האשמות חדשות נגד סולן אירוסמית' סטיבן טיילר: אישה טוענת כי טיילר תקף אותה מינית פעמיים ב-1975, כשהייתה בת 17 בלבד, והגישה נגדו תביעה בבית המשפט בניו יורק.
2 צפייה בגלריה
סטיבן טיילר
סטיבן טיילר
סטיבן טיילר
(צילום: Vittorio Zunino Celotto / GettyImages)
זוהי התביעה השנייה שמוגשת נגד טיילר בעבור תקיפה מינית שהתרחשה בשנות ה-70, אחרי שבדצמבר 2022 הואשם על ידי אישה בשם ג'וליה הולקומב כי תקף אותה מינית ב-1975 - ואף אילץ אותה לעבור הפלה לאחר שנכנסה להיריון ממנו.
לפי מגזין "רולינג סטון", שדיווח על כך לראשונה אמש (ה'), הוגשה תביעה נגד טיילר על ידי אישה בשם ג'ין בלינו. לטענתה של בלינו, חברה משותפת הפגישה בינה ובין חברי הלהקה המצליחה אירוסמית' ב-1975. במהלך היום היחיד שבילתה עימם, לדבריה, תקף אותה טיילר פעמיים - פעם אחת ברחוב, כאשר דחף אותה לתא טלפון ציבורי, נישק אותה בכוח ומישש אותה אל מול חברי הפמליה שלו ועוברי אורח, ופעם נוספת מאוחר יותר באותו היום, בחדר המלון שבו שהה.
לדברי בלינו, על אף שחלפו יותר מ-50 שנה מאז, היא סבלה במהלך התקופה - ומוסיפה לסבול - מ"כאבים גדולים של הנפש והגוף, מצוקה רגשית חמורה ותמידית, התגלמות פיזית של מצוקה רגשית, מבוכה, השפלה ונזקים פיזיים, אישיים ופסיכולוגיים". בלינו גם טוענת שאושפזה וקיבלה תרופות בעקבות האירוע, ושהיא עדיין נוטלת תרופות "כדי להתמודד עם התקיפה המינית".
2 צפייה בגלריה
מתוך "נערות רוק"
מתוך "נערות רוק"
ג'וליה הולקומב, שתבעה את טיילר בשנה שעברה. מתוך "נערות רוק"
(צילום: © Top Hat Productions באדיבות yes דוקו)
ב-2021 יצא סרט דוקומנטרי בשם "נערות הרוק", הבוחן את הגרופיות של להקות הרוק בשנות ה-70 וה-80 - ואת הניצול המיני שעברו, חלקן כשהיו קטינות. בסרט בלט סיפורה של ג'וליה הולקומב, שכאמור טענה שנוצלה מינית בידי טיילר כאשר הייתה בת 16 בלבד.