והרי החדשות: בקרוב ייערכו חילופי כיסאות במהדורות החדשות של רשת, כשעל פי הודעת החברה תמר איש שלום תעבור לבקשתה להגיש את תוכנית המגזין "חדשות השבת", והילה קורח - שהגישה את התוכנית עד היום - תצטרף לאודי סגל בהגשת המהדורה המרכזית. את המהדורה יגישו השניים בנפרד - כך שההגשה הזוגית שהחלה לפני כשנה בלבד לא תמשיך במתכונתה הנוכחית, למעט באירועים גדולים.
2 צפייה בגלריה
הילה קורח ב"מהדורת השבת"
הילה קורח ב"מהדורת השבת"
הילה קורח ב"מהדורת השבת"
(צילום: חדשות רשת)
המעבר של איש שלום נעשה בתום 11 שנה בתפקידה במהדורה המרכזית, בעוד קורח חותמת שנתיים וחצי ב"חדשות השבת". שינויי ההגשה בשתי המשבצות יבוצעו במהלך השבועות הקרובים.
"במשך 11 שנה הובילה תמר איש שלום בצורה מעוררת השראה את המהדורה המרכזית של חדשות 10 ולאחר מכן חדשות 13", אמר אבירם אלעד, מנכ"ל חברת החדשות. "בהגשה מקצועית ונטולת פניות, תמר היוותה תמיד סמל של עיתונות ישרה, ביקורתית, חותרת לאמת ולא מתפשרת... אין לי ספק שבתפקידה החדש כמגישת מהדורת שבת תמשיך תמר להוביל לשיאים חדשים".
2 צפייה בגלריה
תמר איש שלום ואודי סגל במהדורה המרכזית
תמר איש שלום ואודי סגל במהדורה המרכזית
תמר איש שלום ואודי סגל במהדורה המרכזית
(צילום מסך)
אלעד הוסיף ואמר כי "קורח היא עיתונאית בעלת יכולות רבות ומגוונות, שמביאה למסך הגשה מרתקת ולא שגרתית שמצליחה לפנות אל הצופים בשפה שונה ובלתי אמצעית. אני בטוח שיחד עם אודי המהדורה המרכזית בהובלתם תמשיך לצמוח ולפרוח".
קורח החלה את דרכה המקצועית עם גיוסה לגלי צה"ל, ועם שחרורה החלה לעבוד בערוץ 10 כמגישה, מבזקנית ועורכת חדשות. ב-2007 החלה קורח להגיש את "העולם הבוקר" של רשת לצידו של אברי גלעד. ביוני 2019, אחרי 12 שנה, היא עזבה את התוכנית והחלה להגיש את "מהדורת השבת" במקום אושרת קוטלר.
איש שלום החלה את דרכה עוד קודם לכן, כמגישה וככתבת לילדים ולנוער בתוכניות כמו "זאפ לראשון" ו"צו פיוס". ב-1999 שירתה בגלי צה"ל ככתבת לענייני משטרה, בין היתר, והמשיכה לעבוד שם כאזרחית עד 2004. אז החלה איש שלום להגיש את תוכנית הבוקר בערוץ 10, כמו גם מבזקי חדשות. במרץ 2011 מונתה למגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 10 - כיום מהדורת החדשות המרכזית של רשת.