רוכשי הכרטיסים טרם עודכנו בדבר, אולם עובדי ההפקה של הופעת נועה קירל בפארק הירקון קיבלו הודעה רשמית: ההופעה תידחה שוב ולא תיערך ביום ראשון הקרוב, כך נודע ל-ynet.
1 צפייה בגלריה
נועה קירל בפארק הירקון
נועה קירל בפארק הירקון
נועה קירל בפארק הירקון
(צילום: רז גרוס)
בהפקה הודיעו לעובדים כי התאריך החדש המיועד לקיום ההופעה הוא 5 בנובמבר, זאת לאחר שהנחיות פיקוד העורף להתקהלות לא השתנו, וכיום מותר לכנס עד 2,000 בני אדם באזור המרכז.
בפעם הקודמת, כזכור, המופע זז לחול המועד סוכות מספטמבר בעקבות המלחמה וירי טילים לעבר המרכז. "איזה מצב הזוי של חוסר ודאות, כל שנייה יש משהו ולא יודעים מה יקרה מחר", אמרה קירל בסרטון שעלה לרשתות החברתיות בפעם הקודמת שנאלצה לדחות את הופעתה. "אני בחיים לא אעשה משהו שיסכן את הקהל שלי ואתם חשובים לי יותר מהכול. אני רוצה שנקיים את המופע המטורף שעבדנו עליו בזמן שיאפשר את זה כמו שצריך, ואתם תעודכנו במועד החדש. שולחת אליכם אהבה חיבוקים וחיזוקים ומתפללת לימים שקטים יותר".
מתוך מסיבת העיתונאים של נועה קירל בפארק הירקון
מהפקת המופע נמסר אז בתגובה: "בעקבות הירי לעבר תל אביב ושינוי המציאות הביטחונית החליטו, מפיקי המופע לייב ניישן ישראל ונועה קירל במשותף לדחות את ההופעה שתוכננה למחר למועד חדש. כל הכרטיסים שנרכשו כוחם יפה לתאריך שיקבע ואין צורך לבצע חילוף כרטיסים".
במסיבת העיתונאים שהזמרת קיימה לקראת המופע, קירל התייחסה לקיום ההופעה בצל המצב הביטחוני המסלים בצפון: "אני מרגישה מחויבת לקהל שלי, מחויבת לעולם התרבות הישראלי לצד המלחמה, לצד הטרור, להראות שהם לא ינצחו אותנו כי אף אחד לא יודע מה יהיה מחר, אף אחד לא יודע כמה זמן המלחמה הזאת תימשך", אמרה לפני ביטול האירוע, והוסיפה: "אני לא רואה סיבה - כל עוד פיקוד העורף לא עוצר אותי - אני לא אעצור. מוזיקה זה הדבר הכי מקסים שיש בעולם, אני מחויבת לתת את זה לקהל שלי ולמדינה שלי".