הקומיקאי והמוזיקאי ג'ק בלאק הודיע ​​ברשתות החברתיות כי הוא מבטל את המשך סיבוב ההופעות הנוכחי של להקתו, טניישס די, לאחר ששותפו ללהקה, קייל גאס, סיפר בדיחה קשה על ניסיון ההתנקשות בטראמפ במהלך הופעה.
1 צפייה בגלריה
טניישס די
טניישס די
טניישס די
(צילום: Alexandre Schneider/Getty)
בלאק סיפר שהוא "הופתע" כשבזמן הופעתם באוסטרליה ב-14, יום לאחר ניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר, הוא הגיש עוגה לגאס על הבמה כדי לחגוג את יום הולדתו ה-64, וכשביקש ממנו להביע משאלה, גאס הגיב: "אל תפספסו את טראמפ בפעם הבאה".
"הופתעתי ממה שנאמר בהופעה ביום ראשון", כתב בלאק בהצהרתו, "לעולם לא אסכים לדברי שנאה ולעידוד לאלימות פוליטית בכל צורה שהיא. לכן, לאחר הרהורים רבים, אני כבר לא מרגיש שנכון להמשיך את סיבוב ההופעות של הלהקה ואני שם את כל התוכניות העתידיות שלה בהמתנה. אני מודה למעריצים על התמיכה וההבנה שלהם".
במקביל, גאס עצמו פרסם תגובה ברשתות, והתנצל על ההערה: "המשפט שאלתרתי על הבמה ביום ראשון בערב בסידני היה לא הולם, מסוכן וטעות איומה. אני לא מעודד אלימות מכל סוג שהיא, בשום צורה ונגד אף אחד. מה שקרה היה טרגדיה, ואני מצטער מאוד על הלקות בשיקול הדעת שלי. אני מתנצל מעומק לבי בפני אלה שאכזבתי אותם ומצטער על כל כאב שגרמתי". ב-TMZ דווח גם כי Greene Talent, הסוכנות שייצגה את גאס, הודיעה על הספקת המשך עבודה איתו.
טניישס די, שקמה באמצע שנות ה-90, היא להקת רוק אמריקאית בהובלת השניים. המוזיקה שלהם נעה בין רוק כבד, רוק קומי ומוזיקת קאנטרי - והיא מתאפיינת בבוטות ובהומור. לאורך השנים נודע בלאק ("רוק בבית הספר", "קונג פו פנדה") בתמיכתו במפלגה הדמוקרטית, ולצד סיבוב ההופעות הנוכחי שלהם, שמבוטל כעת, טניישס די הייתה אמורה לנגן גם בסדרת הופעות באוקטובר כדי לתמוך ב-Rock the Vote, עמותה א-מפלגתית המוקדשת לבניית תודעה פוליטית אצל צעירים.