תדמיינו סינטיסייזר ומנגינה אחת בלתי נשכחת שמלווים בצחוק וג'קט שחור-לבן של דטרויט ליונס - גם הם זכורים לא פחות, ומה קיבלתם? נכון מאוד, "השוטר מבוורלי הילס". סדרת הסרטים המצליחה משנות ה-80 וה-90 שחוזרת לסיבוב רביעי, ורוב הקאסט, ובעיקר אדי מרפי, חוזרים לתפקידיהם המקוריים.
2 צפייה בגלריה
מתוך "השוטר מבברלי הילס"
מתוך "השוטר מבברלי הילס"
מתוך "השוטר מבוורלי הילס"
מרפי כאמור ישוב לגלם את אקסל פולי, שוטר משטרת דטרויט, שמוצא את עצמו פעם אחר פעם מסובך בחקירות שמביאות אותו ללוס אנג'לס, או ליתר דיוק, לאיזור בוורלי הילס.
על פי דיווחים בכלי התקשורת בארצות הברית, גם ג'אדג ריינהולד, ג'ון אשטון, פול רייזר וברונסון פינקוט צפויים לשוב ולגלם את הדמויות הכל כך מזוהות איתם. ריינהולד ואשטון גילמו את הבלשים בילי רוזווד וג'ון טרגט, שקיבלו הוראה לעקוב אחר פולי בזמן שחקר את הרצח של חברו הטוב ביותר. רייזר היה חברו של פולי/מרפי במשטרת דטרויט, הבלם ג'פרי פרידמן ופינקוט זכור כסרג', דמות אהובה במיוחד בסדרת הסרטים.
אליהם יצטרפו גם השחקנים טיילור פייג' ("זולה) וג'וזף גורדון-לוויט, כשנכון לעכשיו לא ברור מה יהיו תפקידיהם.
ב-2019 נטפליקס רכשו את הזכויות לסרט הרביעי, שנמצא נכון לעכשיו בשלבי ליהוק והפקה, כשדיווחים מספרים שהוא אמור לצאת בשנה הבאה. הסרט, לפחות נכון לעכשיו, ייקרא Beverly Hills Cop: Axel Foley.
2 צפייה בגלריה
מתוך "השוטר מבברלי הילס"
מתוך "השוטר מבברלי הילס"
מרפי לצד ריינהולד ואשטון. מתוך "השוטר מבוורלי הילס"
כל שלושת סרטי הטרילוגיה נחשבים לשוברי קופות וביחד גרפו הכנסות של מעל 700 מיליון דולר ברחבי העולם, וגם מיצבו את מרפי כאחד הכוכבים הכי גדולים בהוליווד. דיבורים על הפקת המשכון רביעי היו מעל שני עשורים, אך כעת הפרויקט סוף סוף קורה.
מארק מולוי נשכר כדי לביים, במה שיהיה הפיצ'ר הראשון שלו בקריירה, כשוויל ביל ("אקווה-מן") יהיה אמון על התסריט. אדי מרפי עצמו יפיק יחד עם ג'רי ברוקהיימר.