יולי 2024

קוברה קאי - עונה 6, חלק 1 (Cobra Kai)
מה הסיפור: חלק ראשון מתוך שלושה של העונה האחרונה ללהיט הנטפלקיסי, כאשר החלק השני צפוי לנחות אצלנו ב-24 בנובמבר והחלק השלישי אי שם בשנת 2025. לא הרבה ידוע בשלב זה על עלילת העונה הקרובה של סדרת הספין-אוף ל"קראטה קיד", שמאז התפתחה למעצמה משל עצמה, אבל בהצצה שנחשפה בפברואר מאחורי הקלעים הבטיחו השחקנים כי העונה "מלאת הפתעות, אתם הולכים למות עליה". הפעם, הסנסיים והתלמידים שלנו יתכוננו לקראת אליפות הקראטה העולמית.
מי בפנים: ראלף מאצ'יו ו-וויליאם זבקה יחזרו לתפקידים הראשיים, כמו גם מרטין קוב, שולו מרידואניה (שמאז העונה הקודמת צירף לעצמו קרדיט בולט ב"בלו ביטל"), ג'ייקוב ברטראנד ועוד.
"קוברה קאי" עונה 6,חלק 1 – טריילר
(באדיבות: נטפליקס)

יוני 2024

ברידג'רטון - עונה 3, חלק 2 (Bridgerton)
מה הסיפור: חודש אחרי שהעולם נסחף אחרי סיפור האהבה של פולין - הלחם של קולין ופנלופי, הזוג החדש במרכז סדרת הלהיט של נטפליקס - מגיע חלקה השני של העונה, ואם לסמוך על קוראי הספרים הנאמנים של ג'וליה קווין שעליהם מבוססת הסדרה - ייתכן שהוא גם המוצלח יותר.
בחלקה הראשון של העונה, המבוססת על ספרה הרביעי של קווין, אחרי ארבעה פרקים מעט מייגעים של "האם הם יהיו ביחד או לא", קולין ברידג'רטון ופנלופי פת'רינגטון סוף-סוף נהיו זוג, זאת לאחר שפנלופי כמעט נישאה למחזר דנדש שצץ לפתע. כזכור, בתום העונה השנייה גילינו, וכך גם אלואיז ברידג'רטון אחותו של קולין, כי פנלופי היא למעשה כותבת דף הרכילות "ליידי וויסלדאון" - דבר שתקע תריז בינה לבין אלואיז - איך הבעיה האיומה הזו תיפטר? כולנו תקווה שחלק 2 ייתן תשובה מספקת.
מי בפנים: ממשיכים איתנו ניקולה קוכלן ("נערות דרי"), סימון אשלי ("חינוך מיני"), ג'ונתן ביילי ("ברודצ'רץ'") ועוד.
"ברידג'רטון", עונה 3, חלק 1 - טריילר
(באדיבות נטפליקס)

מאי 2024

גבר במלואו (A Man in Full)
מה הסיפור: סדרה חדשה של דייויד אי. קלי, הידוע גם בתור האיש שהביא לנו את "אלי מקביל", אבל ממש לא רק. תחת ידיו של קלי יצא גם העיבוד הטלוויזיוני ל"שקרים קטנים גדולים", סדרת הלהיט של נטפליקס "סנגור במבחן", "אהבה ומוות" מבית HBO ועוד המון סדרות שזכו לשבחי המבקרים והקהל.
הפעם קלי לוקח על עצמו עיבוד של רב-מכר מ-1998 העוסק בצ'רלי קרוקר - איל נדל"ן מאטלנטה שעומד בפני פשיטת רגל ומנסה להציל את האימפריה שלו משלל גורמים שרק מחכים למפלתו. כשהוא מצויד בקאסט נוצץ (ראו מטה) ייתכן שבקרוב מאוד נראה את "גבר במלואו" נוסק במעלה הטופ-טן של שירות הסטרימינג.
מי בפנים: ג'ף דניאלס ("חדר החדשות"), דיאן ליין ("בוגדת"), וויליאם ג'קסון הארפר ("המקום הטוב"), לוסי לו ("המלאכיות של צ'רלי") ועוד.
"גבר במלואו" - טריילר
(באדיבות נטפליקס)
ברידג'רטון - עונה 3, חלק 1 (Bridgerton)
מה הסיפור: נעשה פה חם? ייתכן שזו פשוט ההתחממות הגלובלית, וייתכן שזה בגלל שעונה נוספת ולוהטת כהרגלה של "ברידג'רטון" עושה את דרכה אלינו בצעדי ענק. אז מה קורה עם נשות הבון טון הפעם? על פי הטריילר ושלל ההצצות שנחשפו לאורך חודשי ההמתנה הארוכים מאז עליית העונה השנייה אי אז במרץ 2022, במרכז העלילה של העונה החדשה תעמוד דמותה של פנלופי והאהבה ה(לפחות בהתחלה)לא ממומשת שלה עם מר קולין ברידג'רטון שהטריילר דואג לבשר לנו שנעשה חטוב ומוצק.
השחקנית (העוכרת...) ניקולה קוכלן שמגלמת את פנלופי חשפה מוקדם יותר החודש בריאיון כי הוריה מקבלים גרסה מיוחדת של הפרקים ללא החלקים הנועזים. "כשאני מספרת את זה אנשים חושבים שזו בדיחה, אבל זה ממש כתוב לי בחוזה. אנחנו אירים קתוליים זה לא הוויב שלנו", היא אמרה ומדבריה ניתן להניח שגם העונה הזו מבית שונדהלנד (שחלקה השני יעלה ביוני) תכלול סצנות סקס ג'וסיות וקצת עירום מזדמן.
מי בפנים: ימשיכו מהעונות הקודמות כאמור קוכלן ("נערות דרי"), סימון אשלי ("חינוך מיני"), ג'ונתן ביילי ("ברודצ'רץ'") ועוד.
"ברידג'רטון", עונה 3, חלק 1 - טריילר
(באדיבות נטפליקס)
אריק (Eric)
מה הסיפור: מותחן שנשמע מעט הזוי על פניו, אבל כשבנדיקט קמברבאץ' מככב בתפקיד הראשי - אנחנו בפנים. השחקן מגלם את וינסנט, יוצר בובות לתוכנית טלוויזיה לילדים בניו יורק של שנות ה-80. עולמו מתערער כשיום אחד בנו בן ה-9 נעלם באופן פתאומי. וינסנט מפתח אובססיה לציורים שאייר בנו של דמות בדיונית בשם אריק, ומשוכנע שאם יצליח ליצור בובה של אריק שתככב בסדרה - בנו ישוב אליו.
אט אט הוא מרחיק ממנו את בני משפחתו, חבריו והקולגות שלו כשלבסוף כל מה שנותר לו בעולם הוא בעצם אותה בובה דמיונית. מאחורי הקלעים תוכלו למצאו את התסריטאית זוכת האמי אבי מורגן, יוצרת הדרמה מבית ה-BBC "השעה", שזכתה לכינוי המחמיא "מד מן הבריטית". נשמע מבטיח.
מי בפנים: אל קמברבאץ' יצטרפו גבי הופמן ("הולכת רחוק"), מקינלי בלצ'ר ("אוזרק"), דן פוגלר ("המתים המהלכים") ועוד.

אפריל 2024

Eve - North Park
מה הסיפור: עיבוד טלוויזיוני לספר המצליח של פטרישה הייסמית' - "הכישרון של מר ריפלי". אבל מעל הכול - זוהי הזדמנות לצפות בשמונה פרקים שמלאים באנדרו סקוט (הכומר השווה מ"פליבג" למביני ומבינות עניין). מי שכתב את התסריט וביים את המיני-סדרה, שתחילה יועדה לרשת שואוטיים, אך מצאה בית חדש בענקית התוכן, הוא סטיבן זאיליאן זוכה פרס האוסקר על התסריט של "רשימת שינדלר". ברזומה העשיר שלו ניתן למצוא גם את "האירי" עטור השבחים תוצרת נטפליקס מ-2019, "נערה עם קעקוע דרקון", "מאניבול" ועוד.
העלילה תעקוב אחר טום ריפלי שנשכר על ידי אדם עשיר כדי להשיב את בנו הביתה לארצות הברית, ומשם הדברים הולכים ומסתבכים. לסקוט יש נעליים גדולות למלא שכן זהו העיבוד השישי שנעשה לספר הפופולרי למסך (הקטן או הגדול), כאשר המוכר ביותר הוא "הכישרון של מר ריפלי" בכיכובו של מאט דיימון מ-1999, שזכה לשבחים. האם סקוט יעמוד במשימה? נגלה בשבוע הבא.
מי בפנים: לסקוט יצטרפו דקוטה פנינג ("קוראים לי סם", "דמדומים"), ג'וני פלין ("אמה") ועוד.
באש ובמים (Bros)
מה הסיפור: יוצרי "עספור", חנן סביון וגיא אמיר, נוחתים בנטפליקס עם סדרה חדשה בכיכובם. הסיפור שעוסק בפיני וניסו, חברי ילדות שבבעלותם בר שכונתי בירושלים ואוהדים שרופים של קבוצת בית"ר ירושלים בכדורגל, מעמיד את חברותם במבחן, כאשר הבר שלהם נמצא בסכנת סגירה בשל קשיים כלכליים, והם נאלצים להתמודד עם שלל מכשולים אשר המאיימים להפריד ביניהם.
מי בפנים: אפרת בוימולד ("השיר שלנו"), יניב סוויסה ("קופה ראשית"), יעל שטולמן ("המנצחים") ועוד.
תרבות - באש ובמים טריילר

