הטריילר לסרט ההמשך של שובר הקופות המצליח "גלדיאטור" משנת 2000, בכיכובם של פדרו פסקל, פול מסקל - וגם ליאור רז, נחשף היום (ג') והוא מחזיר אותנו היישר לקרבות המדממים ולאקשן המוכר מהאפוס הקולנועי הראשון. צפו:
"גלדיאטור 2" – טריילר
בטריילר של הסרט שעתיד לעלות לאקרנים בארץ ב-14 בנובמבר (שבוע לפני עלייתו בארצות הברית), נראה רז כשהוא מדבר לעבדים שעתידים להתחרות בזירה המדממת, "הארנה הופכת עבד לגלדיאטור - וגלדיאטור לאדם חופשי".
הסרט יעסוק בלוציוס (שאותו מגלם מסקל), בנם של לוסילה (קוני נילסן) ואחיינו של קוממודוס -הנבל בסרט המקורי בגילומו של חואקין פיניקס. סרט ההמשך מתרחש שנים לאחר עלילת הסרט הראשון, כאשר לוציוס מתגורר כעת באזור צפון אפריקה, לשם נשלח על ידי אימו בילדותו כדי להרחיק אותו מחוץ להישג ידה של האימפריה הרומית. אירועים שונים מחזירים אותו לרומא כגלדיאטור, שם הוא מתאחד עם אימו ומייצר לעצמו אויבים חדשים.
1 צפייה בגלריה
מתוך "גלדיאטור 2"
מתוך "גלדיאטור 2"
מתוך "גלדיאטור 2"
(צילום: באדיבות פורום פילם)
פסקל מגלם כאמור את מרקוס אקסיוס, גנרל רומי שאימן בעבר את מקסימוס דצימוס מרידיוס (הלוא הוא ראסל קרואו מ"גלדיאטור" המקורי), שמות גדולים נוספים בקאסט הם דנזל וושינגטון בתפקיד מקרינוס, בעל אורווה של גלדיאטורים ברומא, וג'וזף קווין ופרד הצ'ינגר בתור התאומים הקיסרים של רומא.
גם את ההמשכון המצופה מביים ומפיק רידלי סקוט, שביים את האפוס האהוב שגרף בזמנו 460 מיליון דולר ברחבי העולם, קיבל 12 מועמדויות לאוסקר (בדרך לזכייה בחמישה פסלונים, כולל בקטגוריית הסרט הטוב ביותר) והפך את ראסל קרואו לאחד הכוכבים הכי גדולים בתעשייה.