השחקנית הבריטית, שרלוט קירק, ששיחקה בין היתר בסרט "אושן 8", טוענת כי נאלצה לקיים יחסי מין עם בכירים בהוליווד כדי לקדם עסקה בין אולפני הפקה גדולים. כעת היא מבקשת להסיר את צו איסור הפרסום בנושא, על אף שחתמה בעבר על הסכם סודיות.
על פי תחקיר של מגזין "הוליווד ריפורטר", שקיבל לידיו עותק של התביעה החשאית שהוגשה על ידי קירק תחת שם בדוי, נטען כי המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר, ששמו נקשר בפרשת 1000 של נתניהו, לחץ על השחקנית לקיים יחסי מין עם מנכ"ל אולפני האחים וורנר לשעבר, קווין צוג'יהרה, וזאת כדי לקדם עסקת ענק בשווי 450 מיליון דולר בין חברת ההפקה של פאקר ושל הבמאי ברט ראטנר, לבין וורנר.
3 צפייה בגלריה
שרלוט קירק
שרלוט קירק
שרלוט קירק
(צילום: AP)
על פי כתב התביעה, ב-26 בספטמבר 2013, פאקר הזמין את קירק, אז שחקנית בת 21 המתמודדת עם אספרגר, לסוויטה הנשיאותית של מלון "בל-אייר" בלוס אנג'לס כדי לפגוש את צוג'יהרה. כשקירק הלכה אל החדר בו שהה צוג'יהרה, הוא חיכה לה עירום על המיטה אחרי שהסניף קוקאין ודרש ממנה לקיים עמו יחסי מין. קירק המבוהלת ברחה לשירותים וסימסה לפאקר, שכתב לה בחזרה "תהיי קולית". כשניסתה לעזוב, פאקר גדול הממדים חסם לה את הדרך ואמר לה כי היא צריכה להישאר ולשכב עם צוג'יהרה. הוא הציע לה 30,000 דולר כדי לעשות זאת, אבל היא לא נענתה. רק כאשר הבינה שהקריירה שלה יכולה להיהרס עוד לפני שהחלה, היא קיימה עם צוג'יהרה יחסים שלא בהסכמה.
3 צפייה בגלריה
ג'יימס פאקר
ג'יימס פאקר
ג'יימס פאקר
(צילום: Scott Barbour/Getty Images)
על פי העתירה שהוגשה בבית משפט בלוס אנג'לס בתחילת ספטמבר האחרון ומתייחסת לפאקר, ראטנר, צוג'יהרה וכן למפיק הישראלי-אמריקני, אבי לרנר, שעל פי הטענות עזר לקדם את הקריירה של קירק, היא "הייתה קורבן של מנהלים בכירים בתעשיית הבידור, וכל אחד מהם האמין שהוא יכול להשתמש בה, להתעלל בה ללא עונש ואז להעביר אותה הלאה".
בשנה שעברה, לאחר חקירה פנימית של חברת וורנר מדיה, צוג'יהרה, שאחרי המקרה בבית המלון המשיך למערכת יחסים בהסכמה עם קירק, נאלץ להתפטר מתפקידו בעקבות טענות כי קידם את קירק בהוליווד בתמורה ליחסי מין איתו. צוג'יהרה התנגד בחריפות נגד אותן האשמות, וכעת גם מכחיש את הטענות החדשות בנוגע למקרה מ-2013. "כל טענות שהועלו נגד קווין צוג'יהרה הקשורות לגברת קירק הן חסרות בסיס משפטית ועובדתית", פרקליטיו מסרו ל"הוליווד ריפורטר", "ונאמרו שנים רבות לאחר מערכת היחסים הקצרה שהייתה להם בהסכמה".
3 צפייה בגלריה
קווין צוג'יהרה
קווין צוג'יהרה
קווין צוג'יהרה
(צילום: AP)
לפני כחודש שמה של קירק עלה לכותרות בנושא אחר, לאחר שסגן נשיא NBCUniversal, רון מאייר, פרש מתפקידו בעקבות איומי סחיטה על גילוי הרומן הסודי שניהל עם קירק כשהייתה בת 20, שנגמר בהסכם פשרה בין השניים.
"הלקוחות שלי הם קורבנות לסחיטה אזרחית בסך מיליוני דולרים שביצעה שרלוט קירק, בן זוגה לשעבר ג'ושוע ניוטון והמאהב הנוכחי שלה, ניל מרשל", כך נאמר מטעם עורך הדין המשותף לפאקר, ראטנר ולרנר. "התביעה הנוכחית היא הניסיון האחרון שלהם במלכודת הדבש שלהם, המנסה לסחוט את לקוחותיי בטענות שווא".
פרקליטם של קירק ובן זוגה, ניל מרשל, אמר בתגובה כי עורך הדין של הנתבעים מציג אותם בתור "קורבנות חסרי אונים וביישנים, ולא כאנשים שניצלו צעירה הסובלת מאוטיזם". הוא הוסיף כי "אין אמת בנוגע לטענה כי מדובר ב'סחיטה' או קלישאות אחרות".