צופי "משחקי הכס" כבר אולי התרגלו לסצנות הסקס הרבות ששולבו בשמונה עונות הסדרה, אך עבור קאסט "בית הדרקון" - סדרת הפריקוול החדשה של הלהיט מבית HBO - זוהי עוד טריטוריה חדשה שעליהם ללמוד. בריאיון לאתר News Week, שפורסם לאחר שידור הפרק הרביעי בסדרה, השחקנית אמילי קארי הודתה כי היא חששה לצלם את הסצנות האינטמיות בגלל פער גילים של שלושה עשורים בינה לבין השחקן שלצידה.
3 צפייה בגלריה
מתוך "בית הדרקון"
מתוך "בית הדרקון"
פער של 30 שנה. קונסידיין וקארי מתוך "בית הדרקון"
(צילום מסך, HBO)
קארי, המגלמת את אליסנט הצעירה, הייתה בת 17 בלבד כשלוהקה לתפקיד ובת 18 בזמן הצילומים, בעוד פאדי קונסידיין המשחק לצידה את המלך וייסריז בסצנות המדוברות בן 48. "הצילומים הפחידו אותי כי בזמנו עדיין לא פגשתי את פאדי", היא מספרת, "לא ידעתי כמה הוא נחמד וכמה הוא הולך להקל עליי בסצנה הזו. כל מה שידעתי זה שמדובר בגבר בן 47 ובי, קצת דאגתי".
השחקנית הוסיפה כי החוויה הייתה קלה יותר עבורה משציפתה. היא חששה מתכנים מיניים אלימים כפי שהיו בסדרת המקור, שבה צפתה רק כהכנה להפקה של "בית הדרקון". לדבריה, "רק בפרק הבכורה של העונה הראשונה [של 'משחקי הכס'] יש כל כך הרבה אלימות כלפי נשים. המין האלים גרם לי להילחץ, חשבתי לעצמי, 'אלוהים, מה אני איאלץ לעשות בסדרה הזו?'".
לכתבות נוספות על "בית הדרקון":
יוצר הסדרה ריאן קונדל והבמאי מיגל ספוצ'ניק אמרו לקאסט שהתוכנית הולכת להיות שונה מהמקור, בין היתר גם ביחס שלה כלפי נשים. "היו המון נשים מאחורי הקלעים, היה לנו צוות מדהים - היו לנו במאיות, עבדתי עם קלייר קילנר הענקית, ונשים רבות נוספות שהיו חלק מהפקת התוכנית...", סיפרה קארי.
3 צפייה בגלריה
אמילי קארי
אמילי קארי
אמילי קארי
(צילום: AP)
קארי גם ציינה לטובה את מתאמת האינטימיות על הסט, שגרמה לה להרגיש בטוחה בכל סצנה: "היה טוב שהייתה מישהי שאפשר לדבר איתה על הכול, בלי להרגיש מוזר או אפילו לקבל תגובות כמו 'זו לא העבודה שלך?', או 'אני לא מתכוונת לגרום לך להרגיש לא בנוח אבל...'. אף פעם לא הייתה תחושה כזו, רק שיח פתוח". על אף ההתחלה ההססנית, קארי דווקא יצאה מהחוויה בתחושה טובה: "להיות על הסט כנערה צעירה ולקבל את אותו יחס כמו גברים מבוססים היה חוויה מאוד מעצימה, ההפקה טיפלה בעניין בצורה הטובה ביותר".
3 צפייה בגלריה
פאדי קונסידיין
פאדי קונסידיין
פאדי קונסידיין
(צילום: AP)
הבמאית קלייר קילנר התייחסה לעניין בפרק שעוסק באחורי הקלעים של התוכנית ב-HBO, ואמרה שלביים סצנות אינטימיות כמו אלו של קארי "יכול להיות דבר מורכב", וכי זו "אחריות גדולה" לתפוס אותן בצורה טובה.