת ויגידו 'לא נזמין אותה' - אל תזמינו. יש לי מספיק מקומות שאנשים אומרים 'שרהל'ה צודקת, בואו נזמין אותה לשיר איתנו'".
1 צפייה בגלריה
שרהל'ה שרון
שרהל'ה שרון
שרהל'ה שרון
(צילום: בונות אלטרנטיבה)
שרון נכחה אתמול בהפגנה בצומת צמח וניגנה ושרה עם הקהל. בין היתר ביצעה את השיר "ארץ" כשמאחוריה עומדות משתתפות במחאת "צעדת השפחות", כשנשאלה מה דעתה על צורת המחאה, השיבה: "זה עניין של מגדר. אם הולכים אחורה, אין אפשרות לחזור למקום טוב יותר. הערב אנחנו שרים בגבע ואני מקווה שכל האנשים ששמעו אותי עכשיו, לא יסובבו את הגב וילכו הלאה. אנחנו צריכים לעמוד על המשמר. פצע גדול נפער פה, ואני חרדה, מה יקרה מחר, מה יקרה בחמישי, מה יקרה בשבת. לאן זה יוביל אותנו".
שרהל'ה שרון במחאה
(צילום: בונות אלטרנטיבה)
את מאמינה לטענות של יריב לוין שהוא רוצה לאזן את הכוח מול הרשויות? "אני לא מאמינה לשום מילה שלו. הנשיא פנה אליו, אנשים בעלי שם בכלכלה, אנשים מהתרבות, הוא אמר 'אני לא עוצר לדקה'. בן אדם כזה שם על עצמו שריון ולא רוצה לשמוע, וממשיך לא להקשיב, וגם לא רואה, לא רואה מה קורה בתוך העם שלנו. וזה לא חצי מהעם, גם כיפות סרוגות באים להפגנה". האזינו.
בכל בוקר בין 9:00-7:00 שרון כידון וישי שנרב פותחים את היום בתוכנית הבוקר של ynet radio עם כל מה שקרה בעולם בזמן שישנתם.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים