36 שנים אחרי שעלתה לאוויר, תוכנית הסיטקום האמריקנית "מי הבוס?" חוזרת למסך עם שניים מכוכביה הגדולים, טוני דנזה ואליסה מילאנו. "רציתי לשתף את זה כל כך הרבה זמן", כתבה מילאנו בחשבון האינסטגרם שלה, לצד תמונה משותפת שלה ושל דנזה מתוך הסדרה המקורית. "אני כל כל מתרגשת! אנחנו מרגישים שזה הזמן הנכון לספר איפה הדמויות המדהימות האלו היום. אני לא יכולה לחכות".
2 צפייה בגלריה
"מי הבוס?" המקורית
"מי הבוס?" המקורית
"מי הבוס?" המקורית
על פי הדיווחים, סדרת ההמשך תתרחש כ-30 שנה אחרי שהמקורית הסתיימה ותתמקד בדמויותיהן של האב האלמן טוני (דנזה) ובתו סמנתה (מילאנו). בפרפרזה לעלילה משנות ה-80 בה השחקנית ג'ודית לייט גילמה את אנג'לה - אם חד הורית שהעסיקה את דנזה כמנהל משק הבית שלה - בחדשה דמותה של מילאנו היא אם חד הורית המתגוררת בבית המקורי בקונטיקט בו התרחשה הסדרה. כפי שעשתה בשנותיה המוקדמות, גם הפעם הסידרה תחקור נושאי מגדר, משפחה והבדלי דורות.
בשלב זה, שאר משתתפי הסיטקום המקורי, לייט ודני פינטאורו (ג'ונתן), לא חתומים על השתתפות בסדרה החדשה, אך על פי הדיווחים הביעו תמיכה בהחלטה והפקת התכנית מקווה כי בעתיד תמצא דרך לשלב את דמויותיהם בסדרה. כזכור, קת'רין הלמונד שגילמה את מונה, אמה של אנג'לה, הלכה לעולמה לפני שנה.
2 צפייה בגלריה
לפני 30 שנה, משתתפי "מי הבוס?" המקורית
לפני 30 שנה, משתתפי "מי הבוס?" המקורית
לפני 30 שנה, משתתפי "מי הבוס?" המקורית
הסדרה המקורית רצה במשך שמונה עונות ו-196 פרקים בשנים 1984-1992. בארץ היא שודרה בערוץ הראשון, לאחר מכן בערוץ 2 ובשידורים חוזרים בערוץ הילדים. הסדרה החדשה תופק על ידי Sony Pictures Television, אך בשלב זה עוד לא ידוע היכן תשודר.