בעקבות אכזבת המעריצים על ההופעה הקצרה בפארק הירקון בשבוע שעבר, ולאחר שתגובתו הראשונה לאירוע בחשבון האינסטגרם שלו לא סיפקה את המעריצים, עומר אדם יצא היום (א') בהודעה למאוכזבי הופעתו לפיה יוכלו לקבל כרטיסים חדשים למופעיו הבאים ללא עלות.
עומר אדם הופעה פארק הירקון
(.)
"קהל אהוב ויקר שלי", פנה אדם למעריציו ברשתות החברתיות, "מאז ההופעה בערב חמישי אני לא מפסיק לחשוב מה ואיך לעשות. אחרי תקופת קורונה, רצינו לקיים מופע ענק עם אמן מצליח בינלאומי שייתן עניין וחוויה ושנצליח ביחד לתת לכם מופע מושלם. הגעתם מרחוק, הלכתם ארבעים דקות ברגל. תגברנו רכבות אבל לא כולם יכולים להגיע ברכבת ונוצרו פקקי ענק. כשירדתי מהבמה הרגשתי אתכם מקסימום וכמובן שלא היתה לי כוונה שאף אחד יתאכזב.
"אבל השעה 23:00 זה חוק! המוזיקה צריכה להיפסק כי יש דיירים שמתגוררים סביב הפארק! אני יודע שיש גם הרבה אנשים שנהנו והשקענו בהפקה הזו מכל הלב. ביחד עם כל אנשי ההפקה שלי שגם הם מרגישים תסכול רב אחרי חודשים של הכנות, החלטנו ככה: אנחנו פותחים כמה מופעים (נעדכן בהמשך איפה), כמו שאנחנו אוהבים, בהם נוכל לשיר יחד ואוכל לראות אתכם איתי.
2 צפייה בגלריה
ההופעה של עומר אדם בפארק הירקון
ההופעה של עומר אדם בפארק הירקון
ההופעה של עומר אדם בפארק הירקון
"אז כל מי שרכש כרטיס והיה בהופעה והתאכזב (וגם כל מי שרכש, היה ולא התאכזב) יוכל לקבל כרטיס חדש ללא עלות. אני חלק מכם ואתם ממני וכמו שעד היום לא אכזבתי (אני מקווה). אני לעולם לא אאכזב, נקודה! אנחנו נשקיע את הנשמה ונבנה לכם ליין אפ שגם נצחק וגם נבכה. אני מתנצל אם חלקכם התאכזבתם!
"נשבע באמא ובאבא שהייתה לי כוונה רק לשמח ולהפתיע אבל במדינתנו הקטנה והמיוחדת בסוף הכי טוב לנו איתנו! ורק איתנו. מארגן הכל ומעדכן. ניפגש בקרוב, אוהב אתכם. עומר".
2 צפייה בגלריה
עומר אדם
עומר אדם
"אני חלק מכם ואתם ממני וכמו שעד היום לא אכזבתי". עומר אדם
(צילום: ענת מוסברג)
זוהי תגובתו השנייה של אדם בנושא הטענות הרבות ברשתות החברתיות, לפיהן ההופעה בפארק הירקון הייתה קצרה מדי. כרטיסים להופעה עלו מאות שקלים, כאשר ההופעה חולקה לשניים - הזמר הפורטו-ריקני ניקי ג'אם עלה לבמה באיחור והופיע כחצי שעה, ואילו אדם עצמו על לבמה רק בשעה 22:00 וירד ממנה כעבור 58 דקות בלבד.
"אני רוצה שתדעו שאין משהו שמבאס אותי יותר מזה שלא יכולתי להישאר אתכם עוד. היינו צריכים לעמוד גם בחוקים של זמני הופעות בפארק הירקון, מבחינתי הייתי שמח לשיר אתכם כל הלילה", כך בתגובתו הראשונה של אדם שפורסמה ברשתות החברתיות, "אתם יודעים כמה אני אוהב להופיע, לתת את הנשמה ולעשות ביחד אתכם את המסיבות הכי משוגעות שיש. מבטיח לכם שבפעם הבאה זה יהיה רק אני".
על תגובתו הראשונה הגיבו חלק מהגולשים בכעס: "אין ולא תהיה פעם הבאה, בושה", כתב הגולש אביאל.
בשלב זה עוד לא נמסרו פרטים על הופעותיו המתוכננות של הזמר.