אחרי החגים כבר כאן וכשברקע המלחמה, בערוצי הטלוויזיה מנסים ככל האפשר להציג לוח שידורי שגרה עם ריאליטי וסדרות דרמה שילוו את הצופים הישראלים בעונת השידורים הקרובה. הנה תוכניות נבחרות ממה שצפוי לעלות למסך הקטן בקרוב.

כאן

גולת הכותרת בכאן היא העונה החדשה של "קופה ראשית", שתעלה למסך ב-12 בנובמבר. בנוסף, "זהו זה" תחזור גם כן לעונה חדשה. דוקו-ריאליטי חדש ומסקרן שיעלה לשידור לקראת סוף נובמבר הוא "הורים בטיפול" שבו חמישה מטפלים בגישות שונות מספקים הצצה לטיפול בהורים ובמורכבויות שמלווה אותם. גם "מועדון הסטנדאפ" תחזור לעונה חדשה, "היהודי החדש" של גורי אלפי יבדוק את היחסים שבין היהודים לישראלים בארה"ב אחרי 7 באוקטובר. ישודרו גם שורת סרטי דוקו, בהם "תמיכה מלאה" שעוסק במערכת היחסים של נשים עם החזה שלהן.
5 צפייה בגלריה
קופה ראשית
קופה ראשית
קופה ראשית
(צילום: משה נחומוביץ', באדיבות כאן)

קשת

אחרי ששלחו בעונה שעברה את עדן גולן לאירוויזיון, על אף כל הקשיים, בקשת יבחרו את הנציג/ה שלנו לגם לאירוויזיון 2025 עם עונה חדשה של "הכוכב הבא". תוכנית מרכזית נוספת שחוזרת לעונה חדשה היא "ארץ נהדרת", וגם - הדוקו-ריאליטי "בייבי בום" שחוזר למסך אחרי היעדרות ארוכה. בגזרת הדרמה, קשת מייעדת לשידור את "הראש", סדרת ריגול חדשה על ראש השב"כ בכיכובו של יהודה לוי, ובגזרת הקומדיה "בקרוב אצלי", סדרה בכיכובה של עדי חבשוש שנדחתה אחרי שהייתה אמורה לעלות לפני החגים. בשלב מאוחר יותר תעלה בערוץ גם עונה חדשה של "חתונה ממבט ראשון".
5 צפייה בגלריה
מתוך "ארץ נהדרת"
מתוך "ארץ נהדרת"
תשוב בקרוב. מתוך "ארץ נהדרת"
(צילום מסך, באדיבות קשת)

רשת

העוגן המרכזי של רשת בעונת השידורים הקרובה תהיה תוכנית הריאליטי "הישרדות", הפעם עם חידוש: צמדים של בני משפחה, מישהו שהמתמודדים יוכלו לסמוך עליו. ברשת צפויים לעלות גם את דרמת הפשע "פטריק" בכיכובם של שלום אסייג ואגם רודברג, עונה חדשה לתוכנית התחקירים "המקור" ופרקים נוספים של "אבודים".
5 צפייה בגלריה
מתוך "הישרדות"
מתוך "הישרדות"
תחזור עם טוויסט. מתוך "הישרדות"
(צילום מסך, רשת 13)

ערוץ 14

"הפטריוטים" תוסיף להיות התוכנית המרכזית בלוח שידורי הערוץ. בערוץ סירבו להרחיב על תוכניות נוספות שישודרו.

yes

סדרת המקור המדוברת, "שחר אדום" על בוקר 7 באוקטובר, שעלתה ביום השנה לציון הטבח, היא הדרמה המרכזית של yes לתקופה הקרובה. בנוסף תעלה סדרה דוקומנטרית ב-yes דוקו על ראש המוסד לשעבר, מאיר דגן ז"ל, שבה הבמאי דרור מורה ליווה את הבטחוניסט המנוח בשנה האחרונה בחייו. סרט דוקו נוסף שיעלה הוא על סיפורו של הבמאי המצליח אבי נשר. בתחילת דצמבר עתידה לעלות "קוגל", סדרת הבת ל"שטיסל" הפופולרית.
5 צפייה בגלריה
מתוך: "שחר אדום"
מתוך: "שחר אדום"
מתוך: "שחר אדום"
(באדיבות yes)

HOT

ב-HOT מבטיחים להעלות שתי סדרות דרמה: הראשונה "ילד רע" שנכתבה בהשראת סיפור חייו של הסטנדאפיסט דניאל חן שהעביר את שנות התיכון בכלא לנערים. השנייה, "שלומי שש", על שני כדורגלנים, נערים מנתניה שחולמים להגיע לקבוצות הגדולות באירופה אבל מסתבכים עם ארגון פשע אלים שפועל בעסקי הסחר בשחקני כדורגל. ב-HOT בידור צפוי לעלות הדוקו-ריאליטי החדש "מגדלים" על גברים שגדלו בסביבה מורכבת עם הורים שלא האמינו בהם - והצליחו להגיע נגד כל הסיכויים לקומה הגבוה במגדל. בגזרת הדוקו, ב-HOT8 ישודרו בין היתר סרטים על הבמאי עמוס גוטמן, הזמרת ריקי גל, וגם - סדרה שתעקוב אחרי יהדות ארה"ב.
5 צפייה בגלריה
מתוך "ילד רע"
מתוך "ילד רע"
מתוך "ילד רע"
(צילום: באדיבות HOT)