הקומיקאי האמריקני פיט דייוידסון יעזוב את התוכנית "סאטרדיי נייט לייב" (SNL), כך דווח הלילה (ו') במגזין "וראייטי". בשיחה עם המגזין סיפר מקורב לתוכנית כי פרק סיום העונה שישודר מחר יהיה האחרון שלו (הפרק יעלה בארץ ביום שלישי הקרוב ב-yes).
2 צפייה בגלריה
פיט דייוידסון וקים קרדשיאן
פיט דייוידסון וקים קרדשיאן
צוחק מי שצוחק אחרון? פיט דייוידסון וקים קרדשיאן
(צילום: AP)
דייוידסון החל את דרכו בתוכנית ב-2014 כשחקן אורח, כשהוא רק בן 20 - ובכך הפך לשחקן הצעיר ביותר שהשתתף ב-SNL בכל 47 עונותיה.
הקומיקאי צבר פופולריות בעיקר מהשתתפותו בקטעי סטנד-אפ שעשה כחלק ממערכון "עדכוני סוף השבוע", ובהמשך הפך למשתתף קבוע גם במערכונים המוקלטים של SNL ואף חיקה דמויות ידוענים רבות.
התהילה שלה זכה דייוידסון בזכות התוכנית השפיעה גם על חייו הפרטיים, כשלא פעם הוא הופיע בכותרות מדורי הרכילות, בעיקר סביב היסטוריית חיי הדייטים שלו, כמו גם בשל הריב המתוקשר עם הראפר קניה ווסט - בעלה לשעבר של בת זוגו הנוכחית, קים קרדשיאן, שאותה הכיר בעת שהנחתה את אחת מתוכניות העונה.
2 צפייה בגלריה
מתוך "סאטרדיי נייט לייב"
מתוך "סאטרדיי נייט לייב"
הכירו במהלך התוכנית. מתוך "סאטרדיי נייט לייב"
(צילום מסך, NBC)
בעוד סיבת עזיבתו של דייוידסון את התוכנית אינה ידועה בשלב זה, הקומיקאי עתיד להמשיך לעבוד עם חברת ההפקה של SNL, המפיקה את הקומדיה החדשה שיצר - Bupiks, שעלילתה מתארת גרסה בדיונית של חייו, וצפויה לעלות ברשת הסטרימינג האמריקנית פיקוק.
עוד דווח הלילה באתר "דדליין" כי דייוידסון אינו היחיד שיעזוב את התוכנית בפרק הסיום, כשגם המשתתפים הוותיקים קייט מקינון, איידי בראיינט וקייל מוני יסיימו את דרכם ב-SNL. ההודעה על עזיבתם של הארבעה מגיעה לאחר שיוצר התוכנית, לורן מייקלס, כבר רמז כי הוא צופה "שנה של שינויים". מחר תשודר תוכנית סוף העונה, שאותה תנחה יוצרת ושחקנית "בובה רוסית", נטשה ליון.