אנה מריה אורסקו וחורחה אנריקה אביו, שכיכבו בטלנובלה הקולומביאנית המצליחה "אני בטי המכוערת", ישובו לתפקידיהם בסיקוול חדש מבית אמזון פריים שייקרא "בטי המכוערת", כך מדווח אתר "וראייטי".
2 צפייה בגלריה
מתוך "אני בטי המכוערת"
מתוך "אני בטי המכוערת"
מתוך "אני בטי המכוערת"
(צילום מסך RCN)
הסיקוול צפוי לעלות בשירות הסטרימינג ב-2024 ויופק על ידי חברת RCN הקולומביאנית. העלילה תעסוק בחייה של בטי 20 שנה אחרי סוף העונה האחרונה, כשכעת היא אישה מצליחה, נשואה לארמנדו (אביו) עם ילדים. בפרקים החדשים בטי תנסה לשקם את מערכת היחסים עם בתה המתבגרת, תוך שהיא מתמודדת עם משבר כלכלי בחברה המשפחתית ותתהה האם הבחירות שעשתה בחייה אכן עשו אותה מאושרת.
יוצר הסדרה המקורי, פרננדו גאיטן, הלך לעולמו ב-2019, והחידוש יופק על ידי יוצרים מוכרים בעולם הטלנובלות, בהם מאוריציו קרוז פורטונה (שעבד עם גאיטן על הטלנובלה הפופולרית "קפה בניחוח אישה") שיהיה אחראי על הבימוי, ומרתה בטולדי (Ciega a citas) שתהיה אמונה על התסריט. "זו מחווה ליצירתו של פרננדו", אמרה אורסקו. "ראיתי איך הכותבים המדהימים לקחו את המורשת שלו, וניסו בזהירות רבה וביראת כבוד לעמוד במשימה. זה אתגר עצום, אבל אנחנו בידיים טובות".
עוד הוסיפה כי "למרות ש'בטי' הקדימה את זמנה, יש הרבה אלמנטים מהתקופה ההיא ומהתרבות שלנו שיהיה אפשר להתייחס אליהם עכשיו, אחרי 20 שנה, ולדבר עליהם עם קהל מודרני. המהות של בטי לא השתנתה, אבל בדיוק בגלל זה יש לה המון שאלות. היא יותר בוגרת עכשיו, אבל חיים כאישה בשנות ה-40 הם אף פעם לא אתגר פשוט".
2 צפייה בגלריה
מתוך "אני בטי המכוערת"
מתוך "אני בטי המכוערת"
אנה מריה אורסקו
(צילום: EPA/EFE/ ARCHIVO)
"אני בטי המכוערת" (Yo soy Betty, la fea), שעלתה לשידור לראשונה ברשת RCN ב-1999, נחשבת לטלנובלה המצליחה בעולם כשלאורך השנים נעשו לה 20 רימייקים ברחבי העולם, כולל "בטי" האמריקנית ברשת ABC בכיכובה של אמריקה פררה, ואף גרסה מקומית - "אסתי המכוערת" בכיכובה של ריקי בליך.