מרץ 2024

סופרסקס (Supersex)
מה הסיפור: דרמה ביוגרפית לוהטת על כוכב הפורנו האיטלקי רוקו סיפרדי. הדרמה האיטלקית החדשה הוקרנה בבכורה בפסטיבל ברלין ומגוללת את סיפור חייו של מי שכונה The Italian Stallion ("סוס ההרבעה האיטלקי", בתרגום חופשי), אך סיפרדי עצמו ציין כי זה לא רק הוא על המסך, ושיבח את התסריטאית פרנצ'סקה מניארי. "הסיפור היפה הזה הוא בהשראת החיים שלי, אבל הוא לא החיים שלי. כל מה שתראו ב'סופרסקס' מקורו בי, אבל התסריטאית השקיעה בו הרבה מעצמה גם", אמר. כשהוא מגולל סיפור התבגרות עוצמתי ויוצא דופן ומלווה במעל 40 סצנות סקס "מותחות גבולות", כפי שהגדיר מגזין "וראייטי", נראה שלנטפליקס סוף-סוף מגיעה טלוויזיה שונה מהאלגוריתם המוכר.
מי בפנים: הקאסט ככל הנראה לא מאוד מוכר לקהל בארץ וכולל את השחקנים האיטלקים אלסנדרו בורגי וג'סמין טרינקה.
"סופרסקס" – טריילר
(באדיבות נטפליקס)
הג'נטלמנים (The Gentlemen)
מה הסיפור: סדרה חדשה של גאי ריצ'י ("לוק סטוק ושני קנים מעשנים", "סנאץ'" והרימייק לייב-אקשן של "אלאדין"), שהיא גם ספין-אוף טלוויזיוני לסרטו באותו השם מ-2019. אומנם הדמויות מהסרט המקורי, בגילומם של כוכבי ענק כמו מתיו מקונהיי, קולין פארל, יו גרנט ועוד, לא ישובו לסדרה החדשה - אך היא מתקיימת באותו עולם תוכן וכמובן תישאר נאמנה לסגנונו של ריצ'י. הפעם אנחנו פוגשים באדי הורנימן שיורש את האחוזה של אביו ומגלה שהירושה הזו כרוכה בקבלה של עסקים מפוקפקים, הכוללים גידול מריחואנה, ובהיתקלויות עם העולם התחתון.
מרכיב חשוב נוסף בעלילה הוא מערכת היחסים של אדי עם אחיו הגדול שהיה בטוח שהוא זה שיקבל את האחוזה והעסק, וכעת על השניים למצוא את דרכם במציאות החדשה. בעוד סרטים של ריצ'י כבר זכו בעבר לעיבודים טלוויזיוניים, זוהי הפעם הראשונה שבה הוא מביים סדרה, וכעת נותר רק לגלות האם סגנון האקשן המהיר והמבדר שלו צולח את המעבר למסך הקטן.
מי בפנים: תיאו ג'יימס ("הלוטוס הלבן"), ג'אנקרלו אספוזיטו ("שובר שורות"), קאיה סקודלריו ("סקינס"), ג'ואלי ריצ'רדסון ("ניפ/טאק") ועוד.
"הג'נטלמנים" - טריילר
(באדיבות נטפליקס)
בנות לנצח - עונה 3 (Girls5Eva)
מה הסיפור: הקומדיה המוזיקלית בהפקתה של טינה פיי חוזרת בעונה שלישית - לבית חדש. לאחר ששתי עונותיה הראשונות של הסדרה שעלתה ב-2021 שודרו בפיקוק, החדשה תעלה בשירות הסטרימינג של נטפליקס יחד עם קודמותיה ותיתן לקהל בארץ הזדמנות להתאהב בה.
העלילה עוקבת אחרי דון, סאמר, גלוריה ו-וויקי, נשים שהיו חברות בלהקת בנות עם וואן-היט-וונדר מצליח בנטיינטיז, שכעת עושות קאמבק מקליטות אלבום ויוצאות לטור. האתגר הזה יציב אותן בפני התמודדויות חדשות שיבחנו את הדינמיקה בין נשות החבורה ויקחו אותן למחוזות חדשים. מרדית' סקארדינו (שברזומה שלה ניתן למצוא את "קימי שמידט" ו"דוח קולבר") תשוב לתפקיד היוצרת והשואו-ראנרית, כך שניתן להניח שההומור והלב של הסדרה האהובה יישמרו.
מי בפנים: ביזי פיליפס ("דוסון קריק"), פולה פל ("סאטרדיי נייט לייב"), רנה אליס גולדסברי ("שי-האלק: עורכת דין בשירות החוק") ועוד.
"בנות לנצח", עונה 3
(באדיבות נטפליקס)
בעיית שלושת הגופים (3 Body Problem)
מה הסיפור: בקצרה - הסדרה החדשה של יוצר "משחקי הכס", דייויד בניוף ודי. בי. ווייס - כבר מספיק בשביל שנהיה בעניין. מעבר לכך, סדרת המדע הבדיוני המצופה נשענת על חומר מקור מהולל, הרומן זוכה פרס ההוגו "בעיית שלושת הגופים" מאת הסופר הסיני ליו צשין.
הסיפור, שנפרש על פני 18 מיליון שנה (!), מתחיל בסין של שנות ה-60, כשאסטרופיזיקאית צעירה מקבלת מסר מחייזרים המבקשים לכונן את שלטונם בפלנטה אחרת. הצעירה עונה למסר, מזמינה את החייזרים לכדור הארץ - ומשנה את גורלו. עם בניוף ו-ווייס, תקציב עתק של נטפליקס וקאסט מבטיח (ראו מטה) - אתם בהחלט יכולים להתחיל לפתח ציפיות.
מי בפנים: שחקנים מצוינים כמו אייזה גונזלס ("בייבי דרייבר"), ג'ונתן פרייס ("משחקי הכס"), בנדיקט וונג ("דוקטור סטריינג'") ועוד.
"בעיית שלושת הגופים" – טריילר
(באדיבות נטפליקס)

פברואר 2024

המופע של וינס סטייפלס (The Vince Staples Show)
מה הסיפור: בגדול זה נראה כאילו וינס טייפלס מנסה לעשות "אטלנטה" משלו, אה-לה דונלד גלובר (או צ'יילדיש גמבינו, מה שתעדיפו), ואולי בכלל "דייב" משלו, אה-לה ליל דיקי. ספוילר: זה כנראה יהיה פחות טוב. הראפר יצר את הקומדיה שמתבססת באופן רופף על סיפור חייו, יחד עם קניה באריס ("שחור כזה") כ-EP, וגם מככב בה בתפקיד ראשי בתור עצמו. התוצאה נראית מבלבלת למדי.
ומה בנוגע לעלילה? הלונגליין הרשמי שואל "מי זה וינס סטייפלס? ובכן, זו שאלה מסובכת. הוא די מפורסם, אבל הוא לא. הוא די עשיר, אבל הוא לא. הוא גם סוג של פושע. אבל הוא... לא?", ומזמין את הצופים להצטרף אליו בהרפתקאותיו היומיומיות, "שבהן כל דבר שיכול להשתבש - עושה זאת". הטריילר מראה את סטייפלס מסתבך בשלל תקריות הזויות שככל הנראה ייגרמו לכם לצחוק - האם מהומור או ממבוכה? נגלה בהמשך.
מי בפנים: סטייפלס (שכבר יצא לו להופיע על המסך הקטן ב"אבוט אלמנטרי"), רפאל קסטילו ("מו"), נייט ג'ונס ("אבוט אלמנטרי") ועוד.
המופע של וינס סטייפלס
(באדיבות נטפליקס)
אווטאר: כשף האוויר האחרון (Avatar: The Last Airbender)
מה הסיפור: עיבוד לייב-אקשן לסדרת האנימציה הפופולרית להחריד מבית ניקולודיאון, שעוקבת אחרי מסעו של האווטאר אנג ללמוד לשלוט בכל האלמנטים כדי להציל את העולם משליטי האש. כמה פופולרית אתם שואלים? היא עד עצם היום הזה מדורגת במקום השביעי בדירוג 250 סדרות הטלוויזיה הטובות ביותר באתר IMDB, ב-2020 היא עלתה בנטפליקס והפכה לתוכנית הנצפית ביותר בארה"ב בשירות הסטרימינג, ובפרק הנצפה ביותר שלה (כזכור, מדובר בסדרה לילדים ששודרה בין השנים 2005 ל-2008) - צפו למעלה מחמישה וחצי מיליון איש.
הסדרה הוכרזה עוד ב-2018, ולשמחת המעריצים מי שהוכרזו כשואו-ראנרים ומפיקים בפועל הם היוצרים של הסדרה המקורית, מייקל דנטה דימרטינו ובראיין קונייצקו. זאת לאחר מפח הנפש של סרט הלייב-אקשן "איירבנדר" מ-2010. אך למרבה הצער, הדברים לא הסתדרו וב-2020 השניים הודיעו על פרישתם מהפרויקט למען שמירה על יושרם האמנותי. מי שנכנס לנעליהם הוא אלברט קים שהבטיח כי ישמור נאמנות למקור ורק ירחיב את הסיפור. "לא רציתי לשנות דברים למען העיבוד. לא רציתי להפוך את הסיפור למודרני או להתאים אותו לטרנדים נוכחיים", אמר. יחד עם זאת, כוכבי הסדרה חשפו השבוע כי דמותו של סוקה למשל תהיה פחות סקסיסטית מהמקור, "היו בה הרבה רגעים מפוקפקים", אמרו. האם בכל זאת יישמר הקסם שהפך את הסדרה ללהיט העצום שהייתה בקרב הצופים והמבקרים כאחד?
11 צפייה בגלריה
מתוך "אווטאר: כשף האוויר האחרון"
מתוך "אווטאר: כשף האוויר האחרון"
מתוך "אווטאר: כשף האוויר האחרון"
(צילום: באדיבות נטפליקס)

ינואר 2024

האחים סאן (The Brothers Sun)
מה הסיפור: בפשטות - עבר יותר מדי זמן בלי שראינו את מישל יאו הולכת מכות, ובנטפליקס החליטו לשים לזה סוף. קצת יותר בהרחבה: יאו היא מאמא סאן - אשתו של ראש ארגון פשע טייוואני שנרצח. בנו, הרוצח הקטלני צ'רלס סאן, נאלץ להחליף את אביו ולהגן על אימו - כמו גם על אחיו הצעיר ברוס שעד כה כלל לא היה מודע לרקע המפוקפק של משפחתו. מדובר בדרמת פשע שמלווה בלא מעט הומור שחור, ובראש בראשונה עוסקת בכלל במורכבויות משפחתיות - כל זה מתובל בערמות של אקשן במיליוני דולרים - כמו שנטפליקס יודעת.
את הסדרה יצרו בראד פלצ'וק (אולי מוכר לכם כיוצר-שותף של ראיין מרפי בלהיטים כמו "גלי" ו"אימה אמריקאית", או לחלופין כבן זוגה של גווינת' פאלטרו) יחד עם במאי מתחיל בשם ביירון וו. "היא חוקרת מה זה אומר להיות בן, להיות אח, ולנסות לשמור על משפחה ביחד", הסביר פלצ'וק את סוד הקסם של הסדרה בעיניו. "זו גרסה קיצונית כי הם משפחת פשע ואנשים יורים עליהם ומנסים להרוג אותם. אבל הקונפליקטים שיש להם, הבעיות הרגשיות, הם מאוד-מאוד אוניברסליים".
מי בפנים: פרט ליאו זוכת האוסקר, שאר הקאסט מורכב מפנים לא מאוד מוכרות, בהן סם סונג לי (השתתף בפרקים בודדים ב"אמת או חובה" וב"סמוך על סול") והיידי קואן (הפציעה לכמה רגעים ב"את" וב"זינוק לאתמול").
האחים סאן – טריילר
(באדיבות נטפליקס)
גריסלדה (Griselda)
מה הסיפור: ובכן, כמו שהגדירו את זה ברחבי העולם - מדובר ב"נרקוס" מסוג בת. בעוד סדרת הלהיט של נטפליקס מ-2015 עסקה בברון הסמים הידוע פבלו אסקובר, "גריסלדה" - שמאחוריה עומדים אותם היוצרים - תגולל את סיפורה של גריסלדה בלאנקו, סוחרת קוקאין שבנתה במו ידיה את אחד מקרטלי הסמים החזקים של שנות ה-70 וה-80.
לתפקיד הבוסית, La Jefa בספרדית קולחת, תיכנס לא אחרת מסופיה ורגרה, במה שיסמל את חזרתה הראשונה למסך הקטן כשחקנית מאז "משפחה מודרנית" האהובה. ורגרה לוקחת על עצמה תפקיד שונה בתכלית וזונחת את הבגדים החשופים והאישיות הזוהרת לטובת איפור שהופך אותה לכמעט בלתי מזוהה, בתוספת רצינות שלא ידענו שקיימת בה. ימים יגידו אם מדובר בשידוך הולם, מה שבטוח זה שמדובר בפרויקט מסקרן במיוחד.
מי בפנים: אל ורגרה יצטרפו בין היתר ונסה פרליטו ("CSI: ניו יורק"), אלברטו אמאן ("נרקוס"), מקסימיליאנו הרננדז ("הנוקמים: סוף המשחק") ועוד.
גריסלדה – טריילר
(באדיבות נטפליקס)

