הדרמה הקומית החדשה מבית HBO רק עלתה, וכבר הוכתרה בידי מגזין ה"רולינג סטון" כאחת הסדרות המפתיעות של השנה. התקציר נשמע מבטיח: סיפור אהבה לא שגרתי בין אם חד-הורית, בתה הצעירה וגבר הומו פריבילג להחריד.

ב-8 במרץ 2014 נעלם מטוס של חברת "מלזיה איירליינס", על כל 239 הנוסעים וצוות האוויר שעליו. בדיוק תשע שנים מאז המקרה עולה בנטפליקס הסדרה התיעודית שחוזרת אל הפרשה, בניסיון להבין מה פספסנו בדרך, ואיך יכול להיות שעד היום לא נמצאה תשובה לתעלומה?

אידריס אלבה הנהדר חוזר לנעליים של לות'ר בסרט שממשיך את הסדרה המצליחה וזוכת הפרסים. הפעם הבלש, הרדוף על ידי הכישלונות שלו עצמו, נמלט מבית הכלא כדי שיוכל לשים סוף לרוצח המתוחכם שמטיל אימה על לונדון. אנחנו כבר מרגישים קצת יותר בטוחים.

"הישרדות", אבל על ספידים. תוכנית הריאליטי הזאת לוקחת 16 מתחרים אל תוך האזורים הקיצוניים של אלסקה ומעמתת אותם עם תנאים בלתי אפשריים. כדי לשרוד באמת הם יצטרכו למצוא את עצמם כחלק בלתי נפרד מקבוצה של אנשים. לכל מי שמתגעגע ל"הישרדות" כמו שהיא אמורה להיות.

בדיוק שנתיים אחרי שידור הסרט התיעודי "צל כבד", שהביא את הסיפור הכואב של אולה קרבצ'נקו והניסיונות שלה להשתחרר מצמד האותיות "א.ק." ומהאישומים שהוצמדו לה, עולה סרט תיעודי חדש שחוזר אל הסיפור שלה. הפעם הסרט עוקב אחרי כל מה שקורה לה בעקבות המשפט החוזר של רומן זדורוב, העדות החוזרת והמאבק לנקות את שמה מחדש ולחזור לחיים ולשגרה.

ועוד קטנה: ביום האישה הבינלאומי, 8 במרץ, ייחשף גם השיר שלנו לאירוויזיון, "יוניקורן" בביצוע נועה קירל, במסגרת יום שידורים מיוחד בכאן. כדאי להציץ.