מגישת הטלוויזיה המצרית בסמה והבה שלחה מסר בשפה העברית לקהל הישראלי בתוכנית הטלוויזיה בערוץ Mehwar TV ברקע מלחמת חרבות ברזל שמתנהלת זה יומה ה-15. צפו בסרטון:
המגישה המצרית בסמה ווהבה במסר בעברית
(צילום: אינסטגרם)
"הממשלה שלכם עכשיו לא מחפשת ... הביטחון", פתחה את דבריה העיתונאית. "התמרונים... אתם רואים את הכעס הערבי ברחבי העולם. לא רק במולדת הערבית. החיים שלכם בסיכון".
עוד מתחה והבה ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו: "נתניהו לא ראש הממשלה שמבין איך להגן על העם שלו שצריך לשאול ראש הממשלה שלכם. הגורל, האסירים, של ישראל. לא ראינו אותו מנסה לבדוק מה קרה לאסירים. העצה שלי לשקול את השווים כעם ... ולחפש פתרון לחיות בשלום ולהיות אחים שלנו הפלסטינים בשלום".
והבה העלתה את הסרטון גם בחשבון האינסטגרם שלה, אך חסמה אותו לתגובות, ולפי האופן שבו דיברה המגישה המצרית ניכר שהיא איננה דוברת השפה העברית, כשחצאי משפטים נקטעים לא במקומם, והיעדר סימני פיסוק בתעתיק למעשה הופכים את דבריה לקשים מאוד להבנה.
לפי החותמת שעל הסרטון נראה שהקטע שודר בערוץ הטלוויזיה המצרי Mehwar TV, שמתמקד בעיקר בחדשות במצרים ומכסה אירועים אקטואליים, כמו גם תכנים בנושאים פוליטיים ודתיים לצד תוכניות בידור.