דצמבר 2023

הכתר - עונה 6, חלק 2 (The Crown)
מה הסיפור: לאחר שבנובמבר עלו ארבעת הפרקים הראשונים של העונה וטיפסו במהירות (כצפוי) במעלה הטופ-טן של שירות הסטרימיניג, אנחנו מגיעים לישורת האחרונה - ששת הפרקים שאיתם ניפרד מהסדרה סופית. העונה הנוכחית מתארת את התקופה שבין 1997 ל-2005, בחלקה השני אנו צפויים לקבל הצצה - כרגיל דרמטית, מבוססת על סיפור אמיתי באופן רופף ועשויה לעילא - למערכת היחסים שבין ראש הממשלה דאז טוני בלייר ובין המלכה אליזבת, תחילת מערכת היחסים שבין הנסיך וויליאם הצעיר ובין קייט מידלטון (בלבוש די מינימלי כפי שניתן לראות בתמונות שפרסמה ההפקה), ולחתונה של הנסיך צ'רלס וקמילה פרקר-בואלס.
מי בפנים: ימשיכו מהעונה הקודמת אימלדה סטונטון, ג'ונתן פרייס, דומיניק ווסט, אליזבת דביקי, אוליביה וויליאמס ועוד.
"הכתר" עונה 6, חלק 2 – טריילר
(קרדיט: באדיבות נטפליקס)
ברלין (Berlin)
מה הסיפור: הספין-אוף המצופה לסדרת הלהיט דוברת הספרדית "בית הנייר". הסדרה תיקח אותנו לצעירותו של ברלין (הכינוי של אנדרס דה פונויוסה), לפני שחלה, בתקופה שהיה בשיאו, נדד ושדד ברחבי אירופה. העלילה מתמקדת, איך לא, בתכנון שוד מורכב ושאפתני של תכשיטים בשווי 44 מיליון דולר. לטובת המבצע הוא כמובן מקבץ סביבו צוות מומחה של גאונים-עסקנים, מומחי גאדג'טים וכספות.
הסדרה שרכשה ענקית הסטרימינג ב-2017, הפכה ללהיט ענק וזכתה באהדה בקרב הצופים והמבקרים כאחד - ואף בפרס אמי בינלאומי לדרמה הטובה ביותר. עם עלייתה בנטפליקס היא הייתה הסדרה הנצפית ביותר בשירות למשך שישה שבועות רצופים - נראה האם "ברלין" תצליח לשחזר את ההצלחה.
מי בפנים: פדרו אלונסו שב לתפקידו של ברלין, מישל ג'נר ("חולייטה"), טריסטן אולואה ("סקס ולוסיה") ועוד.
"ברלין" – טריילר
(באדיבות נטפליקס)

נובמבר 2023

כל האור שאיננו רואים (All the light we cannot see)
מה הסיפור: סדרה בארבעה פרקים המבוססת על הרומן זוכה הפוליצר של הסופר האמריקאי אנתוני דואר מ-2014. העלילה משלבת בין סיפוריהן של שתי דמויות, שבסופו של דבר משתלבים: נערה צרפתייה עיוורת שנמלטת עם אביה מפריז הכבושה בימי מלחמת העולם השנייה, כשבאמתחתם יהלום אגדי שהבריחו ממוזיאון, וחייל גרמני צעיר המוצא את עצמו נשלח לתור את אירופה עם יחידה סודית שאמונה על חיסול אותות רדיו של האויב.
מי בפנים: את הסדרה יצר סטיבן נייט מתהילת "כנופיית ברמינגהם", וביים שון לוי מתהילת "דברים מוזרים" (הוא נמנה על מפיקיה וכותביה, וביים כמה מפרקיה הבולטים). בשחקנים תמצאו שמות כמו יו לורי ("האוס") ומארק רפאלו ("הילדים בסדר", "הענק הירוק"), לצד שחקנים אנונימיים יותר בתפקידים הראשיים - אריה מיה לוברטי ולואיס הופמן (שהפציע ב"אפל").
כל האור שאיננו רואים - טריילר
(באדיבות נטפליקס)
הכתר - עונה 6, חלק 1 (The Crown)
מה הסיפור: החלק הראשון והמצופה של עונתה השישית של "הכתר", דרמת הפרימיום האהובה והתמיד-מדוברת, שעוסקת בבית המלוכה הבריטי בעשורים האחרונים. אך הפעם, אליה וקוץ בה: העונה, שכאמור חולקה לשניים (החלק השני יפציע בדצמבר), תהיה גם האחרונה.
ומה בתפריט הפעם? ובכן, העונה הנוכחית תכסה את פרק הזמן שבין 1997 ל-2005, ותתאר בין היתר את מותה הטרגי של הנסיכה דיאנה, את מערכת היחסים שבין ראש הממשלה דאז טוני בלייר ובין המלכה אליזבת, תחילת מערכת היחסים שבין הנסיך וויליאם ובין קייט מידלטון, ואת החתונה של הנסיך צ'רלס וקמילה פרקר-בואלס.
מי בפנים: ימשיכו מהעונה הקודמת אימלדה סטונטון, ג'ונתן פרייס, דומיניק ווסט, אליזבת דביקי, אוליביה וויליאמס ועוד.
הכתר, עונה 6, חלק א' – טיזר
(צילום: באדיבות נטפליקס)
סקוט פילגרים הולך על זה (Scott Pilgrim Takes Off)
מה הסיפור: אומנם העיבוד הקולנועי מ-2010 של הבמאי אדגר רייט זכה לכישלון חרוץ, אך סדרת הקומיקס האהובה של בראיין לי או'מאלי מקבלת צ'אנס נוסף בדמות סדרת האנימציה החדשה הזאת - שאותה גם מפיק רייט, ושנהנית משירותי הדיבוב של כל כוכבי אותו סרט מושמץ.
הסיפור הספציפי של הסדרה החדשה טרם ידוע, אולם סביר להניח שגם הוא יעקוב, בדרכו, אחר ניסיונותיו של פילגרים להביס את שלל החברים-לשעבר של אהובתו רמונה, שמאוגדים תחת ארגון "ליגת האקסים המרושעים". מי מאיתנו לא היה שם?
מי בפנים: מייקל סרה ("סופרבאד"), קירן קאלקין ("יורשים"), אנה קנדריק ("פיץ' פרפקט"), כריס אוונס ("ארבעת המופלאים"), ברנדון ראות' ("סופרמן חוזר"), ג'ייסון שוורצמן ועוד.
סקוט פילגרים הולך על זה - טריילר
(צילום: באדיבות נטפליקס)
אתגר הדיונון (Squid Game: The Challenge)
מה הסיפור: עוד בטרם מגיעה העונה השנייה של דרמת האקשן הקוריאנית שהפכה ללהיט גלובלי מטורף ותופעת תרבות, מגיעה גרסת הריאליטי של "משחק הדיונון" - ומה אתם יודעים, אפילו לפני שראינו פריים ממנה כבר הספיקה לייצר שערוריות.
ומה בדיוק הם החוקים, שאלתם? הם מדמים את אלו שב"משחקי הדיונון" עצמה: 456 מתמודדים מתחרים על פרס ענקי של 4.56 מיליון דולר - הפרס הגדול ביותר בהיסטוריה של השעשועונים, מיינד יו - במהלך סדרה של משחקונים מרושעים שבסופם, יש לקוות, אף אחד לא יומת.
מי בפנים: 456 אנשים שלפי המידע שדלף מההפקה עד כה כנראה היו צריכים לחשוב על זה עוד טיפונת לפני שנרשמו.
אתגר הדיונון - טריילר
(צילום: באדיבות נטפליקס)

אוקטובר 2023

לופן - חלק 3 (Lupin)
מה הסיפור: לאחר שחלקים 1 ו-2 של המותחן הצרפתי המצליח עלו בפער של ארבעה חודשים בלבד זה מזה, כעבור המתנה ארוכה של קצת יותר משנתיים אנחנו זוכים לראות את החלק הבא. למי שמצטרף אלינו זה עתה, נזכיר כי הגיבור, אסאן דיופ, פועל בהשראת דמותו של השודד והג'נטלמן הספרותי ארסן לופן, ובמהרה הופך לאיש המבוקש ביותר בצרפת. בעונה השנייה הוא השקיע מאמצים רבים כדי להתאחד שוב עם בנו, ואת העונה השלישית אנו מתחילים מהנקודה שבה הסתיימה קודמתה.
כעת, אסאן נמצא במחבוא וחייב ללמוד איך לחיות כשהוא רחוק מאשתו ומבנו. אך כאשר הוא אינו מצליח להתמודד עם הסבל שהוא גורם להם, הוא מחליט לחזור לפריז כדי להציע להם לעזוב את צרפת ולהתחיל חיים חדשים במקום אחר. הכול משתבש כשרוחות מהעבר שבות לחייו והופכות את תוכניתו על פיה, והטריילר מגלה כי אויבים חדשים מאיימים על משפחתו. לפי נתונים שפרסמה ענקית הסטרימינג, בחלק הראשון צפו כ-70 מיליון משתמשים ובשני כ-54 מיליון, כעת נותר לגלות האם החלק השלישי יצליח לשחזר את ההצלחה.
מי בפנים: עומר סיי ("מחוברים לחיים"), ארווה פייר ("פריז, אני אוהב אותך"), לודיווין סנייה ("האפיפיור החדש") וחברי קאסט נוספים מהעונות הקודמות.
לופן, חלק 3 - טריילר
(באדיבות נטפליקס)
נפילת בית אשר (The Fall of the House of Usher)
מה הסיפור: עיבוד טלוויזיוני לאחד מסיפוריו הקצרים המוכרים ביותר של סופר האימה אדגר אלן פו. הסיפור המקורי פורסם לראשונה ב-1839 ומספר את סיפורו של רודריק שאחותו התאומה מתה ולאחר שהוא קובר אותה מתגלה כי היא עדיין בחיים.
העיבוד החדש מאת מייקל פלאנגן, שעיבודים מצמררים ומסמרי שיער, בהם גם כאלו לסטיבן קינג (למשל הסרט "דוקטור סליפ"), אינם זרים לו, שואב השראה מהסיפור אך שונה ממנו מאוד, כשהוא מותאם לזמננו. רודריק הוא מנכ"ל של חברת פארמה גדולה שאותה הוא מנהל יחד עם אחותו התאומה. שד שנחוש להרוג את ילדיו ועורך דין שנחוש להפיל את החברה מאלצים אותו להתמודד עם החטאים בעברו. בואו נאמר שיש בינג' ליום שישי ה-13.
מי בפנים: שחקנים ושחקניות רבים ששיתפו פעולה עם פלאניגן בפרויקטים קודמים שלו, בהם קרלה גוגינו ("מי מתגורר בבית היל"), קייט סיגל ("טקס חצות"), הנרי תומס ("המשחקים של ג'ראלד") ועוד.

