לאחר שהשחקן אליוט פייג', שהיה ידוע בשם אלן פייג' ("ג'ונו", "התחלה"), הודיע אתמול (ג') על יציאתו מהארון כגבר טרנסג'נדר, נודע כי הוא ימשיך להשתתף בסדרת הנטפליקס המצליחה "אקדמיית המטרייה", באותו התפקיד, כרגע ללא שינוי מגדרי.
"אקדמיית המטרייה" - טריילר
(באדיבות נטפליקס)
בסדרה, המבוססת על רומן גרפי באותו השם, פייג' מגלם את וניה הרגריבס - אחת מתוך שבעה ילדים בעלי כוחות על שאומצו על ידי מיליארדר מטורף, במטרה להפוך אתכם ליחידת סגולה של גיבורי על. וניה, המכונה גם "מספר 7", היא האחות בעלת הכוחות החזקים ביותר. במהלך עונותיה של הסדרה, דמותה של וניה ניהלה רומן עם גברים ונשים כאחד, אולם בחרה שלא להגדיר מפורשות את נטיותיה המיניות.
שמו החדש של פייג' כבר עודכן בעמוד ה-IMDB של הסדרה, וכן נודע כי נטפליקס עומלת על שינוי שמו בכל הקרדיטים בהם הוא מופיע בשירות הסטרימינג.
1 צפייה בגלריה
אליוט (אלן) פייג'
אליוט (אלן) פייג'
אליוט פייג'
(צילום: Gettyimages)
במכתב יציאתו כתב פייג': "אני אסיר תודה לאנשים המדהימים שתמכו בי לאורך המסע הזה, אני לא יכול להתחיל להסביר עד כמה זה מרגיש מדהים לאהוב סוף סוף את מי שאני, ולהיות האני הכי אותנטי שאפשר. קיבלתי השראה אינסופית מכל כך הרבה אנשים בקהילה הטרנסית. תודה על האומץ, הנדיבות והעבודה הבלתי פוסקת להפוך את העולם הזה למקום רחום יותר". בנוסף, פייג' ביקש סבלנות מצד מעריציו ותומכיו: "השמחה שלי אמיתית אבל גם שברירית. האמת היא שלמרות השמחה האדירה שאני חש, אני גם מפחד. מפחד מהחדירה לפרטיות, מהשנאה, מהבדיחות והמאלימות", וסיים בנימה אופטימית: "אני שמח שאני טרנס, אני שמח שאני קוויר. וככל שאני מקבל את עצמי יותר, כך אני פורח". נטפליקס צייצו בתגובה לפייג': "כל כך גאים בגיבור העל שלנו! לא יכולים לחכות לראות אותך חוזר בעונה השלישית!".