בשנים האחרונות ג'ודי דנץ' שוחחה בפתיחות לגבי מצבה הרפואי ואובדן הראייה שעמו אובחנה, אך כשהתארחה היום (ו') בתוכניתו של גרהם נורטון, השחקנית זוכת האוסקר בת ה-88 סיפרה שכעת המצב הפך "בלתי אפשרי" עבורה בכל הנוגע ללמידת טקסטים חדשים, כך נודע בקטע מהריאיון שפורסם במגזין "פיפל".
1 צפייה בגלריה
ג'ודי דנץ'
ג'ודי דנץ'
ג'ודי דנץ'
(צילום: GettyimagesIL)
"מכיוון שיש לי זיכרון צילומי זה הפך לבלתי אפשרי. אני צריכה למצוא מכונה שלא רק תלמד אותי את השורות שלי, אלא גם תסמן לי היכן הן מופיעות בדף", אמרה דנץ'. "פעם היה לי קל מאוד ללמוד טקסטים בעל פה. אני יכולה לדקלם את כל 'הלילה השניים-עשר' ברגע זה".
בריאיון ל-ynet מ-2019 סיפרה השחקנית הבריטית על בעיות הראייה שלה ועל הקשיים שהיא חווה. "יש לי בעיות ראייה חמורות מאוד, ואני לא יכולה לראות. אני אפילו לא יכולה לשלוח למישהו סמס", אמרה. בראיונות שונים מעבר לים סיפרה שהיא מוצאת את פתרונות מגוונים כדי להתגבר על הקשיים ונעזרת בחברים לא פעם. "הייתי צריכה למצוא דרכים אחרת ללמוד טקסטים, חברות טובות שלי חוזרות איתי על השורות לי שוב ושוב ושוב", אמרה.
בשנה שעברה דנץ' קטפה מועמדות לאוסקר על תפקיד המשנה שגילמה בסרט "בלפסט" של קנת בראנה. בשנה האחרונה הופיעה בדרמה Allelujah של ריצ'רד אייר, המבוססת על מחזה של אלן בנט באותו השם. לאורך קריירה ארוכה של משחק בתיאטרון, בטלוויזיה ובקולנוע גילמה שלל תפקידים בהם "שייקספיר מאוהב", עליו זכתה בפרס האוסקר, "פילומינה" וכמובן - הסוכנת M בסדרת סרטי ג'יימס בונד.