השקת האלבום החדש של ביונסה, "רנסנס", עוברת בצורה הכי לא חלקה שאפשר.
בהמשך לביקורת ולהודעה שהגיעה בעקבותיה על השמטת מילת גנאי משירה Heated אשר מופיע באלבומה החדש "רנסנס", היום (ד') דווח כי ביונסה תוריד מהשיר Energy סימפול לשיר Milkshake של הזמרת קליס, שיצא ב-2003.
1 צפייה בגלריה
ביונסה וקליס
ביונסה וקליס
ביונסה וקליס
(צילום: AP)
בחמישי האחרון, יממה לפני יציאת האלבום החדש, קליס טענה בסדרה של הודעות וסרטוני וידאו ל"גניבה", וזעמה על כך שביונסה וחברת ההפקה של האלבום לא פנו אליה לפני השימוש בקטע. אתמול (ג') בערב כבר הופיעה ברשתות הסטרימינג השונות גרסה מעודכנת ל-Energy, ללא החלק המסומפל.
באופן רשמי קליס איננה חתומה על "מילקשייק", שמזוהה עמה כאחד מלהיטיה הגדולים ביותר. הקרדיט על השיר ניתן למפיקיו, פארל וויליאמס וצ'אד הוגו, שמהווים את הצמד נפטונז. וויליאמס והוגו זכו לקרדיט בגרסה המקורית של Energy, לפני השינוי שנערך בו.
בתוך כך, לפני יומיים (ב') גם מוניקה לווינסקי פרסמה בטוויטר בקשה מביונסה להשמיט את שמה מלהיט מוקדם יותר של הזמרת, Partition מאלבומה "ביונסה" שיצא ב-2013.
ב-Partition ביונסה שרה על גבר ש"עשה מוניקה לווינסקי על השמלה שלי" - רפרנס לשערוריית הרומן שניהלה לווינסקי עם נשיא ארצות הברית דאז, ביל קלינטון. "הממ, אם אנו כבר עושים זאת...Partition#", צייצה לווינסקי.