לאחר שדווח כנעדר - דרייק בל, המוכר בעיקר בזכות תפקידו בסדרת הנוער "דרייק וג'וש", נמצא היום (ה') בריא ושלם. הודעה זו מטעם משטרת דייטונה ביץ' שבפלורידה, מגיעה שעות ספורות לאחר שזו הביעה חשש לשלומו ומסרה בחשבון הפייסבוק שלה: "הוא נחשב כנעדר ובסכנה".
2 צפייה בגלריה
דרייק בל
דרייק בל
דרייק בל
(צילום: AP)
המשטרה מסרה כי כעת הם נמצאים בקשר עם השחקן, ושהוא "בטוח". עדיין לא ברור היכן הוא היה, או מדוע השוטרים חששו לביטחונו.
"אתה משאיר את הטלפון הסלולרי שלך ברכב ולא עונה במשך הלילה וזה מה שקורה?", כתב השחקן האמריקאי בחשבון הטוויטר שלו בצירוף סמיילי משועשע.
בהודעה שפרסמה המשטרה מוקדם יותר היום נמסר כי השחקן נראה לאחרונה נוהג במכונית ב.מ.וו אמש בסביבות השעה תשע בערב. למרות שברשתות הועלו השערות כי מדובר בפייק-ניוז, המשטרה אישרה את המקרה ברשתות החברתיות וביקשה מכל מי שיודע דבר על מצבו או על מקום המצאו ליצור עימם קשר. דובר המשטרה המקומית סירב להוסיף פרטים נוספים על המקרה ועל נסיבותיו.
בל בן ה-36 החל את קריירת המשחק שלו בגיל צעיר, כשהפריצה הגדולה שלו כאמור הייתה ב-2004 עת עליית הסדרה "דרייק וג'וש" בניקולודיאון, שהייתה להצלחה מסחררת. בהמשך שיחק גם בתפקידים בסדרות כמו "זואי 101", "איי קארלי" ו"ויקטוריוס". במקביל, פיתח בל קריירה מוזיקלית כשאלבום הבכורה שלו, Telegraph, יצא בשנת 2005. באותה שנה, היה מעורב בל בתאונת דרכים שגרמה לו נזק בצוואר ושברים נוספים.
2 צפייה בגלריה
דרייק בל
דרייק בל
דרייק בל
(צילום: AP)
בשנים האחרונות הוזכר שמו בעיקר בשל פרשיות שבהן היה מעורב. לפני קצת פחות מעשור הכריז בל על פשיטת רגל בשל חובות של מאות אלפי דולרים. בשנת 2020, בת זוגו לשעבר, מליסה לינגפלט, הגישה נגדו תלונה בגין התעללות פיזית ומילולית שעברה בשנים 2009-2006. שנה לאחר מכן, נעצר השחקן בשל סיכון קטינים והפצת חומרים מזיקים לקטינים לאחר שהתכתב באופן מיני עם קטינות בשנים שקדמו לכך. בל הורשע באותה השנה לאחר שהודה בסעיפי האישום ונגזרו עליו שנתיים מאסר על תנאי.
פורסם לראשונה: 18:01, 13.04.23