הגופה (Bodies)
מה הסיפור: שירה האס חוזרת לסיבוב נוסף בענקית הסטרימיניג לאחר פריצתה לתודעה הבינלאומית עם "המורדת" שאף זיכתה אותה במועמדות לאמי. הפעם האס תגיע לעתיד כדי לחקור תעלומת רצח המובילה לקונספירציה בת 150 שנה.
סדרת המתח מבוססת על רומן גרפי מ-2014 של הסופר המנוח סיי ספנסר, ויצר אותה התסריטאי הבריטי פול טומאלין, אשר כתב בעבר גם ל"טורצ'ווד" ו"חסרי בושה". היא עוקבת אחר ארבעה בלשים שונים שחיים בתקופות שונות, אולם מנסים לפענח תעלומת רצח אחת: גופה שנמצאה בשכונת ווייטצ'אפל בלונדון ומתגלה שוב ושוב. האס מגלמת את הבלשית מייפלווד אשר מנסה לפענח את התעלומה בשנת 2053.
מי בפנים: למקרה שלא הדגשנו זאת מספיק - שירה האס, לצידה יככבו גם סטיבן גרהאם ("אימפריית הפשע", כנופיית ברמינגהם"), קייל סולר ("אנדור") ועוד.
"הגופה" - טיזר טריילר
(באדיבות נטפליקס)

ספטמבר 2023

בעירה (Burning Body)
מה הסיפור: בשורה למתגעגעים ל"בית הנייר" - אורסולה קורברו (טוקיו) חוזרת למסך עם דרמת פשע ספרדית חדשה. הסדרה, שנכתבה בהשראת אירועים אמיתיים, לוקחת אותנו חזרה למאי 2017 כאשר גופתו החרוכה של אדם מתגלה ברכב בברצלונה. לאחר שמתגלה כי זהו פדרו, שוטר במקצועו, האירוע הופך במהרה למוקד עניין ציבורי, כשהחקירה חושפת רשת של מערכות יחסים רעילות, הונאה, אלימות ושערוריות מיניות שבהן מעורבים פדרו ושניים מחבריו השוטרים: בת זוגו רוזה והחבר לשעבר שלה, אלברט.
מי בפנים: פרט לקורברו שנמצאת פה בתפקיד הראשי, תוכלו לפגוש פנים מוכרות נוספות, בהן חוסה מנואל פוגה (גם הוא מ"בית הנייר") ואווה לוראץ ("אליטה").
"בעירה" - טריילר
(באדיבות נטפליקס )
חינוך מיני - עונה 4 ואחרונה (Sex Education)
מה הסיפור: אחרי שאריק, אדם ומייב עשו קצת חלטורות בלהיט של הקיץ, הלוא הוא "ברבי", השלושה חוזרים לדרמת ההתבגרות האהובה בעונה אחרונה. הפעם, אוטיס מילבורן פותח מחדש את ה"קליניקה" שלו כמטפל מיני - בבית ספר חדש שאליו חויבו הוא וחבריו לעבור. כעת הוא ואימו ג'ין נאלצים להתמודד עם הסטטוס המשפחתי החדש, כאשר זו מוצאת עצמה אם חד הורית לניו-בורן. מייב מאידך נמצאת בתוכנית חילופי סטודנטים בארצות הברית, ואדם נאלץ להתמודד עם היציאה מהארון ועם הוריו הבעייתיים.
על אף שזוהי העונה האחרונה של הסדרה, היוצרת לורי נאן לא פוסלת את קיומם של ספין-אופים אפשריים. "אני לוקחת הפסקה לחשוב על דברים אחרים", שיתפה בריאיון לאתר "טודום" מבית נטפליקס, אך הוסיפה כי "מורדייל הוא עולם עשיר מאוד, ולכתוב על בני נוער זה תמיד כיף. אז יש פוטנציאל להתרחבות נוספת בעולם הזה".
מי בפנים: הדמויות הראשיות ישובו גם בעונה הזו - אייסה באטרפילד כאוטיס, שוטי גטווה כאריק, אמה מקי כמייב, ג'יליאן אנדרסון כג'ין ועוד, אולם אנו ניפרד מכמה מדמויות המשנה שליוו אותנו לאורך השנים בהן לילי (טניה ריינולדס) ואולה (פטרישיה אליסון).
"חינוך מיני" עונה 4, טריילר
(באדיבות נטפליקס )

אוגוסט 2023

אימפריית הכאב (Painkiller)
מה הסיפור: מיני-דרמה על תחילת משבר האופיואידים בארצות הברית בשנות ה-90. כשהיא שואבת השראה מהמאמר "המשפחה שבנתה אימפריה על כאב" שפורסם ב"ניו יורקר" ומהרומן "משכך הכאב: אימפריה של מרמה ותחילת משבר האופיואידים באמריקה" מאת בארי מאייר, הסדרה מתארת את סיפורה של משפחת סקאלר, בעלת מעצמת הפארמה פדרו.
ב-1995 ייצרה פרדו את האקוסיקוטון, שהיא הסם אוקסיקודון בשחרור מושהה. בשלל דרכים לא מאוד אתיות, שכוללות הכנסת אנשים מהחברה ל-FDA, סילוף מידע בכתבים רפואיים ומסעות קידום הגובלים בשוחד - היא הציפה את השוק בחומרים ממכרים ומסוכנים שלא פעם הובילו למוות ממנת יתר. לאורך השנים שמה נקשר באדיקות במשבר האופיואידים בארצות הברית (שימוש יתר בתרופות משככות כאבים ממכרות שהובילו לא פעם למוות) ובשנת 2007 היא אף שילמה 600 מיליון דולר בקנסות. בואו נאמר שהגיע הזמן שהסיפור הזה יהפוך לבינג' בנטפליקס.
מי בפנים: מתיו ברודריק ("שמתי ברז למורה"), אוזו אדובה ("כתום זה השחור החדש"), ווסט דוכובני - כן, הבת של דייויד, דינה שיהאבי ("רוחות ביירות", "ג'ק ראיין").
"אימפריית הכאב" - טריילר
(באדיבות נטפליקס)
וואן פיס (One Piece)
מה הסיפור: עיבוד לייב-אקשן לאחת מיצירות המנגה המצליחות בעולם. "וואן פיס" מאת אמן המנגה היפני אייצ'ירו אודה, הגיחה לעולם לראשונה ב-1997. ב-26 השנים שחלפו מאז היא צמחה לפרנצ'ייז ענק ממדים, הכולל סדרת אנימה שמשודרת כבר למעלה מ-20 שנה, 15 סרטים ולא פחות מ-40 משחקי וידאו.
במרכז העלילה עומד הנער מונקי די. לופי, שעורו עשוי גומי לאחר שאכל בטעות מה שמוגדר במנגה כ"פרי שטן". לופי נחוש למצוא את האוצר של מלך הפיראטים המנוח - ה"וואן פיס" - ולהפוך בעצמו למלך הפיראטים הבא. נטפליקס זיהו את הפוטנציאל הגלום בפרנצ'ייז המצליח, ובינואר 2020 הודיעו על פיתוח הסדרה. לתפקיד השואו-ראנרים לוהקו סטיבן מידה ("אבודים") ומאט אוונס ("סוכני S.H.I.E.L.D." של מארוול), ואודה עצמו משמש כמפיק בפועל שהיה מעורב בכל שלבי ההפקה.
מי בפנים: איניאקי גודוי ("המשובשים"), אמילי ראד ("ציידים"), טאז סקיילר ("פרויקט לזרוס") ועוד.
וואן פיס - טריילר
(באדיבות נטפליקס)

יולי 2023

שורדת בגדול (Survival of the Thickest)
מה הסיפור: קומדיה חדשה שעוסקת במייביס, אישה שנישואיה המאושרים מסתיימים במפתיע ומוצאת עצמה נאלצת להתמודד עם סטטוס חדש כגרושה בדירת שותפות בגיל 38. הדרמה הקומית נכתבה בהשראת הספר האוטוביוגרפי באותו השם של מישל בוטו, שגם כתבה והפיקה את הסדרה - וכמתבקש אף מככבת בה בתפקיד הראשי ואף משמשת כשואו-ראנרית יחד עם דניאל סנצ'ז-ריצל ("הבחורה החדשה").
מי שאמונה על ההפקה היא חברת A24, שהולכת ומבססת לעצמה מעמד של תרנגולת המטילה ביצי זהב עם אינספור להיטים שיוצאים בזה אחר זה - "אופוריה", "הלוויתן", "הכול בכל מקום בבת אחת" - והתוספת הטרייה מלפני שלושה חודשים שיצרה לנטפליקס: "עצבים" (Beef) המעולה ויוצאת הדופן. אנחנו מחכים לראות אם תרשום לעצמה הישג נוסף.
מי בפנים: כאמור מישל בוטו, שאולי מוכרת לכם כמנחת The Circle בנטפליקס, ועוד שחקנים פחות מוכרים, בהם טאשה סמית, קריסטין הורן ועוד.

"שורדת בגדול" - טריילר
(צילום: באדיבות נטפליקס)

