הטריילר הרשמי למיני-דרמה החדשה Ghosts of Beirut ("רוחות ביירות" בתרגום חופשי) מבית יוצרי "פאודה" - ליאור רז ואבי ישככרוף, שוחרר אמש על ידי רשת שואוטיים האמריקנית ומציג את כוכבי "פאודה" אמיר חורי והישאם סלימאן מגלמים את הטרוריסט הלבנוני עימאד מורנייה בצעירותו ובבגרותו (בהתאמה). צפו
רוחות ביירות - טריילר
(באדיבות שואוטיים)
הסדרה צפויה לכלול ארבעה פרקים ומבוססת על הסיפור האמיתי של המצוד אחר מורנייה וחיסולו שנעשה, על פי תחקירים, בשיתוף המוסד וה-CIA. בטריילר בן שתי דקות ו-20 שניות, נשמעת קריינות בערבית: "אתה לוחץ על הכפתור ועולה לגן עדן" בזמן שמורנייה, שהיה מכונה "הרוח", בגילומו של סלימאן מתכנן פיגועים קטלניים. על פי הטריילר, עמוס האקשן ואווירת המתח, העלילה תעקוב אחרי המצוד במשך למעלה משני עשורים ותשלב קטעי ראיונות אמיתיים של גורמים המעורים בפרשה.
1 צפייה בגלריה
מתוך "רוחות ביירות"
מתוך "רוחות ביירות"
מתוך "רוחות ביירות"
(צילום: שואוטיים)
דרמת הריגול צפויה לעלות בשירות הסטרמינג של פרמאונט+ ב-19 במאי, ותשודר ברשת שואוטיים שלושה ימים לאחר מכן. מלבד חורי וסלימאן ישתתפו בה גם שחקנים ישראליים נוספים בהם יובל שרף שתופיע בשני פרקים, השחקן הבריטי-ישראלי עידו גולדברג, מיכאל מושונוב ויעקב זדה דניאל, לצד שחקנים בינלאומיים, בהם נוויד נגהבאן ("הומלנד", "טהרן"), דרמוט מלרוני ("החתונה של החבר שלי") ודינה שיהאבי ("ג'ק ראיין").