לקראת ההופעה המתוכננת בפארק הירקון ביום חמישי הקרוב, רובי וויליאמס נחת בישראל וערך היום (ג') מסיבת עיתונאים חגיגית בתל אביב. "תודה שאתם מארחים אותי", אמר. "אני זוכר שבפעם הקודמת שהייתי כאן התרגשתי מאוד להיות פה, בדיוק כמו עכשיו. לחוות את ישראל כמו שהיא ואת האנשים שלה. בדרך כלל אני יכול לדעת איך תיראה המדינה לפי ההרגשה בשדה התעופה - ופה כולם היו עם חיוכים גדולים, מאוד נחמדים ומכירי תודה".
רובי וויליאמס: "לרגע לא חשבתי פעמיים כשהזמינו אותי להגיע"
(צילום: ניצן דרור)
זו כאמור הפעם השנייה של וויליאמס בישראל, וגם הוא היה המום שעברו כבר שמונה שנים מאז. "אני לא יכול להאמין שהפעם הקודמת שהייתי כאן הייתה ב-2015, זה לא ייאמן", הוסיף. "התעוררתי במצב רוח טוב מאוד היום, נרגש מהעובדה שאני כאן, וגם לקראת מה שההופעה הזו הולכת להיות. אני מאוד מצפה לה, נראה לי שיהיה כיף. גם בפעם הקודמת היה נהדר. ישראל היא מקום מיוחד שמגיעה לו הופעה מיוחדת. הציפיות שלי היו אדירות בזמנו, ועכשיו כשהתעצבתי וצברתי עוד ניסיון - אני מאמין שיהיה אפילו יותר טוב.
פסטיבל רובי וויליאמס - סיקור נרחב:
"לפני 25 שנים אפילו לא ידעתי מה אני הולך לעשות בעתיד הקרוב או אפילו באותו ערב", סיפר על השינוי שעבר בשנים האחרונות. "ועכשיו, שנה לפני שימלאו לי 50, אני מרגיש מאוד מבורך ובר מזל שאני עדיין כאן. זה מאוד מרגש שאנשים באים לצפות בי מופיע. כשהייתי בפורטו בתחילת השבוע, זה היה מדהים וממכר. כשאתה צעיר אתה יכול לפספס את זה, או לקחת את זה כמובן מאליו. אני מרגיש את החום מצד הקהל. זה נותן לי הרבה כוח, כאדם שברירי, ומחזק אותי מאוד. לא הרהרתי אז מה יקרה בעוד 25 שנים. אני מאוד אסיר תודה על המקום שבו אני נמצא כיום".
2 צפייה בגלריה
רובי וויליאמס
רובי וויליאמס
ביקש המלצות לאוכל מקומי. רובי וויליאמס
(צילום: מוטי קמחי)
וויליאמס מגיע לישראל בצל מספר ביטולי הופעות, שהתרחשו בחלקן בעת ההסלמה האחרונה במצב הביטחוני. עם זאת, הוא לא נשמע מוטרד. "לרגע לא חשבתי פעמיים אם להגיע או לא להגיע לכאן. אין דבר שמפריע לי", הוא טען. "אני חושש להיות חלק מנרטיב, אני חושש שישתמשו בי כחלק מנרטיב. אי-אפשר לומר כלום - יש שני צדדים ושני נרטיבים. התשובה שלי היא שאני כאן כדי להופיע, בגופי ובנשמתי, ואני מאוד שמח להיות כאן".
רובי וויליאמס: אני מעריץ גדול של נגה ארז"
(ניצן דרור)
אתמול נודע שנגה ארז צפויה לשתף פעולה עם וויליאמס ולהופיע איתו על הבמה בפארק, אך הוא שומר בינתיים את הקלפים קרוב לחזה וסירב להתחייב שהדבר אכן יקרה. "אני מעריץ גדול של נגה ארז, ונראה אם היא תהיה על הבמה או לא", אמר במסתוריות. "קודם אפגוש אותה ואת בן הזוג שלה. לא הרבה אמנים גורמים לי להיות כמו מעריץ בן 15, כשאני רואה אותה, אני מרגיש כמו מעריץ בן 15. אני מעריץ את הכישרון שלה. לא בטוח שנעשה משהו יחד על הבמה, אבל בהחלט נתראה".
הוא אומנם אחד האמנים הגדולים בעולם, אך בכל הנוגע לרשתות החברתיות, וויליאמס מעיד על עצמו כמנותק למדי. "אני תקוע בצורה נוראה בשנות ה-90. אני כנראה צריך להיות מעודכן במה שקורה בסושיאל, אבל אני לא", טען על עצמו. "צריך להיות מושקע בזה, מכור לזה. מדי פעם אני אומר לעצמי - אתה צריך לעשות את זה. כנראה שמתישהו זה גם יקרה, אבל אני צריך הדרכה ושיסבירו לי מה עושים ואיך. בינתיים לא חשבתי על טיקטוק מבחינה מוזיקלית, אבל אולי אני צריך".
2 צפייה בגלריה
רובי וויליאמס
רובי וויליאמס
"אני כאן כדי להופיע, בגופי ובנשמתי, ואני מאוד שמח להיות כאן". רובי וויליאמס
(צילום: מוטי קמחי)
במהלך הריאיון נשאל וויליאמס איך הוא מתכוון לבלות במהלך שהותו כאן והאם הוא מכיר את האוכל הישראלי, ומיד השיב: "יש איזה מאכלים שאתם ממליצים עליהם?". ההצעה הראשונה הייתה כמובן חומוס, ובהמשך גם עלו המלצות לפלאפל ושווארמה, כשהזמר הקפיד לציין שהוא מחפש משהו טבעי ובריא. לא ברור איך שווארמה ופלאפל מסתדרים עם הבקשה הזו שלו.