חדשות משמחות למעריצי "בית הנייר": באירוע מעריצים שהתקיים במדריד לרגל סיום הסדרה, הוכרז כי הדמות של ברלין תקבל ספין אוף משלה. הסדרה החדשה תעקוב אחר סיפור המקור של ברלין, מהדמויות האהובות והפופולריות בתוכנית, והיא צפויה לעלות ב-2023. במקביל הוכרז כי ל"בית הנייר" יהיה ספין אוף קוריאני וכי כוכב "משחק הדיונון", פארק היי סו, יגלם את ברלין. החלק השני של העונה האחרונה של "בית הנייר" יעלה מחר (ו') בנטפליקס.
בית הנייר – עונה 5 חלק 2 – טריילר
(בית הנייר – עונה 5 חלק 2 – טריילר)
"זה רגע בלתי נשכח כי זה סיום של מחזור אחד והתחלה של אחר", אמר השחקן פדרו אלונסו באירוע המעריצים. בנוסף פנה לתסריטאים של הסדרה ואמר: "אני יודע שהאנשים פה ייצרו טוויסטים ופניות איפה שרק אפשר. לחזור לסדרה כל כך פופולרית יכול להיות נטל, אבל אני מקווה שיהיה לנו את האומץ להשתמש באנרגיה הנפלאה שלנו כדי לסכן את הכול מחדש".
ברלין נחשב לאחת הדמויות האהובות בסדרה, למרות כמה קווי אופי בעייתים הקשורים ליחס שלו כלפי נשים. באחת הסצנות הקשות לצפייה של הסדרה, הוא ניצל את כוחו ותקף מינית בת ערובה וטען כי הכול היה בהסכמה אחרי שהשתמש בטריקים פסיכולוגיים כדי לשכנע אותה.
1 צפייה בגלריה
מתוך "בית הנייר"
מתוך "בית הנייר"
מתוך "בית הנייר"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
בריאיון לפני חצי שנה ל-ynet, רמז אלכס פינה, יוצר הסדרה, לאפשרות של ספין אוף. "כשאתה יוצר ספין-אוף זה חייב להתרחש ביקום אחר לגמרי, ואתה יכול ליצור סדרה כזאת על כל אחת מהדמויות, כי מה שנהדר ב'בית הנייר' זה שלכולן יש כל כך הרבה רבדים וסיפורים, רק שזה ייאלץ אותנו להמציא יקום שלם חדש. אז התשובה היא כן, אבל זה תלוי".