פסטיבל התמר יחזור במהדורתו ה-23 ויחגוג מוזיקה ישראלית במדבר בחול המועד סוכות בין התאריכים 2 עד 6 באוקטובר. בין האמנים המופיעים נמצאים טונה, פאר טסי, מירי מסיקה, קרן פלס, עומר אדם, יסמין מועלם ועוד רבים. מחירי הכרטיסים נעים בין 259 ל-349 שקלים.
2 צפייה בגלריה
פאר טסי, מירי מסיקה וטונה
פאר טסי, מירי מסיקה וטונה
פאר טסי, מירי מסיקה וטונה
(צילום: ענת מוסברג, רז גרוס)
את הערב הראשון של הפסטיבל, שיתקיים ב-2 באוקטובר, יפתח בבמה בהיכל מצדה אלון אולארצ'יק, ואחריו יופיעו גם חברי "זהו זה!" - אבי קושניר, גידי גוב, דבל'ה גליקמן, מוני מושונוב ושלמה בראבא עם מבחר מהשירים שביצעו בתוכניתם. למחרת ב-3 באוקטובר יופיעו על אותה הבמה פאר טסי וחנן בן ארי.
ב-4 באוקטובר יעלו בזה אחר זה האמנים מוש בן ארי, נינט טייב, ברי סחרוף ואביב גפן והתעויוט, וההרכב אינפקטד מאשרום ב"ערב של כוכבים", ובערב האחרון שנקרא "מרעידים את המדבר" יופיעו יסמין מועלם, עומר אדם, נגה ארז, פול טראנק והתקווה 6.
2 צפייה בגלריה
נינט טייב
נינט טייב
נינט טייב
(צילום: ענת מוסברג)
לצד מופעי הערב יתקיימו גם מופעי זריחה על פסגת המצדה, כשב-3 באוקטובר יופיעו מירי מסיקה שתארח את קרן פלס, ב-4 באוקטובר יופיע בניה ברבי שיארח את לאה שבת וב-5 וב-6 באוקטובר יעלה הראפר טונה לצמד מופעים אקוסטיים.
בנוסף, יתקיימו ברחבי המועצה אזורית תמר הופעות פתוחות לקהל הרחב, בהן "אינדי ילד" ו"לוקח ת'זמן" - מופע משירי יצחק קלפטר, וכן יתקיימו גם הופעות של אריק סיני, דניאלה ספקטור וכרקוקלי.
פורסם לראשונה: 07:00, 03.07.23