ליאור רז עושה "פאודה": כוכב סדרת המתח השתתף אמש במבצע חילוץ של "אחים לנשק", שנרתמו לסייע להוציא אנשים מעוטף עזה.
1 צפייה בגלריה
פאודה
פאודה
ליאור רז, "פאודה"
(צילום: רונן אקרמן)
רז, בוגר דובדבן נסע לעוטף יחד עם שותפו ליצירת הסדרה "פאודה", עיתונאי ynet ו"ידיעות אחרונות", אבי יששכרוף וחבר הכנסת לשעבר יוחנן פלסנר, בוגר סיירת מטכ"ל.
רז ופלסנר היו חמושים, אולם לא נתקלו במחבלי חמאס אבל כמו רוב המדינה בימים אלה, הם חוו אזעקות צבע אדום והיו תחת מטח של רקטות.
"אנחנו נוסעים לסבב נוסף בשדרות", כתב יששכרוף בטורו הבוקר ב"ידיעות אחרונות" שעלה גם ב-ynet. "הפעם - אמא ובתה והכלב. יש להם מכונית אבל הן חוששות לנהוג תחת ירי הרקטות. הן בלחץ אבל כשהן מזהות את ליאור רז פתאום נראה חיוך גדול על פניהן. 'דורון' בא להציל אותן. הבת והאמא רוצות סלפי ולהעלות לאינסטגרם, נענה בחיוב כמובן".
"אני נפעם מרוח ההתנדבות של הלוחמים של אחים לנשק", אמר רז בשיחה עם ynet, "ואם אפשר לעזור אפילו קצת לחלץ את המשפחות המפוחדות האלה אז אנחנו שם".
היוזמה יוצאת הדופן של רז ושותפיו יצרה הדים גם בעולם, כשבאתר הבידור Just Jared פרסמו כתבה בנושא. "ליאור רז הצטרף לחזית בישראל כדי לסייע לקורבנות החפים מפשע על רקע התקפות של כוחות חמאס", כתבו והוסיפו, "השחקן בן ה-51 הוא כוכב 'פאודה' שעלתה בנטפליקס, וידוע כג'יימס בונד הישראלי בשל עבודתו בסדרת הפעולה".