אתם מוכנים לזה? אחרי שנודע כי הסרט Taylor Swift: The Eras Tour שעוקב אחרי סיבוב ההופעות הבינלאומי של טיילור סוויפט יוקרן ברחבי העולם בלמעלה מ-100 מדינות - היום (ד') נודע כי הוא יוקרן גם בישראל במתחמי סינמה סיטי ורשת בתי הקולנוע לב ברחבי הארץ החל מ-13 באוקטובר. מכירת הכרטיסים תיפתח היום.
2 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
(צילום: AP)
הסרט, שמתעד את הופעתה של סוויפט כחלק מסיבוב ההופעות הנוכחי - The Eras Tour, מהמצליחים והמרוויחים ביותר של הזמרת, צולם במהלך שלוש ההופעות הראשונות שהציגו מתוך שש באצטדיון SoFi בלוס אנג'לס, קליפורניה, באוגוסט.
במאי הסרט סם רנץ' עבד בעבר על סרטי הופעות עבור שמות כמו בילי אייליש וליזו, ועל הפקתו חתומה חברת ההפקות של הזמרת.
משך הסרט הוא 165 דקות, ולכן יש להניח שלא יכיל את כל השירים שבוצעו במהלך המופע - שבו 44 שירים והוא נמשך לאורך יותר משלוש שעות. לא נמסרו פרטים נוספים על תוכן הסרט.
הטירוף סביב מכירת הכרטיסים המוקדמת ברחבי העולם שברה שיאים, ועל פי דיווחים ההכנסות הצפויות של הסרט בסוף השבוע הראשון שלו עשויות להסתכם ביותר מ-100 מיליון דולר.
2 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
(צילום: AP)
זה יהיה סרט ההופעות הרביעי של הזמרת, כשבשנת 2020, סוויפט הוציאה את "מיס אמריקנה", סרט תיעודי שחושף את התמודדותה של הזמרת מאחורי הקלעים במהלך השנים 2018 עד 2019 כשהיא עוסקת בשאלות שנוגעות בפוליטיקה, מתייחסת להתמודדות עם הפרעת אכילה, ועם אבחון הסרטן של אמה.