חברת המוזיקה הבינלאומית וורנר מיוזיק גרופ (WMG) הודיעה היום (ד') על פתיחת נציגות בישראל. את הפעילות של החברה בארץ תוביל מריה מוכיח (לשעבר הד ארצי, לב גרופ מדיה ואנובה מיוזיק) אשר מונתה למנכ"לית, ובעלת רקע בניהול ובייצוג אמנים ולייבלים.
2 צפייה בגלריה
כבר חתומים: קארדי בי, אד שירן ונגה ארז
כבר חתומים: קארדי בי, אד שירן ונגה ארז
תקדם באופן מקומי את האמנים הבינלאומיים של התאגיד. קארדי בי, אד שירן ונגה ארז
(צילום: AP, רז גרוס)
הסניף הישראלי של חברת המוזיקה, וורנר מיוזיק ישראל ייפתח במטרה לאתר ולהחתים טאלנטים חדשים בעלי פוטנציאל הצלחה גלובלי, וכן במטרה לקדם אמנים ישראלים מוכרים ומצליחים, זאת בעקבות הצלחתם הבינלאומית של נועה קירל, נגה ארז וסטפן לגר החתומים בתאגיד. במקביל, וורנר מיוזיק ישראל תשווק ותקדם באופן מקומי את האמנים הבינלאומיים של התאגיד בהם ברונו מארס, קארדי בי, קולדפליי, דיוויד גואטה, דואה ליפה, אד שירן, ליזו ורד הוט צ'ילי פפרס.
מריה מוכיח, מנכ"לית וורנר מיוזיק ישראל, אמרה: "אני נרגשת לפתוח את הנציגות הראשונה של וורנר מיוזיק בישראל. המדינה שלנו ברוכת כישרונות ייחודים ויוצאי דופן שאנו מקווים לקדם גם לבמה העולמית. אנו שואפים למצוא אמנים מעוררי השראה מישראל כבר בעתיד הקרוב"
2 צפייה בגלריה
מריה מוכיח
מריה מוכיח
״אנחנו שואפים למצוא אמנים מעוררי השראה כבר בעתיד הקרוב". מריה מוכיח מנכ"לית וורנר מיוזיק ישראל
(צילום: ענבל אייל)
אלפונסו פרז-סוטו, נשיא השווקים הצומחים של Warner Recorded Music: "לישראל יש תרבות עשירה והיא ביתם של יוצרים ואמנים מדהימים. מוכיח מביאה איתה ניסיון עצום בתעשיית המוזיקה ולכן היא האדם המתאים להוביל את הפעילות שלנו כאן. אנו מקווים להפוך את וורנר מיוזיק ישראל למעצמה מלאה בכוכבים מקומיים, ושואפים למשוך אלינו את הכישרונות המרגשים ביותר במדינה, תוך פתיחת הדלתות עבורם ברשת העולמית הנודעת של וורנר מיוזיק".
וורנר מיוזיק ישראל ייפתחו את הנציגות המקומית בתל אביב לקראת סוף השנה.