תאונת עבודה במהלך חזרות להצגה בבית ליסין: השחקן אופיר וייל נפצע במהלך חזרה לסצנה, הובהל לבית החולים שיבא תל השומר - ושם קטעו לו את האצבע בידו.
וייל בן ה-42, ששיחק בעבר בסדרות כמו "השוטרים", "שטיסל" ו"מה שבע", אמור היה לקחת חלק בהצגה החדשה "פנתר כפול" שעלתה היום (שבת) לראשונה בבית ליסין. ביום רביעי, במהלך החזרה להצגה אירע המקרה ששלח את וייל לבית החולים.
2 צפייה בגלריה
אופיר וייל
אופיר וייל
אופיר וייל
"יש לנו סצנה שהפנתרים עושים מהפכה בארץ", נזכר וייל בשיחה עם ynet, "אני צריך לקפוץ מהמדרגות לבמה, ותוך כדי הנחיתה טבעת הנישואים שלי התלפפה בבורג, והאצבע כמעט נותקה מהיד תוך שהיא מדממת. כל מה שאתה מדמיין - תחשוב יותר קשה".
וייל מוסיף כי ניסה להשיב את האצבע תוך שהוא נאנק מכאבים. רומי, אשתו, הוזעקה לבית החולים שיבא בתל השומר לשם פונה. "אחד מהשחקנים התקשר אלי וסיפר לי על הפציעה. הוא לא רצה להלחיץ אותי אבל הבנתי שהמצב פחות אופטימי. הייתי בשוק".
אחרי שקיבל טיפול רפואי, בצוות הרפואי של בית החולים הוחלט לקטוע את האצבע, וכעת וייל נמצא בהתאוששות אחרי הניתוח. "אני בסדר", הוא מוסיף בחיוך, "נקטעה לי אצבע ואני הולך לנצח את העולם עם זה. אני אהיה השחקן עם תשע האצבעות".
2 צפייה בגלריה
(משמאל) אופיר וייל
(משמאל) אופיר וייל
בהתאוששות. אופיר וייל (משמאל)
(ללא)
אשתו רומי, שנמצאת עימו בבית החולים, סיפרה כי "אם זה היה קורה בגלל כל טבעת אחרת הייתי מרגישה עם זה קצת פחות רע. תחשוב שזו טבעת נישואים שהוא קנה אחרי שאיבד את הקודמת, והתעקשתי איתו לקנות אותה".
להצגת הבכורה שנערכה הערב הוקפץ השחקן יניב לוי במקומו של וייל, שנמצא כאמור בהתאוששות.