יוני 2023

מניפסט - עונה 4, חלק 2 ואחרון (Manifest)
מה הסיפור: פרקים אחרונים של סדרת הדרמה העל-טבעית הפופולרית. כמו דמויות רבות בעלילת הסדרה, היה נדמה כי גורלה של "מניפסט" נחרץ כאשר רשת NBC החליטה לבטל אותה בסוף עונתה השלישית, אך לאחר שעונות 3-1 עלו לשירות הסטרימינג וזכו להצלחה אדירה, החליטו בנטפליקס להפיק עונה נוספת ואחרונה.
אנחנו מגיעים לעשרת הפרקים האחרונים בסדרה כחצי שנה לאחר עליית החלק הראשון. כזכור - ומרגע זה היזהרו מספוילרים - בפרק העשירי איבדנו את זיק, בעלה של מקיילה שהציל את קאל מהלוקמיה ששבה לגופו, אנג'לינה זרעה הרס עם אבן הספיר שמצאה, וממשלת ארצות הברית שמה לה למטרה את נוסעי טיסה 828. בחלק החדש האחרון, נגלה כי הוקם גוף שתפקידו לפקח על הנוסעים שאינם יכולים לעקוב יותר אחר ה"קריאות" לבדם. במקביל בן, מקיילה, סאנבי ושאר הדמויות האהובות עלינו צריכות להתמודד עם זמן המוות - התאריך שבו תיכחד האנושות, שהוא באופן גימיקי (אך חמוד) ה-2 ביוני.
מי בפנים: מלבד מאט לונג שדמותו כאמור הלכה לעולמה, ימשיכו איתנו הכוכבים הקבועים, בהם מליסה רוקסבורו, ג'וש דאלאס ("עד עצם היום הזה"), ג'יי. אר. רמירז ("ג'סיקה ג'ונס") ועוד.
מניפסט, עונה 4, חלק 2 – טריילר
(באדיבות נטפליקס)
אמת או חובה - עונה 4 ואחרונה (Never Have I Ever)
מה הסיפור: עונת סיום לקומדיית הנעורים המצליחה שיצרה מינדי קלינג המוכשרת. כן, אומנם כבר הותשנו קצת אבל עכשיו דייווי שמיניסטית ולפחות יש הבטחה שזה ייגמר בקרוב. את העונה הקודמת עזבנו כזכור אחרי ש(ספוילר!!!) דייווי ובן נכנעים להורמונים שטורפים את דעתם ומקיימים יחסי מין.
איך שני הטינאייג'רים יתמודדו עם הסטטוס החדש? למה למען השם פקסטון עדיין שם למרות שסיים את לימודיו? והאם דייווי תצליח להתקבל לפרינסטון, אוניברסיטת חלומותיה? כל זאת ועוד בעונה האחרונה.
מי בפנים: כל הפנים המוכרות מהעונות הקודמות, בהם מאיטריי רמקרישנן בתפקיד הראשי, דארן בארנט כפקסטון, ניסי נאש ("דאהמר") ועוד.
אמת או חובה, עונה 4 – טריילר
(באדיבות נטפליקס)
המכשף - עונה 3 (The Witcher)
מה הסיפור: העונה האחרונה של הנרי קאביל בתור המכשף גראלט מריבייה, לפני שיוחלף בליאם המסוורת' בעונות הבאות. בעוד הסדרה מתיימרת להיות "משחקי הכס" של נטפליקס, מה שבאמת מושך בה הוא מערכת היחסים בין גראלט הרציני והקשוח לבין הדמויות הנשיות שמלוות אותו - המכשפת יניפר, ומי שהפכה להיות בת חסותו בעונה הקודמת - הנסיכה סיריליה (סירי).
העונה הקודמת נגמרה לאחר שהגיבורים מצליחים לשחרר את סירי מהשתלטותה של שדה רבת עוצמה בשם וולת' מייר, אך היא וצבא של רוחות הרס נשבעים כי עוד יצליחו לתפוס אותה. במקביל אנו מגלים כי גם מלכי הצפון מנסים לתפוס את סירי, ועל אף שאין מידע רב בנוגע לעונה השלישית - נראה שהמצוד אחר סירי וניסיונותיהם של גראלט ויניפר להגן עליה יהיו חלק נכבד ממנה.
מי בפנים: ממשיכים מהעונות הקודמות - הנרי קאביל ("סופרמן" לשעבר), פרייה אלן ("מילקשייק אבק שריפה") ואניה צ'אלוטרה.
המכשף, עונה 3 – טיזר
(באדיבות נטפליקס)
מראה שחורה - עונה 6 (Black Mirror)
מה הסיפור: האנתולוגיה הדיסטופית הפופולרית חוזרת בעונה חדשה אחרי ארבע שנות היעדרות. גם השנה אנחנו יכולים לצפות לשלל תרחישי אימים מצמררים בחסות הטכנולוגיה, בהם אישה שמגלה לפתע כי חברת סטרימינג החליטה לעבד את סיפור חייה לדרמה טלוויזיונית, או זוג צעיר שמגיע לעיירה מנומנמת בסקוטלנד על מנת ליצור סרט טבע דוקומנטרי אך נשאב לתוך אירועי העבר השערורייתיים של המקום.
כמו בעונותיה הקודמות, כל פרק בסדרה הינו סיפור העומד בפני עצמו, ובעונה הנוכחית יהיו חמישה פרקים, שאת כולם כתב יוצר הסדרה - צ'רלי ברוקר.
מי בפנים: קאסט נוצץ הכולל את סלמה הייק ("דוגמה"), מייקל סרה ("האקסים של החברה שלי"), זאזי ביטס ("אטלנטה"), קייט מארה ("בית הקלפים"), ג'וש הארטנט ("פרל הארבור"), ארון פול ("שובר שורות") ועוד.
מראה שחורה, עונה 6 – טיזר
(באדיבות נטפליקס)

מאי 2023

שדכנות מודרנית (Jewish Matchmaking)
מה הסיפור: רק חיכינו שמישהו ירים את הכפפה ויממש את הקשר הכמעט מתבקש בין ריאליטי דייטינג על גווניו למקצוע עתיק היומין - השדכנית היהודייה. והנה נטפליקס מגשימה לנו חלום ורוקחת לנו Love Is Blind כשר למהדרין.
הסדרה היא מעין ספין-אוף לסדרת שידוכים נוספת של נטפליקס בשם Indian Matchmaking, אלא שהפעם אנחנו נכנסים למסורת היהודית. השדכנית המנוסה עליזה בן שלום תסייע לרווקים ורווקות יהודים מרחבי ארצות הברית ומארצנו הקטנטונת למצוא את הנפש התאומה שלהם ולהקים בית נאמן בישראל, או בארה"ב.
שדכנות מודרנית - טריילר
(באדיבות נטפליקס)
ברידג'רטון: סיפורה של המלכה שרלוט (Queen Charlotte: a Bridgerton Story)
מה הסיפור: עוד ממתק מבית שונדה-לנד. יותר משנה מאז שעלתה לשירות הסטרימינג העונה השנייה של "ברידג'רטון" - הסדרה הפופולרית של שונדה ריימס, האחראית לקלאסיקות ראויות בינג' אחרות כמו "האנטומיה של גריי", "מרפאה פרטית", "סקנדל" ועוד - מגיע הפירקוול המצופה שמספר על עלייתה של המלכה שרלוט.
לא הרבה ידוע על עלילת הספין-אוף, אך כן אפשר לומר שהיא תעסוק בסיפור האהבה ההולך ונרקם בין שרלוט למלך הצעיר ג'ורג', שב"ברידג'רטון" בקושי התוודענו לדמותו מלבד כמה הבלחות טרופות. למרבה הצער, אך באופן ההולם פריקוול, רובו המוחלט של הקאסט המקורי ייעדר מהסדרה - אולם גולדה רושובל, אדג'ואה אנדוה ורות גמל המגלמות את המלכה שרלוט, ליידי דנברי וליידי ברידג'רטון (בהתאמה) צפויות להופיע בתפקידי אורח.
מי בפנים: פנים חדשות ומרעננות שוודאי יהפכו לשמות הכי חמים בהוליווד כיממה לאחר שהסדרה תעלה, בהם אינדיה אמרטיפיו בתפקיד המלכה הצעירה וקורי מילצ'רסט בתור המלך ג'ורג, עוד תשתתף מישל פיירלי ("משחקי הכס").
ברידג'רטון: סיפורה של המלכה שרלוט - טריילר
(באדיבות נטפליקס)

אפריל 2023

עצבים (Beef)
מה הסיפור: קומדיה שחורה שנפתחת כמו כל נסיעה ישראלית ממוצעת - רכב חותך רכב אחר ושני הנהגים נתקפים זעם בלתי נשלט. אלא שבניגוד לחיי היומיום של רובנו, הזעם הזה הולך ומתעצם בקרבם של הנהג דני צ'ו והנהגת איימי לאו - עד כדי כך שהוא משתלט על חייהם.
הזעם הופך לחלק בלתי נפרד משתי הדמויות שמגיעות מעולמות זרים לחלוטין: היא מחיי זוהר ראוותניים, והוא נאבק להתמודד עם כל יום שמגיע. את פרקי הסדרה השניים יקדישו לטובת ניסיונות הדדיים לנקום ולהרוס את החיים זה של זו. את הסדרה יצר לי סונג ג'ין שהיה שותף בכמה קומדיות בולטות ומוערכות, בהן "פילדלפיה זורחת" ו"עמק הסיליקון" - ועם קרדיטים כאלו, אין ספק שמדובר בסדרה מבטיחה.
מי בפנים: סטיבן יאון ("המתים המהלכים"), אלי וונג ("מחלקות העיתונים"), מריה בלו ("היסטוריה של אלימות").
"עצבים"- טריילר
(קרדיט: באדיבות נטפליקס)
אל מעבר לאוקיינוס (Transatlantic)
מה הסיפור: דרמה תקופתית יפהפייה, לפחות על פי הטריילר, העוסקת בסיפור האמיתי של עיתונאי אמריקאי, חסיד אומות עולם בשם וריאן פריי, שמגיע לסקר את זוועות שלטונו של היטלר באירופה, ובמהלך שהותו בצרפת בין השנים 1941-1940 סייע ללמעלה מ-2,000 איש להימלט מהמדינה לארצות הברית, בעזרתה של יורשת אמריקנית עשירה בשם מר ג'יין גולד. הסיפור תואר לראשונה בספר The Flight Portfolio מאת ג'ולי אורינגר, והסדרה נכתבה בהשראתו.
הסדרה היא יצירה נוספת של אנה ווינגר, שכבר כבשה בעבר את ראש רשימות הצפייה בשירות הסטרימינג עם "המורדת" בכיכובה של שירה האס, שזכתה לביקורות מפרגנות בארץ ובעולם ובארבע מועמדויות לפרס האמי - כולל המיני-סדרה הטובה ביותר. נחכה ונראה אם "אל מעבר לאוקיינוס" תצליח לשחזר את ההצלחה.
מי בפנים: ג'יליאן ג'ייקובס ("קומיוניטי"), קורי מייקל סמית ("גותהם"), קורי סטול ("בית הקלפים") וגם הפעם יש זווית ישראלית בדמותם של שחקני "המורדת" - עמית רהב, רונית אשרי וגרא סנדלר.
11 צפייה בגלריה
מתוך "אל מעבר לאוקיינוס"
מתוך "אל מעבר לאוקיינוס"
מתוך "אל מעבר לאוקיינוס"
(באדיבות נטפליקס)

פברואר 2023

המיליונים של גונתר (Gunther’s Millions)
מה הסיפור: המיני-דוקו החדש בנטפליקס משלב שניים מהדברים שאנשים הכי אוהבים לראות - עושר מוגזם וכלבים. אם בשלב זה אתם תוהים "רגע, מה?!", נזרוק אתכם הישר לסיפור שהוא מעין "חתולים בצמרת" של המאה ה-21, על הרועה הגרמני גונתר שירש מבעליו - רוזנת עשירה - סכום נאה של 400 מיליון דולר.
אבל כפי שהדוקו מתיימר לחשוף בארבעת פרקיו - לא הכול חמוד וזוהר. אורח החיים האקסטרווגנטי של הכלב, הכולל מטוסים פרטיים, נכסים ברחבי העולם ואף מגורים באחוזה שהייתה שייכת בעבר למדונה, זימן שלל סקנדלים - בהם פמליה צעירה ונהנתנית, להקת פופ ושמועות על שיבוטים של הכלב המיליונר. הסדרה מצטרפת לז'אנר הדוקו-חשיפות של נטפליקס שזכה להצלחה רבה עם סדרות כמו "טייגר קינג" ו"נוכל הטינדר" - ועם מושא פרוותי וחמוד, ייתכן שגם היא תהיה פופולרית כמותן.
המיליונים של גונתר – טריילר
( באדיבות נטפליקס)
את - עונה 4 (You)
מה הסיפור: הפסיכופת האהוב על כולנו חוזר בעונה חדשה, הפעם במולדת הפיש אנד צ'יפס - אנגליה. בקו העלילה החדש ינסה ג'ו גולדברג להשתלב בעולם האקדמיה כפרופסור ג'ונתן מור - וסביר להניח שזה לא יילך חלק. ואם כבר נמאס לכם מהשגרה של מתאהב, מתאבסס, רוצח - בנטפליקס מקפידים לרענן את הסיפור, כשבטריילר לעונה הקרובה נחשף כי גולדברג הוא לא הרוצח היחיד בקמפוס.
בעונה הקרובה שתשוחרר בשני חלקים - הראשון כאמור בפברואר, והשני חודש אחר כך - גולדברג המהורהר והעניו מוצא עצמו מוקף באליטה עשירה ונהנתנית. זוהי סיטואציה שוודאי לא זרה לשחקן פן בדג'לי, שבעברו גילם את דן המפרי, הנער הצנוע מברוקלין שהתברג לאליטה המושחתת באפר-איסט סייד בדרמת הנעורים האיקונית "גוסיפ גירל".
מי בפנים: ממשיכים מהעונה הקודמת - פן בדג'לי וטאטי גבריאל ("הרפתקאותיה המצמררות של סברינה" ו"קליידוסקופ"), ולפי הטריילר נראה שבין כמה פנים חדשות ולא מוכרות יצטרף גם השחקן לוקאס גייג' ("אופוריה").

