המוזיקאית קורין אלאל הייתה אמורה להופיע הערב (ב') יחד עם מרסדס בנד באירוע רוק בפארק שמתקיים כחלק מפסטיבל ראשון לציון, אך נאלצה להיעדר מההופעה בעקבות מצבה הרפואי. "כל כך רציתי להיות פה הערב עם מרסדס בנד ולהופיע איתכם ואיתם, אבל אני עדיין לא יכולה, אני עוד חולה", אמרה בסרטון התנצלות ששודר על המסכים. "תנו בראש ובקרוב אני והם נצטרף. ערב נעים". צפו בסרטון ובביצוע מהופעתה של מרסדס בנד:
קורין אלאל בסרטון התנצלות
במהלך הופעתה של הלהקה גל תורן, סולן מרסדס בנד, התייחס להיעדרותה של המוזיקאית שהייתה אמורה לשתף עימם פעולה. "הייתה לנו משאלה לעשות את הערב עם קורין אלאל", אמר תורן על הבמה בלייב פארק. "אנחנו מעריצים אותה, כל שיר שלה זה פצצה אחת מהלכת. אנחנו מאחלים לה את כל הטוב שבעולם", אמר לפני שחברי הלהקה ביצעו את "זן נדיר" והזמינו את הקהל להצטרף בשירה משותפת.
כזכור, בחודש יולי חודש אלאל הודיעה על דחיית הופעות בעקבות הליך הרפואי, ובאוגוסט היא עברה בהצלחה ניתוח במרכז הרפואי שיבא בתל השומר. מטעמה של אלאל נמסר אז ל-ynet כי הזמרת עברה "ניתוח קשה ובעיקר ארוך, שהסתיים בהצלחה". אחרי אותו ההליך שיתפה הזמרת את העוקבים בחשבון הפייסבוק שלה כי היא "נאלצת לדחות את כל ההופעות הקרובות שלי ולתת לגוף עוד זמן להחלים".