עם סוף שבוע ראשון לוהט בקופות הקולנוע - כולל צפי להכנסות של קרוב ל-300 מיליון דולר בעולם - "תור: אהבה ורעם" מסתמן כאחד מהלהיטים הגדולים של השנה. אולם ספק אם רבים מצופיו של הסרט, בארץ ובעולם, יודעים שהקאסט המפואר של הסרט לא כולל רק כוכבים דוגמת כריס המסוורת', נטלי פורטמן וכריסטיאן בייל - אלא גם את ילדיהם.
"תור: אהבה ורעם" - טריילר
שלושה ילדיו של המסוורת' משתתפים בסרט לצד אביהם, המגלם את אל הרעם תור. שני בניו התאומים, בני ה-8, מגלמים את הגרסה הצעירה של אביהם - בעוד בתו בת ה-10, אינדיה, מגלמת דמות בשם לאב ("אהבה") שעוד עלולה להתגלות כמשמעותית בסרטים הבאים של תור.
גם צאצאיהם של נטלי פורטמן וכריסטיאן בייל, המככבים לצד המסוורת' בסרט, זכו להשתתף בו - וכך גם לגבי שתי בנותיו של טאיקה וואיטיטי, הבמאי הניו זילנדי של "תור: אהבה ורעם" ושל קודמו, "תור: ראגנארוק". בריאיון למגזין פיפל, הסביר המסוורת' איך נוכחות הילדים על הסט מחזירה את כולם לפרופורציות: "אתה יכול להיסחף בעשיית הסרט. זה רציני ויש לחץ ומה לא, והילדים מגיעים והם פשוט מושכים את השטיח מתחת לרגליך, ואומרים: 'בואו, זה מגוחך'".
1 צפייה בגלריה
מתוך "תור: אהבה ורעם"
מתוך "תור: אהבה ורעם"
גם הילדים שלהם בפנים. כריס המסוורת' ונטלי פורטמן. מתוך "תור: אהבה ורעם"
(יחסי ציבור)
בנוסף, בריאיון ל"פיפל" וואיטיטי חשף שלילדים הייתה גם השפעה על עיצוב המפלצות המופיעות בסרטו. אחרי דיאלוג עם בתו, הוא הגיע לתובנות באשר לעיצובה של אחת מהמפלצות, ואז פנה לכריס המסוורת' שיבקש מילדיו לצייר מפלצות משלהן. הציורים, גם של בתו של וואיטיטי וגם של ילדיו של המסוורת', נשלחו למעצבי האפקטים הוויזואליים של "תור: אהבה ורעם" - ולבסוף מצאו את דרכם לסרט. "בגלל זה המפלצות כל כך מוזרות ונראות כל כך מגניבות", סיפר וואיטיטי. "כך נראות מפלצות כשילדים הם שיצרו אותן".