הזיווג המושלם (Perfect Match)
מה הסיפור: חובבי וחובבות ריאליטי, התפקדו! בדיוק בזמן לוולנטיינס דיי נטפליקס מביאה אלינו את ריאליטי האהבה האולטימטיבי. מדובר במעין איחוד אולסטראס של כל תוכניות הריאליטי שקדמו לה בפלטפורמה, כאשר 23 המתמודדים הם שמות מוכרים ממגוון עונות של "האהבה היא עיוורת", "חם, לוהט, רותח!", "המעגל", "החפרפרת" ועוד.
לסדרה יהיו 12 פרקים, ובמשך שלושה שבועות יעלו ארבעה פרקים בכל פעם. הפורמט של התוכנית אומנם נותר מעט עמום, אך משתמע שנטפליקס מנסה לאתגר את הז'אנר שלרוב מסתכם בלתקוע אנשים יפים בווילה, עם משימות שיוטלו על הזוגות והחלטות אסטרטגיות. בתיאור שפרסמה ענקית הסטרימינג נאמר שהזוגות יתחרו על תואר "הזיווג המושלם" תוך ש"הזוגות המתאימים ביותר ישחקו בתפקיד השדכנים - יפרידו בין זוגות אחרים, וישלחו אותם לדייטים עם רווקים חדשים שיצטרפו לווילה.
מי בפנים: את התוכנית ינחה ניק לאשיי שמנחה גם את "האהבה היא עיוורת", וחובבי הז'אנר, כאמור, יפגשו כאן המון פנים מוכרות, אך ראוי לציין את דמיאן פאוורס (מהעונה הראשונה של "האהבה היא עיוורת") ואת פרנצ'סקה פאראגו (מהעונה הראשונה של "חם, לוהט, רותח!") שעל פי השמועות כבר ניהלו רומן בעבר.
חשיפת משתתפי "הזיווג המושלם"
(באדיבות: נטפליקס)

ינואר 2023

קליידוסקופ (Kaleidoscope)
מה הסיפור: מזל טוב! פורמט חדש נולד - סדרה המאפשרת לצופה לצפות בה בכל סדר. הסדרה מגוללת את סיפורו של שוד גדול - שבעה מיליארד דולר מהכספת המשוכללת בעולם, כאשר העלילה נפרסת על פני 25 שנה. בסדרה שמונה פרקים, כשלכל פרק שם של צבע וכל אחד מהם מתאר התרחשויות שקדמו לשוד, או קרו לאחריו. כל משתמש של שירות הסטרימינג ייצפה בסדרה בסדר אחר - בעוד יש צופים שהפרק הראשון אצלם יהיה למשל "צהוב", אחרים יתחילו ב"כחול" או ב"ירוק".
יוצר הסדרה, אריק גרסיה הסביר בריאיון ל"ניו יורק פוסט" כי הוא "לא מבין למה כשגם ככה מעלים סדרות בבת אחת, צריך לראות אותן בסדר מסוים", והדגיש שסיפורי שוד שממילא מתמקדים כל פעם בדמות אחרת ואינם מסופרים ליניארית (ע"ע "אושן 11") - הם הזדמנות מצוינת לבחון דרך חדשה לספר בה סיפורים. גרסיה סיפר לאתר Tudum כי העלילה מבוססת על משהו שהיה יכול לקרות: "אחרי הוריקן סנדי, אגרות חוב בשווי 70 מיליארד דולר הוצפו במרתפי חברה לפתרונות פיננסיים שנמצאת בבעלותם של הבנקים הגדולים - לי זה נשמע כמו טיוח מושלם לשוד". מבולבלים? גם אנחנו, אבל עם הפקה מושקעת ואקשן בועט נראה ש"קליידסקופ" שווה את הבינג' המפותל והמאתגר.
מי בפנים: ג'יאנקרלו אספוזיטו ("שובר שורות"), טאטי גבריאל ("הרפתקאותיה המצמררות של סברינה" ו"את") ורופוס סיוול ("סיפורו של אביר").
קליידוסקופ – טריילר
(באדיבות נטפליקס)

חיי השקר של המבוגרים (The Lying Life of Adults)
מה הסיפור: בעוד זהותה של אלנה פרנטה ממשיכה להישאר חסויה, הסופרת המצליחה משיקה עיבוד נוסף לרב מכר פרי עטה. אחרי "החברה הגאונה שלי" ו"הבת האפלה", מגיע תור "חיי השקר של המבוגרים" - דרמה איטלקית המתרחשת בשנות ה-90 ומתמקדת בג'ובאנה הצעירה, שממש כמו בשיר של בריטני ספירס כבר לא מרגישה כמו ילדה, אבל גם לא בדיוק כמו אישה.
בניסיון לצלוח את גיל ההתבגרות היא נעה בין שני קצוותיה של נאפולי - החלק העילי היוקרתי שממנו היא מגיעה והחלק התחתון הוולגרי, שבו חיה דודתה המסתורית ויטוריה. במפגש המחודש בין השתיים, ויטוריה מנסה לנפץ את הבועה הבטוחה שבה חיה ג'ובאנה, וללמד אותה לחיות את החיים במלואם - גם אם זה אומר לחשוף סוד משפחתי או שניים שאחיה ניסה להסתיר מביתו, ג'ובאנה.
מי בפנים: ג'ורדנה מרנגו האלמונית מגלמת את ג'ובאנה ו-ולריה גולינו (סוזנה מ"איש הגשם") היא הדודה ויטוריה.
11 צפייה בגלריה
מתוך "חיי השקר של המבוגרים"
מתוך "חיי השקר של המבוגרים"
מתוך "חיי השקר של המבוגרים"
(צילום: באדיבות נטפליקס)

ג'יני וג'ורג'יה - עונה 2 (Ginny & Georgia)
מה הסיפור: אחרי שמעריצי "אמילי בפריז" קיבלו את מנת הגילטי פלז'ר שלהם חוזרת עוד סדרה אהובה מבית נטפליקס בעונה חדשה. "ג'יני וג'ורג'יה" עוקבת כזכור אחר ג'יני הטינאייג'רית ואמה בת ה-30 ג'ורג'יה בדיוק כשהן משתקעות בעיירה חדשה, אליה הגיעו לאחר מותו הפתאומי של אביה החורג. אלא שאז נגמרה העונה בתגלית שהוא לא בדיוק מת בנסיבות טבעיות - ג'ורג'יה רצחה אותו כדי להגן על ג'יני, שנותרה המומה ובתגובה העמיסה את אחיה הקטן אוסטין על אופנוע וברחה מהבית.
אבל אפשר להיות רגועים - אם לשפוט על פי הטריילר, ג'יני מוצאת את דרכה חזרה הביתה לחיק אימה, ואפילו הצליחה לסלוח לה (גם אם לא לשכוח). ומה עם ג'ורג'יה? היא בינתיים מתכננת את החתונה עם ראש העיר החמוד פול, מתמודדת עם ביקור מאביו של אוסטין שיצא מהכלא אחרי שהפלילה אותו בהלבנת כספים, ובאופן כללי מנסה להתחמק מכל הבלגאנים שהיא עושה. או כמו שהן קוראות לזה - עוד יום שני.
מי בפנים: בריאן האווי ("באטוומן") ואנטוניה ג'נטרי שבות לנעלי הדמויות הראשיות, כמו גם סקוט פורטר ("חשיפה לדרום") וג'ניפר רוברטסון (ג'וסלין מ"שיט'ס קריק"). למרבה השמחה, הקאסט זוכה לרענון כשיצטרף אליהם ארון אשמור ("סמולוויל", ואחיו התאום של שון אשמור, "הבנים"), שיגלם את אביו של אוסטין.
11 צפייה בגלריה
מתוך "ג'יני וג'ורג'יה" - עונה 2
מתוך "ג'יני וג'ורג'יה" - עונה 2
מתוך "ג'יני וג'ורג'יה" - עונה 2
(צילום: באדיבות נטפליקס)

מופע שנות ה-90 (That '90s Show)
מה הסיפור: אם גם עבורכם לורה פריפון לנצח תהיה דונה פינסיוטי ולא אלכס ווס ("כתום זה השחור החדש") - ייתכן שזו הסדרה שהכי תרגש (או תאכזב) אתכם בחודש הקרוב. הסיקוול המצופה לסיטקום "מופע שנות ה-70" יעלה בענקית הסטרימינג ומבטיח טעימה של נוסטלגיה כשחברי הקאסט המקורי ישובו בו לתפקידי אורח.
ומה בעלילה? ליאה פורמן (על שם הנסיכה ליאה מ"מלחמת הכוכבים", אלא מה), ביתם של אריק ודונה מסדרת המקור, מגיעה לביקור אצל סבה וסבתה - רד וקיטי פורמן - בפוינט פלייס שבוויסקונסין. לאחר שהיא מתחברת עם בת השכנים, גוון, ליאה מחליטה להישאר לכל חופשת הקיץ. את הזמן הזה היא תעביר במרתף האגדי עם חברים חדשים וקאסט מגוון כיאה לרוח התקופה (שלנו, לא לנייניטיז). זהו אגב אינו הסיקוול הראשון לסדרה המצליחה. ב-2002 יצא ההמשכון "מופע שנות ה-80" שנחל כישלון, אבל אנחנו מחזיקים אצבעות שהפעם זה ילך יותר טוב.
מי בפנים: דברה ג'ו רופ וקורטווד סמית - קיטי ורד מסדרת המקור - ישובו בתפקידים ראשיים; את בני הנוער הפוחזים החדשים יגלמו שחקנים אנונימיים יחסית, בהן קאלי הוורדה (ליאה) ואשלי אופדרהייד (גוון).
11 צפייה בגלריה
מתוך "מופע שנות ה-90"
מתוך "מופע שנות ה-90"
מתוך "מופע שנות ה-90"
(צילום: באדיבות נטפליקס)

לוקווד ושות' (.Lockwood & Co)
מה הסיפור: עיבוד טלוויזיוני לסדרת ספרי הנוער והמדע הבדיוני המצליחה באותו השם. הסופר ג'ונתן סטראוד כתב גם את התסריט לסדרה שתעלה בשירות הסטרימינג. ועם הצלחתן של סדרות העוסקות בשילוב המופלא של בני נוער ועל טבעי, כמו "דברים מוזרים ו"וונסדיי", נראה שסיכויי ההצלחה של "לוקווד ושות'" לא רעים בכלל.
העלילה המבוססת על סדרת הספרים, המתרחשת בלונדון שסובלת מגל קשה של רדיפת רוחות רפאים, ותעקוב אחרי חבורת בני נוער הנלחמים ברוחות כחלק מעבודתם בחברת לוקווד ושות'. החברה כוללת שני נערים מוכשרים - אנתוני לוקווד וג'ורג' קאבינס, ואת לוסי קרלייל - נערה בעלת יכולות על טבעיות יוצאות דופן המצטרפת לשורותיהם.
מי בפנים: את דמותה של קרלייל תגלם רובי סטוקס ("ברידג'רטון"), ולצידה ישחק שחקן בריטי חדש שזוהי הופעתו הטלוויזיונית הראשונה - קמרון צ'פמן.
11 צפייה בגלריה
מתוך "לוקווד ושות'"
מתוך "לוקווד ושות'"
מתוך "לוקווד ושות'"
(צילום: באדיבות נטפליקס)

