צפו בריאיון המלא
מכירים את זה כשאתם מתעוררים בבוקר ומגלים שפתאום הפכתם לפנדה אדומה ענקית? לא? אז זה בדיוק מה שקורה למיילין לי (רוזלי צ'יאנג), גיבורת הסרט החדש של פיקסאר, "אדומה אש", שייצא בסוף השבוע לבתי הקולנוע. אם גיל ההתבגרות שלכם היה לא פשוט, אז תוסיפו לזה גם איזו קללה עתיקה שרצה אצלה במשפחה ומסבכת לה את החיים.
"לספר סיפור התבגרות שמתרכז בנערה היה מאוד חשוב עבורי ולא רציתי לברוח מכל הפרטים המוזרים והמביכים של גיל ההתבגרות, כי כולנו עברנו אותם", מספרת הבמאית דומי שי (זוכת האוסקר על "באו") בריאיון ל-ynet. "אז למה ללכת על קצות האצבעות ליד נושאים כמו לקבל מחזור, להיות מובכת מאמא שלך או לפתח רגשות לאיזה בחור? רציתי להכניס לסרט הזה כמה שיותר רגעים מדויקים ואמיתיים של מה זה אומר להתבגר ולהיות בת 13".
1 צפייה בגלריה
מתוך "אדומה אש"
מתוך "אדומה אש"
הכול כרגיל, חוץ מבעיה אחת קטנה. מתוך "אדומה אש"
"כולם באולפנים ידעו לאן הם נכנסים. אני חושבת שעוד מ'באו' הם הבינו מה הם הולכים לקבל עם דומי", טוענת המפיקה לינדסי קולינס. "וברור שמאז הסיפור עוד התפתח, סיפור המחזור וההתבגרות היה כל הזמן מופגנים ומודגשים. בוב אייגר (יו"ר דיסני לשעבר) צפה בסרט ממש בהתחלה - והוא אהב את מה שהוא ראה. ראינו את זה כסוג של אישור שהוא בסדר עם התוכן ואז הם פשוט נתנו לנו להמשיך מהנקודה הזו".
דומי, אחד ממושאי התשוקה של מיי היא להקת בנים, "4 טאון", שממש הזכירה לי את בקסטריט בויז ואן סינק, ורציתי לדעת אם זה היה חשוב לך באופי שלה ובאישיות שלה. "להקות בנים היו חלק כל כך משמעותי בתהליך ההתבגרות של נערות, הן היו שם מאז ומתמיד. ולהרבה בנות השער ליחסים עם בנים הוא דרך להקת בנים, דרך המוזיקה שלהם, וזה פשוט הרגיש כמו מטרה ראויה, ספציפית ומצחיקה שתהיה לגיבורה שלנו, שהחלום שלה הוא להגיע להופעה של להקת בנים. יש גיבורים שצריכים להציל את העולם, אבל עבורה זה 'אני צריכה לראות הופעה של להקת הבנים הזו'. עבורה זה עניין של חיים או מוות. מבחינתה, החיים שלה יסתיימו אם היא לא תהיה בהופעה הזו".