כמעט 100 מעריצים נפצעו במהלך הופעתו של לואי טומלינסון, אקס וואן דיירקשן, הלילה (בין רביעי לחמישי) בקולורדו, בעקבות סופת ברד קיצונית שהמטירה על האיזור ברד "בגודל של כדורי גולף".
לפחות שבעה אנשים הובהלו לבתי החולים הקרובים למקום עם פציעות שאינן מסכנות חיים, כך נכתב בחשבון הטוויטר של כוחות כיבוי האש שהגיעו לזירה. ובנוסף כ-90 בני אדם נוספים טופלו במקום לאחר שסבלו משפשופים ועצמות שבורות.
"הצלחתי להתחבא היכן שהיו דוכנים למכירת משקאות והשתמשתי בתיק שלי כדי להגן על עצמי ועל נערה אחרת", סיפרה אחת המעריצות שהיו במקום ל-CNN והוסיפה כי היא יצאה משם עם מכות יבשות ושפשופים בלבד.
2 צפייה בגלריה
לואי טומלינסון
לואי טומלינסון
לואי טומלינסון
(צילום: Jeff Spicer/Getty Images)
המופע עצמו נדחה פעמיים עקב הסופה שפקדה את האיזור, כשמטעם המארגנים נאמר למעריצים לתפוס מחסה ברכביהם עד שמזג האוויר יתבהר ובסופו של דבר הוחלט, כצפוי, לדחות את המופע באופן סופי.
"המום ומרוסק ממה שקרה בהופעה הלילה, מקווה שכולם בסדר, אני אחזור!", צייץ טומלינסון הבוקר. "למרות שלא הצלחנו להופיע, הרגשתי את כל התשוקה שלכם! שולח לכם רק אהבה!".
2 צפייה בגלריה
אמפיתיאטרון רד רוקס
אמפיתיאטרון רד רוקס
אמפיתיאטרון רד רוקס
(צילום: AP Photo/David Zalubowski)
אמפיתיאטרון רד רוקס נחשב לאחד המקומות האייקוניים ביותר להופעות בטבע הפתוח בארצות הברית - ורבים, מהביטלס וג'ימי הנדריקס ועד לפרל ג'אם ואד שירן - פקדו את הלוקיישן האהוב שממוקם למרגלות הרי הרוקי. ועצם המיקום שלו הביא לכך שלא פעם מופעים הושפעו עקב מזג אוויר יוצא דופן.