דצמבר 2022

הרכש החדש (The Recruit)
מה הסיפור: נואה סנטינאו, החתיך האהוב על כל מנויות נטפליקס מאז "לכל הנערים שאהבתי", משיק תפקיד חדש ובוגר יותר (אבל רק בכמה שנים). ב"הרכש החדש" מגלם סנטינאו את אוון הנדריקס, עורך דין צעיר בן 24 שמתחיל לעבוד ב-CIA וכצפוי מגלה שהג'וב החדש שלו מגלם בתוכו גם כמה סיכונים.
אחרי יומיים בלבד בתפקיד שולחים אותו למקס מלדז, סוכנת CIA לשעבר עם עבר מפוקפק, שמאיימת לחשוף את הסוכנות ואת כל העבירות שביצעו אם לא יעזרו לזכות אותה מפשע חמור שהואשמה בו. להוט להוכיח את עצמו, הוא מגיב בחיוב לאתגר ובמהרה דברים יוצאים משליטה עד שאוון עצמו הופך למטרה של כמה אויבים.
מי בפנים: נואה סנטינאו כאמור (שלאחרונה כיכב גם ב"בלאק אדם"), לורה האדוק ("הסודות של דה וינצ'י"), ארטי מאן ("המפץ הגדול"), וונדי קרטיס-הול ("דרדוויל") ועוד.
11 צפייה בגלריה
מתוך "הרכש החדש"
מתוך "הרכש החדש"
מתוך "הרכש החדש"
(צילום: באדיבות נטפליקס)

אמילי בפריז - עונה 3 (Emily in Paris)
מה הסיפור: ברכות, צפיית השנאה שלכם חזרה! "אמילי בפריז" של דארן סטאר, הסדרה שלנצח תזכירו לנו את הקורונה וכמה נואשים היינו בה, חוזרת עם עונה שלישית. כעת מתברר שלא רק ישראל סובלת מבחירות חוזרות ונשנות, אלא גם אמילי קופר.
בעונה החדשה אמילי נאלצת להתחיל לקבל כמה החלטות כואבות. האם להישאר עם הבוסית האמריקנית שלה או לחבור למשרד הפרסום הצרפתי החדש? האם להישאר עם אלפי, איש העסקים הבריטי השנון, או ללכת אחרי ליבה ששייך לגבריאל, השכן הצרפתי הלוהט? יש לנו עשרה פרקים לגלות ולשחק את עצמנו מופתעים בסיומם.
מי בפנים: לילי קולינס ("מראה מראה: הסיפור האמיתי") שבה לנעלי העקב של אמילי, וכמוה גם אשלי פארק ("בנות לנצח"), פיליפין לרוי-בוליו ("10 אחוז"), לוקאס בראבו, קאמי ראזה, סמואל ארנולד ולושיאן לביסקאונט ("מלכות הצעקה").
11 צפייה בגלריה
"אמילי בפריז", עונה 3
"אמילי בפריז", עונה 3
"אמילי בפריז", עונה 3
(צילום: באדיבות NETFLIX )

המכשף: מקור הדם (The Witcher: Blood Origin)
מה הסיפור: הסדרה - שעלילתה מהווה חלק מהעולם של "המכשף" (לפי סיפוריו של הסופר הפולני אנדז'יי ספקובסקי) - מתרחשת 1,200 שנה לפני זמנם של גראלט, ינפר, סירי ושאר גיבורי סדרת הפנטזיה המהנה של נטפליקס. היא מספרת סיפור שאבד בין דפי ההיסטוריה – על בריאתו של המכשף הראשון ועל האירועים שהובילו להתנגשות העולמות הגורלית שמיזגה בין העולמות של המפלצות, האלפים ובני האדם.
"המכשף: מקור הדם" היא הניסיון הגדול הראשון של נטפליקס להרחיב את הזיכיון, אחרי סרט האנימה (הנהדר) "המכשף: סיוטו של הזאב" שעלה באוגוסט 2021. אולם מדובר בסדרה מוגבלת: נכון לעכשיו, ארבעה פרקים בלבד הופקו, אם כי סביר מאוד להניח שקבלת פנים נלהבת לפריקוול הזה תגרור עמה ניסיונות נוספים להרחיב את העולם של "המכשף".
מי בפנים: מישל יאו ("נמר דרקון", "הכל בכל מקום בבת אחת"), סופיה בראון ("המאבק של קנזו"), לורנס או'פאריאן ("ויקינגים"), לני הנרי ("שר הטבעות: טבעות הכוח") ומיני דרייבר ("סיפורו של וויל האנטינג").
11 צפייה בגלריה
מתוך "המכשף: מקור הדם"
מתוך "המכשף: מקור הדם"
מתוך "המכשף: מקור הדם"
(צילום: באדיבות נטפליקס)

הפרת אמונים (Treason)
מה הסיפור: מותחן פוליטי מאת מאט צ'רמן, תסריטאי "גשר המרגלים", שתואר כסדרה שמפגישה בין "שומר הראש" לכתביו של הסופר ג'ון לה קארה. אדם לורנס סיים זה עתה את מחנה האימונים של MI6 ומוכן להשיק את הקריירה המבטיחה שלו כסוכן ביון בריטי.
אולם אז, כדרכו של עולם, העבר של לורנס שב לרדוף אותו בדמותה של קארה - מרגלת רוסייה שעימה הוא חלק היסטוריה מורכבת. ההפצעה הלא צפויה שלה מאלצת אותו להטיל ספק בכל מה ומי שהוא מכיר, כולל אשתו, מאדי.
מי בפנים: צ'רלי קוקס ("דרדוויל", "אבק כוכבים"), אולגה קורילנקו ("אבדון", "קוונטום של נחמה"), אונה צ'פלין ("משחקי הכס" וכן, גם נכדה של צ'רלי) ועוד.
11 צפייה בגלריה
מתוך "הפרת אמונים"
מתוך "הפרת אמונים"
מתוך "הפרת אמונים"
(צילום: באדיבות נטפליקס)

נובמבר 2022

מניפסט - עונה 4, חלק א' ׁ(Manifest)
מה הסיפור: כשביוני 2021 הודיעה רשת הטלוויזיה NBC על ביטולה של "מניפסט", כולם היו בטוחים שזה הסוף. אולם הצופים, שנותרו עם תעלומה לא פתורה ביד, פתחו בקמפיין SaveManifest#, אליו הצטרפו גם חברי הקאסט של הסדרה - מה שגרם לנטפליקס להחליט בסוף להחיות אותה מחדש. חודשיים לאחר הודעת הביטול בישר שירות הסטרימינג על עונה רביעית ואחרונה (במקור הייתה אמורה "מניפסט" לרוץ במשך שש עונות) שתכיל 20 פרקים שיעלו בשתי פעימות.
והנה תקציר לסדרה: מניפסט עוקבת אחר צוות נוסעים שעולה לטיסת "מונטגו אייר 828" מג'מייקה לניו יורק. לאחר שהם חווים במהלך הטיסה רעידות של סופה חזקה הם נוחתים בבטחה בשדה התעופה, אך מגלים כי בזמן שהם שהו באוויר עברו למעשה חמש שנים בחיים על הקרקע - בהם הם נחשבו בעיניי קרוביהם לנעדרים/מתים. אחרי דבר כזה, כמובן, שום דבר לא חוזר להיות כפי שהיה. לפי נטפליקס, אל העונה הרביעית יצטרף נוסע מסתורי עם חבילה המיועדת לקאל, שתשנה את כל מה שהנוסעים ידעו לגבי טיסה 828, ושתתברר גם כמפתח לגילוי ולהבנה של כל מה שעבר עליהם מאז.
מי בפנים: מרבית הקאסט המקורי יחזור - ג'וש דאלאס ("תור: העולם האפל"), מאט לונג ("ג'ק ובובי"), הולי טיילור ("האמריקאים"), דריל אדווארדס ("אח מכוכב אחר"), מליסה רוקסבור ופארווין קאור.
"מניפסט" עונה 4 - טריילר

הכתר - עונה 5 (The Crown)
מה הסיפור: זה אולי הדבר הכי חשוב שקורה החודש והוא מגיע בתזמון שתמיד משמח לבב אנוש - יום לפני המשכורת החודשית, מה עוד אפשר לבקש בעצם? עוד בענייני הטיימינג ניצבת העובדה שהעונה החדשה נוחתת בנטפליקס כחודשיים בלבד לאחר מותה של המלכה אליזבת השנייה והכתרתו של צ'רלס למלך בריטניה. האירועים האלו בהחלט מעוררים רגישות רבה בממלכה ובאומה הבריטית השכולה, והסדרה כבר עוררה לאחרונה ביקורות באשר לאופן שבו היא מתארת את המציאות.
הביקורת הזאת גרמה לנטפליקס לראשונה להוסיף דיסקליימר לטריילר של העונה החדשה שמבהיר כי מדובר בסדרה עלילתית ששואבת השראה מאירועים אמיתיים. כעת נשאר לחכות ולראות אם לראשונה, לאחר שסירבה לעשות זאת במשך שנים, תוסיף נטפליקס את הדיסקליימר הזה גם בתחילת כל פרק - כפי שהביקורות דורשות ממנה.
אז מה מצפה לנו בעונה החמישית של "הכתר"? ובכן, עם צוות שחקנים חדש לגמרי (בהתאם להחלטה של הסדרה להחליף קאסט כל שתי עונות), העונה החדשה תגולל את אירועי שנות ה-90 בבית המלוכה בבריטניה. לפי הטריילר ולפי השערות האתרים ברחבי העולם, זה אומר שנראה בעיקר את היחסים ההרוסים בין דיאנה לצ'רלס, ומה שהוביל לריאיון ההיסטורי של דיאנה לרשת BBC ב-1995, בו חשפה את האמת מאחורי נישואיה ואת המציאות שעימה היא מתמודדת כנסיכת וויילס. בשלב זה לא ידוע בוודאות אם העונה תגיע עד למותה של דיאנה ב-1997, אבל יוצר "הכתר", פיטר מורגן, הבהיר כבר בעבר כי תאונת הדרכים עצמה לא תצולם או תוצג בסדרה, אלא רק האירועים שהתרחשו לפני התאונה ואחריה.
מי בפנים: אימלדה סטונטון ("אחוזת דאונטון") תהיה המלכה אליזבת בעונה החדשה, ג'ונתן פרייס ("האישה") יגלם את הנסיך פיליפ, אליזבת דביקי ("טנט") את דיאנה, דומיניק ווסט ("קולט") את הנסיך צ'רלס, ולמרבה החמידות, את בנם וויליאם יגלם בנו האמיתי של ווסט - שנאן.
"הכתר" עונה 5 – טריילר

