אחרי ששמרה על דממה ארוכה יחסית וריחוק מאור הזרקורים, אדל הופיעה לפנות בוקר (ב') במשדר טלוויזיוני מיוחד ברשת CBS - ספיישל הופעה בשם "אדל: לילה אחד בלבד", שישודר בשבוע הבא גם בישראל (א', 21 בנובמבר, yes).
במסגרת הספיישל התקיים ריאיון מיוחד עם אופרה וינפרי, שבו הזמרת הבריטית הנערצת דיברה בכנות על התהפוכות שעברו עליה בתקופה האחרונה, ושבהשפעתן יצרה את אלבומה החדש, "30". לצד מסע יחסי הציבור השגרתי על האלבום ולהיטיו, תפסו את מירב תשומת הלב התבטאויותיה על השלת הקילוגרמים המשמעותית בדרך לגזרה דקיקה שאימצה, וכן השלתו של בן זוגה סיימון קונצקי, שממנו התגרשה.
2 צפייה בגלריה
מתוך הריאיון של אדל ואופרה
מתוך הריאיון של אדל ואופרה
מתוך הריאיון של אדל ואופרה
(באדיבות yes)
את ההחלטה קיבלה לדבריה במהלך מפגש חברתי עם ידידים. "ענינו על שאלון במגזין מפוקפק וזה היה משהו כמו 'מה הדבר שאף אחד לא יודע עליך?', ואמרתי שאני מאוד לא מאושרת. אני לא חיה, אני פשוט זורמת", שיחזרה בריאיון. "כשהודיתי בפני חבריי שחשבו שאני מאושרת על כך שאיני מאושרת, הם נחרדו. הרגשתי שמשם התחלתי לתהות - למה אני עושה את זה?".
במהלך השיחה עם וינפרי התוודתה אדל כי הנישואים שלה לקונצקי ב-2018, שש שנים אחרי הולדת בנם המשותף אנג'לו, היו פרי פנטזיות ילדות שלה. "הייתי אובססיבית בנוגע למשפחה הגרעינית לאורך כל חיי מכיוון שמעולם לא הייתה לי כזאת", סיפרה לווינפרי. "בכל הסרטים והספרים האלה, שאתה קורא בעודך מתבגר, זה מה שאמור להיות. ומגיל מאוד צעיר, אני הבטחתי לעצמי שכשיהיו לי ילדים אנחנו נישאר ביחד. אנחנו נישאר משפחה מאוחדת. ניסיתי שכך יהיה לאורך הרבה מאוד זמן. הייתי מאוד מאוכזבת עבור הבן שלי. הייתי מאוד מאוכזבת עבורי, וחשבתי שאני אהיה זו שאפסיק ללכת במסלולים האלה כל הזמן".
הריאיון של אדל לאופרה וינפרי
(מתוך "אדל: לילה אחד בלבד", באדיבות yes ו- STINGTV)
למרות הגירושין ב-2019 והתובנות על כך שהיה הייתה לא מאושרת בזוגיות הזו, אדל סיפרה כי קונצקי הציל את חייה. "הוא הגיע ברגע כזה שבו הוא ואנג'לו סיפקו לי יציבות שאף אחד אחר לא היה יכול לספק לי, במיוחד בתקופה ההיא בחיי", הסבירה, "בקלות הייתי יכולה להידרדר לכיוונים מפוקפקים, הרס עצמי מכך שהייתי כל כך המומה מכל זה. והוא נכנס והיה יציב, האדם הכי יציב שאי פעם היה בחיי עד כה". עם זאת, כשנשאלה אם האלבום החדש "30" יכול להיחשב כ"אלבום הגירושין", היא השיבה, "אני חושבת שאני מתגרשת מעצמי", והסבירה שבניגוד לעבר - כשנהגה להימלט מרגשותיה ולהדחיק אותם - הפעם היא העמיקה לתוכם.
לצד הרכילות הבלתי נמנעת שמלווה מערכות יחסים של מפורסמת במעמדה, אדל, שפרצה תחילה כזמרת במידה גדולה, נדרשה להתמודד גם עם ביקורת ציבורית בעקבות המאמצים שלה להפחתת משקל - מאמצים שהצליחו מאוד, ואולי קצת יותר מדי עבור כאלה ואחרים בתקשורת. "לא הייתי המומה או מוטרדת מזה - הגוף שלי הוחפץ לאורך כל הקריירה", הצהירה, "האם אני גדולה מדי או קטנה מדי, האם אני לוהטת או מה שלא יהיה? אני מעולם לא הערצתי אף אחד בגלל מבנה גופו. מעולם לא הערכתי מישהי בגלל שיש לה אותו צבע שיער כמו לי או אותו סטייל כמו שלי. הייתי חיובית בנוגע לגוף אז, ואני חיובית בנוגע לגוף גם עכשיו. אבל זה לא התפקיד שלי לגרום לאנשים להשלים עם תחושת הגוף שלהם. אני מרגישה רע שזה גורם לאנשים להרגיש רע בנוגע לעצמם, אבל זה לא התפקיד שלי. אני מנסה להסדיר את החיים שלי".
2 צפייה בגלריה
מתוך הריאיון של אדל ואופרה
מתוך הריאיון של אדל ואופרה
מתוך הריאיון של אדל ואופרה
(באדיבות yes)
לדבריה, שגרת האימונים שסיגלה לעצמה עזרו לה במאמץ להשלת הקילוגרמים אך גם להתמודדות עם הפרידה מקונצקי. "זה נבע בעיקר מהחרדה שלי. היו לי התקפי חרדה נוראיים אחרי שעזבתי את הנישואים. זה מאוד בלבל אותי והותיר אותי בתחושה שאין לי שליטה על גופי", נזכרה, "שמתי לב עד כמה אני סומכת על הנוכחות של המאמן האישי שלי כשהרגשתי אבודה כל כך, וגם לא הייתה לי שום חרדה כשהייתי בחדר הכושר. זה הפך להיות הזמן שלי, התוכנית שקבעתי לעצמי בכל יום כשלא היו לי תוכניות".
מלבד הריאיון, אדל גם ביצעה מספר שירים מאלבומה החדש - I Drink Wine, Love is a Game ו-Hold On, כשבקהל נכחו כוכבים כמו ליזו, ג'יימס קורדן ומליסה מקארתי, וגם בנה הקטן אנג'לו, כשזו הייתה הפעם הראשונה שבה בנה צפה בה מופיעה בשידור חי. כמו כן, במהלך המופע הזמרת עזרה לבחור צעיר להציע נישואים לבת זוגו. כשזו ההמומה ענתה בתשובה חיובית, אדל אמרה, "תודה לאל שהיא ענתה כן, אחרת לא הייתי יודעת למי אני אשיר את השיר הזה" - וביצעה את להיטה Make You Feel My Love.
הצעת הנישואים בהופעתה של אדל
(מתוך "אדל: לילה אחד בלבד", באדיבות yes ו- STINGTV)