ג'ו אקזוטיק, כוכב "טייגר קינג" שמרצה בימים אלה מאסר בן 22 שנה, מבקש שחרור מוקדם מהכלא מטעמים הומניטריים, בשל אבחונו עם סוג אגרסיבי של סרטן הערמונית, כך מדווח אתר TMZ.
2 צפייה בגלריה
ג'ו אקזוטיק ב"טייגר קינג"
ג'ו אקזוטיק ב"טייגר קינג"
ג'ו אקזוטיק ב"טייגר קינג"
(צילום: נטפליקס)
אקזוטיק, ששמו האמיתי הוא ג'וזף מלדונדו-פסאז', הורשע בשנת 2020 בשכירת רוצח שיהרוג את אויבתו, האקטיביסטית קרול בסקין, ובפשעים נוספים נגד חיות בר. בפוסט שפורסם אמש (ד') בעמוד האינסטגרם שלו, כתב: "בעצב גדול, אני נאלץ לספר שהרופאים זימנו אותי היום כדי לבשר שהביופסיה שלי חזרה עם תוצאות שמצביעות על סרטן ערמונית אגרסיבי.
"...בשלב זה אני לא מעוניין ברחמים מאף אחד - ואני בטוח שקרול תחגוג על זה! - אבל אני זקוק לעולם שיקרא לשחרורי. יש להם הוכחות שלא עשיתי את זה ואין סיבה שהתובע המחוזי ימשיך לגרור את זה, ואז אוכל לחזור הביתה כדי לקבל טיפול או ליהנות מהזמן שנותר לי עם אהוביי. התפללו למעני והשמיעו את קולי".
עורך דינו, ג'ון פיליפס, סיפר ל-TMZ כי הוא מתכנן להגיש בקשה לשחרור מטעמים הומניטריים מהכלא בטקסס שבו ג'ו מרצה את עונשו, בטענה שכל עיכוב בקבלת הבקשה על ידי שופט עלול להתברר כקטלני עבורו. "הטיפול הרפואי בכלא שונה [מזה שיקבל מחוצה לו, נ"ב] ויש שם פחות אופציות זמינות עבורו", אמר פיליפס ל-CNN.
2 צפייה בגלריה
אופנה
אופנה
ג'ו אקזוטיק
(צילום: AP)
בחודש מאי האחרון חשף ג'ו את מחלתו בסרטן הערמונית ואף הגיש לנשיא ג'ו ביידן בקשת חנינה כדי שיוכל להשתחרר ולקבל טיפול רפואי בביתו. שלושה חודשים לאחר מכן דיווח אתר TMZ כי ג'ו אמר שהוא "מוכן למות", בעקבות חשש שהסרטן התפשט לאגן ולבטנו כיוון שלא קיבל טיפול בחודשים הללו. כעת, למרבה הצער, החשש התברר כמוצדק.
ג'ו, כזכור, התפרסם במרץ 2020 בזכות "טייגר קינג", אחת מהסדרות המצליחות והמדוברות ביותר של תחילת תקופת הקורונה בנטפליקס. הסדרה הדוקומנטרית עקבה אחר האנשים שמנהלים גני חיות אקזוטיים פרטיים בארצות הברית - ובראשם ג'ו אקזוטיק. החודש (17 בנובמבר) היא עתידה לחזור עם עונה חדשה.
"טייגר קינג 2" – טיזר
(באדיבות נטפליקס)
בסקין הכריזה שלא תיקח חלק בעונה הזו בשל האופן שבו הוכפשה בראשונה והואשמה בהעלמת ורצח בעלה, דון לואיס. עם זאת, אתמול פורסם כי היא הגישה בקשה לצו מניעה זמני לעונה השנייה, בטענה שנטפליקס ויוצרי הסדרה הפרו את החוזה עימה כשהשתמשו בחומרי צילום ישנים שלה כדי לקדם את העונה החדשה - אולם בית המשפט דחה אותה.