1899
מה הסיפור: סדרת מסתורין חדשה מאת היוצרים של "אפל" (Dark) מ-2017, שאצלנו קיבלה את התוארה"'דברים מוזרים' הגרמנית". מדובר בפרויקט השני של היוצרים באראן בו אודאר ויאנטה פריס עם נטפליקס, אולם כאן מדובר בסדרה מסוג שונה - עם קצת יותר מסתורין וקצת פחות מסע בזמן המשולב בעלילה שלה.
בהתאם לשמה, הסדרה בת שמונת הפרקים מתרחשת בשנת 1899, פסע בלבד מהמאה החדשה. היא עוקבת אחר קבוצת מהגרים ממדינות שונות שנוסעת באונייה מאירופה לניו יורק בחיפוש אחר הזדמנויות וחלומות אמריקנים. הנוסעים מאוחדים באופטימיות לגבי העתיד המבטיח שצופן להם, עד שהם נתקלים בספינת מהגרים אחרת שניצבת באמצע הים הפתוח ומתברר שנעלמה במשך חודשים. כשהם עולים על הסיפון, המסע שלהם הופך לסיוט רווי אירועים מסתוריים וחידה מתעתעת אחת.
מי בפנים: אנדרס פיטשמן ("אפל"), לוקאס לינגור טנסן ("הגשם"), מיגל ברנרדו ("אליטה"), מתילד אוליבייה ("אוברלורד"), קלרה רוסאגר ("הגשם").
"1899" – טריילר

בשבילי אתם מתים - עונה 3 ואחרונה (Dead to Me)
מה הסיפור: הקומדיה השחורה של נטפליקס תעלה החודש לעונתה השלישית והאחרונה, כשעד כה לא ידוע מה בדיוק הולך להתרחש בה. בינתיים אפשר להניח שהעונה החדשה תמשיך בדרכן של קודמותיה, כשהדמויות הראשיות שלה, ג'ן וג'ודי, יוסיפו להסתבך ועל הדרך ייאלצו גם להתמודד עם התסבוכת שכבר יצרו בעבר, כולל הגופה של הבעל לשעבר סטיב, שעשויה להתגלות בקרוב.
כזכור, העונה השנייה של הסדרה נגמרה בתאונת דרכים כאשר בן התנגש עם מכוניתו בג'ן ובג'ודי. בסיום העונה היה נראה שג'ודי יצאה מהתאונה בחיים, בעוד ג'ן נראתה ברגעיה האחרונים. לפי הטריילר, העונה החדשה תיפתח כשג'ן מובלת לבית החולים כשהיא עדיין חיה. כעת ניתן רק לראות כמה גופות נוספות ייערמו בעונה הזאת ומה יקרה עם הבן של ג'ן, צ'רלס, שקרא את המכתב שהיא כתבה לחברתה והסבירה בתוכו הסבר מדוע היא הלכה למשטרה.
מי בפנים: כריסטינה אפלגייט ("נשואים פלוס"), לינדה קרדליני ("מקוללת"), ג'יימס מרסדן ("27 שמלות").
"בשבילי אתם מתים" - טריילר

וונסדיי (Wednesday)
מה הסיפור: אכן, פריקוול למשפחת אדמס! מדובר בדרמה קומית בת שמונה פרקים שמבקשת להציג את המשפחה האייקונית באור חדש לגמרי. הסדרה בוימה על ידי טים ברטון ("המספריים של אדוארד", "ביטלג'וס") וכוללת בתוכה גם שלל כוכבים מעניינים. באופן שיווקי אך לא חסר חן, בנטפליקס מתכוונים לעלות אותה ביום רביעי בדיוק.
הסדרה עוקבת אחר וונסדיי אדמס, סטודנדטית באקדמיית Nevermore, בעודה נאלצת לנווט בין היחסים החדשים והעדינים עם האנשים (והאויבים) שסובבים אותה, להתמחות ביכולות העל-טבעיות שלה ולמנוע מסע הרג מפלצתי שמטיל אימה בבית הספר שבו היא לומדת. בנוסף לכל זאת, על וונסדי לפתור גם את התעלומה העל-טבעית שבה הסתבכו הוריה לפני 25 שנה.
מי בפנים: כריסטינה ריצ'י ("משפחת אדמס"), ג'נה אורטגה ("צעקה"), לואיס גוזמן ("נרקוס"), קתרין זיטה ג'ונס ("המסכה של זולו"), גוונדלין כריסטי ("משחקי הכס", "סנדמן").
11 צפייה בגלריה
"וונסדיי"
"וונסדיי"
"וונסדיי"
(צילום: באדיבות נטפליקס)

אוקטובר 2022

מועדון חצות (The Midnight Club)
מה הסיפור: סדרת המתח והאימה הזו מגיעה מבית היוצר של מייק פלאנגן, תסריטאי ובמאי שבשנים האחרונות מעצב את עצמו כאחד מהמאסטרואים הבולטים של ז'אנר האימה בימינו - וכבר ניפק עבור נטפליקס את "מי מתגורר בבית היל" המוצלחת, את "מי מתגורר באחוזת בליי" הפושרת, ואת "טקס חצות" הקריפית והנפלאה.
הסדרה החדשה של פלאנגן עוסקת בשבעה צעירים החולים במחלות חסרות מרפא ודרים בהוספיס המנוהל בידי רופאה מסתורית. בכל לילה בחצות הם נפגשים על מנת לספר זה לזו סיפורי אימה מצמררים כמיטב דמיונם, ובאחד מהמפגשים הללו הם מחליטים שהראשון מהם שימות ישלח לאחרים מסר מהעולמות שמעבר. אחרי שאחד מהם מת, התרחשויות על-טבעיות מתחילות לפקוד את החבורה, שעתידה לגלות כי ייתכן מאוד שיש דברים גרועים ממוות.
מי בפנים: אימאן בנסון (BlackAF#), הת'ר לנגנקאמפ ("סיוט ברחוב אלם"), זאק גילפורד ("טקס חצות").
מועדון חצות – טריילר

הצופה ׁ(The Watcher)
מה הסיפור: דרמת המתח החדשה הזו היא פרויקט נוסף של ראיין מרפי, שלא עוצר לרגע ובמסגרת החוזה שלו בנטפליקס סיפק לנו רק לאחרונה את "דאהמר" המדוברת.
הסדרה, שאותה יצר וכתב מרפי יחד עם שותפו איאן ברננן ("גלי", "הפוליטיקאי") מבוססת על סיפור אמיתי ומתארת את המאורעות שחווים בני הזוג נורה ודין בראנוק. השניים עוברים לבית חלומותיהם בניו ג'רזי אולם אז הופכים למטרה של אדם מסתורי המתכנה "הצופה", ששולח להם מכתבים מאיימים. אבל המכתבים הם רק ההתחלה, ועד מהרה בני הזוג בראנוק מוצאים את עצמם במציאות פרנואידית ומסויטת שבה כל אחד משכניהם ומכריהם עלול להיות "הצופה".
מי בפנים: נעמי ווטס ("הצלצול"), בובי קנאבל ("אימפריית הפשע"), מיה פארו ("תינוקה של רוזמרי"), ג'ניפר קולידג' ("הלוטוס הלבן"), ריצ'רד קינד ("ספין סיטי"), טרי קיני ("אוז"), מרגו מרטינדייל ("צדק פרטי")
הצופה – טריילר

מאפס (From Scratch)
מה הסיפור: דרמה רומנטית חדשה שמבוססת על ספר זיכרונות של השחקנית האמריקאית טמבי לוק ("גולשים בזמן"), שהייתה שותפה גם לכתיבת העיבוד הטלוויזיוני לצד אחותה אטיקה לוק. על הבימוי אמונות הבמאיות נזינגה סטיוארט ("להמציא את אנה") ודני גורדון ("מה שבחורה רוצה").
כיאה לדרמה רומנטית הסדרה עוסקת בסיפור אהבה חוצה תרבויות בין איימי, בחורה אמריקאית שהולכת ללמוד באיטליה, ללינו, שף סיציליאני. הרומן בין השניים מתגלגל לאורך פרקי העונה כשהם מתאהבים ומתקרבים זה לזה במהירות רבה, ובהמשך נתקלים באתגרים רבים שנובעים מהרקע השונה שכל אחד מהם מגיע ממנו. הקיטשיות עולה על גדותיה, בדיוק כפי שנדרש, כשלפי נטפליקס אירועים דרמטיים בחייהם מביאים לסוף הטוב ולגילוי שהאהבה חוצה את כל הגבולות.
מי בפנים: זואי סלדנה ("שומרי הגלקסיה"), דניאל דדווילר ("נקמה מרה"), ג'ונתן דל ארקו ("המפענחת").
מאפס – טריילר

גיירמו דל טורו מציג: חדר הפלאות
מה הסיפור: אנתולוגיית האימה של גיירמו דל טורו - היוצר המקסיקני האידיוסינקרטי שאחראי ל"הלבוי" והמשכונו, "המבוך של פאן" ו"צורת המים" שזיכה אותו בפרס האוסקר - מורכבת משמונה סיפורי אימה שביימו במאים שונים שכבר עשו לעצמם שם בקולנוע הז'אנרי.
בהם תמצאו את ג'ניפר קנט ("הבאבאדוק"), פאנוס קוסמאטוס ("מנדי"), קתרין הארדוויק ("דמדומים"), אנה לילי אמירפור ("נערה הולכת לבדה הביתה בלילה") ו-וינצ'נזו נטלי ("קיוב"). חלק מהסיפורים הינם מקוריים, וחלק מבוססים על סיפורי אימה קצרים קלאסיים, מתוכם גם שניים של ה.פ. לאבקראפט הגדול.
מי בפנים: טים בלייק נלסון ("אחי איפה אתה"), קריספין גלובר ("בחזרה לעתיד"), בן בארנס ("ווסטוורלד"), פיטר וולר ("רובוקופ"), רופרט גרינט (סרטי "הארי פוטר"), קייט מיקוצ'י ("סקראבס"), אנדרו לינקולן ("המתים המהלכים") ואחרים.
"גיירמו דל טורו מציג: חדר הפלאות" - טריילר

האיש שבפנים (Inside Man)
מה הסיפור: מיני-סדרה בת ארבעה פרקים שנוצרה על ידי התסריטאי זוכה האמי סטיבן מופאט ("דוקטור הו", "שרלוק"). בסדרה החדשה של נטפליקס חוזר מופאט לשתף פעולה פעולה עם דיוויד טננט, שכיכב גם ב"דוקטור הו" האיקונית.
לא הרבה ידוע על העלילה של הסדרה, שכן הפרטים שלה נשמרו עד כה בסודיות. בנטפליקס הסבירו בעת ההכרזה עליה כי "זה בלתי אפשרי להגיד על 'האיש בפנים' יותר מדי מבלי לתת ספוילרים". מה שכן ידוע זה שהסדרה עוסקת בשלוש דמויות - אסיר שנידון למוות בארצות הברית, כומר בעיירה אנגלית שקטה ומורה לחשבון שנכלאה איכשהו בתוך תא. במהלך הפרקים מצטלבים חייהם של השלושה בדרך לא צפויה.
מי בפנים: לצד טננט מככב בסדרה סטנלי טוצ'י ("השטן לובשת פראדה"), לידיה וסט ("השנים"), דילן בייקר ("האישה הטובה") ודולי וולס ("דרקולה").
האיש שבפנים – טריילר
פורסם לראשונה: 10:05, 01.02.23