סדרה דוקומנטרית על חייו של קניה ווסט, המורכבת מצילומי ארכיון וסרטי וידאו ביתיים משני העשורים האחרונים, עתידה לעלות בהמשך השנה בנטפליקס - כך דיווח אמש (ג') אתר "בילבורד".
2 צפייה בגלריה
תמונתו של של קניה ווסט
תמונתו של של קניה ווסט
קניה ווסט
(צילום: GettyImages)
על פי מקורות שצוטטו באתר, הסדרה המדוברת נמכרה ב-30 מיליון דולר, על אף שמקורב לנושא סיפר לאתר "וראייטי" כי לא מדובר במספר מדויק.
עוד נאמר כי הסדרה, שתכלול צילומים של ווסט שלא נראו מעולם, תסקור את הקריירה שלו במוזיקה ובאופנה, בניסיון הכושל שלו לרוץ לנשיאות 2020 ומותה של אימו, דונדה ווסט, בשנת 2007.
על הסדרה יהיו אמונים קלרנס "קודי" סימונס וצ'יקה אוזה, שגם ביימו והפיקו את הקליפים המפורסמים של ווסט לשירים Through the Wire ו-Jesus Walks (Version 3), ותיעדו במהלך שני העשורים האחרונים את העשייה שלו.
2 צפייה בגלריה
קניה ווסט טראמפ
קניה ווסט טראמפ
קניה ווסט וטראמפ
(צילום: Getty Images, Pool)
כזכור, רק לפני חודשים ספורים נודע כי הוא ואשתו, קים קרדשיאן, מתגרשים בתום שמונה שנות זוגיות, כשעל פי הדיווחים, האחרונה התקשתה להתמודד עם מצבו הרפואי של ווסט - ובחרה לסיים את הקשר. "קים עשתה כל שביכולתה על מנת להגן ולעזור לקניה להתמודד עם ההפרעה הדו-קוטבית ממנה הוא סובל, אבל זה לא מתאפשר עוד", נמסר אז ממקור קרוב אליה, "היא מאוד רצינית לגבי לימודי עריכת הדין, היא רצינית במעורבות שלה לרפורמה בכלא וכל זה בזמן שקניה מדבר על התמודדות לנשיאות וכל מיני דברים מטורפים אחרים. היא לא מסוגלת להמשיך להתמודד עם זה. הספיק לה".