השחקן ג'רמי רנר ("הנוקמים", "מטען הכאב"), שביום ראשון האחרון היה מעורב בתאונה מחרידה, שבה מפלסת השלג שלו דרסה אותו וגרמה לו לפציעות בחלקים רבים מגופו, עדיין מאושפז במצב קשה בבית החולים ברינו, נבדה.
2 צפייה בגלריה
ג'רמי רנר
ג'רמי רנר
ג'רמי רנר
(צילום מסך מתוך האינסגרם)
לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) הוא העלה פוסט ראשון לאחר התאונה ובו גם שיתף סלפי שצילם מחדרו בבית החולים. "תודה לכולם על המילים החמות", נכתב בחשבון האינסטגרם שלו. "אני פצוע מדי מכדי להקליד, אבל אני שולח אהבה לכולם".
על הפוסט הגיבו כמה מכוכבי ובמאי היקום הקולנועי של מארוול, בהם כריס המסוורת' המגלם את תור, שאיחל "החלמה מהירה חבר, שולח לך אהבה!", בעוד כריס אוונס (קפטן אמריקה) הגיב: "נשמע קשה. אוהב אותך"; כריס פראט (כוכב סרטי "שומרי הגלקסיה") הוסיף "מתפלל בשבילך"; האחים רוסו (במאי "הנוקמים") הגיבו: "שולחים לך את כל האהבה שלנו, ומאחלים החלמה מהירה". לאיחוליהם הצטרפו כוכבים נוספים, בהם ג'ימי פאלון, היידי קלום, אורלנדו בלום, איילה פישר ונוספים שהגיבו על הפוסט.
רנר, שיחגוג בסוף השבוע 52, עבר ניתוח בעקבות פציעה שספג באיזור החזה ופגיעות אורתופדיות נוספות. התאונה, שאירעה סמוך לביתו באגם טאהו, נגרמה על ידי חתול השלג שלו. בדיווח ב-TMZ נטען שרגלו נפגעה בצורה חמורה והוא איבד דם רב כשאחד משכניו, רופא במקצועו, הניח חוסם עורקים באיזור הפציעה, ועצר את הדימום עד להגעת הפרמדיקים, שפינו אותו במסוק לבית החולים.
במסיבת עיתונאים שערך משרד השריף של מחוז וושו, דארין בלאם אמר שעל פי ממצאי החקירה רנר נדרס על ידי המפלסת שלו כשניסה לשחרר את רכבו, שבו נהג אחד מבני משפחתו, משלג שנערם סמוך לביתו.
2 צפייה בגלריה
ג'רמי רנר בחתול השלג שלו בסרטון מ-2019
ג'רמי רנר בחתול השלג שלו בסרטון מ-2019
ג'רמי רנר בחתול השלג שלו בסרטון מ-2019
(מתוך האינסטגרם)
"מר רנר הלך להביא את חתול השלג שלו - רכב גדול מאוד לפינוי שלג ששוקל לפחות 6,500 ק"ג - במטרה לשחרר את רכבו הפרטי", אמר בלאם. "אחרי שהצליח לשחרר את רכבו התקוע, מר רנר יצא ממפלסת השלג שלו כדי לדבר עם אותו בן משפחה. בזמן הזה המפלסת החלה להידרדר. בניסיון לעצור אותה, מר רנר ניסה להיכנס לתוך מושב הנהג שלה. ועל פי ממצאי החקירה שלנו, באותו רגע הוא נדרס על ידיה".
"זו הייתה תאונה טראגית", הוא הוסיף וטען שמשרדו בודק אפשרות לכשל טכני בחתול השלג שגרם לו להידרדר ולדרוס את רנר.
במהלך השבוע האחרון, אזורים רבים בארצות הברית נפגעו מ"סופת השלגים של המאה" שגבתה את חייהם של לפחות 60 בני אדם, וכ-35 אלף בתים איבדו את החיבור לחשמל באזור שבו ממוקמת החווה של השחקן.
רנר היה מועמד פעמיים לפרס האוסקר, בפעם הראשונה על "מטען הכאב" משנת 2008 (בבימויה של קתרין ביגלו) והשנייה על "גנב עירוני" מ-2010 (שכתב וביים בן אפלק). בשנים האחרונות הוא מוכר בעיקר כמי שמגלם את הוקאיי ביקום הקולנועי של מארוול.