הרגעים הקטנים בחיי הזוגיות שלנו לוקחים אותנו לא אחת אל הסרטים המצוירים שעליהם גדלנו, כיוון שיש קווי דימיון בין כללי ההתנהגות שלנו כלפי בן או בת הזוג לבין האידיאל שראינו על המסך כשהיינו ילדים. לאורך השנים הראשונות בחברת וולט דיסני, דבקו סרטי הנסיכות בתבנית ברורה: אישה נקלעת למצוקה והופכת לחסרת אונים, עד שבא גבר על סוס לבן ומציל אותה. הראייה הדיכוטומית הזאת של רע וטוב, גבר ואישה, אביר מול חסרת ישע - פוגשת אותנו לעיתים במערכות היחסים שלנו ומשפיעה על האופן שבו אנחנו פועלים.
אבק פיות אהבה
המגשרת וחוקרת האהבה עו"ד הילה מאור מתארחת בפודקאסט "אבק פיות" ומפרקת את המושג "אהבה ממבט ראשון". מאור מסבירה מדוע היא עדיין מאמינה ברומנטיקה, לצד עבודה יומיומית על זוגיות - כי ככה זה כשהחיים הם לא "עושר ואושר עד עצם היום הזה".
תוצרי חברת וולט דיסני הם מהפופולריים בעולם, ויוצרים אצל הצופים "אפקט מראה". "אני רוצה להיות מה שאני רואה על המסך", טוענת מאור. אבל מה קורה כשעל המסך יש שקרים, בגידות וחוסר אמון? וכיצד לומדים להתנהל עם זה במערכות היחסים שלנו? ב-20 השנים האחרונות דיסני ביצעה תפנית חדה בנוגע לאופן שבו היא מתארת מערכות יחסים, ונקטה בגישה של "תאהבי את עצמך לפני שתאהבי מישהו אחר". לטענת עו"ד מאור, זוהי הדרך המדויקת ביותר להפוך לפרטנרים טובים יותר.
2 צפייה בגלריה
עו"ד הילה מאור
עו"ד הילה מאור
עו"ד הילה מאור
(ספי סמדר)
האזינו לסיפור המלא בפודקאסט "אבק פיות", פודקאסט דיסני המצליח ביותר בישראל, בהנחיית משי אייד. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים.