השחקן ג'רמי רנר עתיד להתראיין לראשונה מאז פציעתו הקשה בתחילת השנה בספיישל בן שעה עם דיאן סויר ברשת ABC שישודר ב-6 באפריל. בטריילר ששוחר היום (ד') לקראת הריאיון נחשפת חומרת פגיעתו שכללה, בין היתר, שמונה צלעות שבורות ב-14 מקומות, שבר בכתף ימין ובברך וקריסת ריאה.
1 צפייה בגלריה
ג'רמי רנר מתוך הריאיון ב-ABC
ג'רמי רנר מתוך הריאיון ב-ABC
ג'רמי רנר מתוך הריאיון ב-ABC
(צילום מסך)
בספיישל שנקרא "ג'רמי רנר: ריאיון עם דיאן סויר - סיפור על אימה, הישרדות וניצחון" השחקן צפוי לשתף פרטים אודות התאונה שבה חתול השלג שלו עלה עליו כשניסה לחלץ את אחיינו. בטריילר בן שתי דקות הוא מספר על הרגעים הדרמטיים: "בחרתי לשרוד", הוא מספר לסויר, "זה לא הולך להרוג אותי, אין סיכוי".
כזכור, ב-1 בינואר השחקן היה מעורב בתאונה בחווה שבבעלותו מעל אגם טאהו שבנבדה, שבה מפלסת השלג שבבעלותו דרסה אותו לאחר שבלם החירום לא פעל כראוי, ורנר ניסה למנוע מהאחיין שלו להיפגע מהרכב המידרדר, כך אישר השריף המקומי. בריאיון כעת הוא משתף כי "הייתי עושה זאת שוב. הרכב התקדם ישר לאחיין שלי".
כעת השחקן מספר כי הוא זוכר את הכאב של הדריסה ואף כי הוא היה "ער לגמרי" בכל רגע בתאונה. בעקבות התאונה רנר אושפז במצב קריטי בבית החולים ועבר מספר ניתוחים לטיפול בפגיעה החמורה שכעת נחשף כי כללה: שבר בלסת ובארובת העין, 8 צלעות שבורות ב-14 מיקומים שונים, שברים בברך ימין, בעצם הבריח, בכתף ימין, בקרסול, וקריסת ריאה.
לכתבות נוספות בנושא:
הריאיון יעסוק גם בתקופת התאוששותו בבית החולים ולאחר שחרורו, שאותה רנר משתף גם ברשתות החברתיות, ויכלול שיחות עם בני משפחתו, בהם האחיין שהציל, "ראיתי את הראש שלו בבריכה של דם, לא חשבתי שהוא חי", הוא מספר בטריילר.
השחקן בן ה-52, היה מועמד פעמיים לפרס האוסקר, בפעם הראשונה על "מטען הכאב" משנת 2008 (בבימויה של קתרין ביגלו) והשנייה על "גנב עירוני" מ-2010 (שכתב וביים בן אפלק). בשנים האחרונות הוא מוכר בעיקר כמי שמגלם את הוקאיי ביקום הקולנועי של מארוול. בחודש הבא עתידה לצאת תוכנית חדשה בכיכובו בשם Rennervations, שאל הבכורה שלה הוא צפוי להגיע במה שתהיה הופעתו הפומבית הראשונה.