בעוד פחות מחודש שערי פסטיבל אינדינגב ייפתחו, המגברים יידלקו והמוזיקה תישמע שוב בחולות של מצפה גבולות. רגע לפני שהם אורזים את האוהל וערכת הקפה, פסטיבל אינדינגב בשיתוף עם מכללת BPM יצרו את INDCOVER - פרויקט שבו ארבעה מאמני הפסטיבל מבצעים גרסאות כיסוי לארבעה אמנים אחרים בפסטיבל. צפו בפרויקט בבכורה.
כך קיבלנו את אקו שמבצעת את "תגידי לי את" ומוסיפה קמצוץ של גרוב ארנ'בי לשיר הסופר-גרובי ממילא של מרסדס בנד. אצל טברנק כבר תמצאו פרשנות שונה מאוד ובועטת ל"לילה כיום יאיר" של אביתר בנאי ואילו דף צ'ונקי מזריקות מהקסם שלהן ל"בלי משחקים" של עוזי נבון. אחרונים הם Borito עם קאבר עדין ל-Only For a Moment הלהיט הנהדר של לולה מארש.
כל האמנים בפרויקט (המבצעים והמבוצעים) יופיעו בפסטיבל אינדינגב שחוגג השנה 15 ויתקיים במשך שלושה ימים בין התאריכים ה-30 בספטמבר ועד ה-1 באוקטובר. הם יופיעו לצד כמעט 100 אמנים ולהקות ישראלים בהם שמות מוכרים כמו אסף אמדורסקי, מרסדס בנד, אביתר בנאי, לולה מארש ויסמין מועלם וכמובן עשרות יוצרים שתכירו לראשונה בפסטיבל. כבכל שנה, הפסטיבל ייתן מקום לאמנים מכל הז'אנרים: רוק, רגאיי, פאנק, מוזיקה תימנית, טכנו ומה לא. זאת לצד מתחמים שונים, הרצאות, מיצגי אמנות ואווירה צבעונית ומהפנטת.
אחרי שבשנה שעברה בוטל הפסטיבל בעקבות הקורונה, השנה גם הקהל וגם האמנים צמאים לחזור לבמות, צמאים לרקוד ולהתחבר. לא פחות משש במות יפעלו השנה בפסטיבל, לצד הקוף, הפיל והאינדיטרוניקס המוכרות יתווספו במת סאונדסיסטם, מתחם אדמה, במת הרוקט והאינדיטוקס ובמתחם הקמפינג יפעל בר ויהיו תקלוטים.
1 צפייה בגלריה
אקו
אקו
אקו
(צילום מסך)
הקלטה: ליאור אביגדור | מיקס ומאסטרינג: ליאור אביגדור | מיקס ומאסטרינג Borito: שחר לוי | עוזרי טכנאי: עדי עזר, איתן זילברברג, גיא ליף, יאן אורשנו | צילום ועריכה: ליאור אלון | הפקה: אורי בן-דרור