הזמר אייל גולן התעלף הלילה (ב') מאחורי הקלעים בהופעתו בהאנגר 11 בתל אביב וקיבל טיפול רפואי מצוות מד"א שבמקום. לפי גורמים בסביבתו, גולן בהכרה ולאחר למעלה משעה, שבמהלכה קיבל טיפול מאחורי הקלעים - הוא נסע לביתו ובהמשך צפוי לעבור סדרת בדיקות.
1 צפייה בגלריה
אייל גולן בהופעה בבלומפילד
אייל גולן בהופעה בבלומפילד
אייל גולן
(צילום: מוטי קמחי)
ההופעה של גולן אומנם החלה כרגיל, אולם אחרי זמן קצר הוא ירד מהבמה, כאשר הזמר דודו אהרון עלה במקומו וביצע שני שירים. לאחר מכן אדם מהצוות של גולן עלה לבמה וסיפר לקהל על מצבו של הזמר. "הוא התעלף קצת למעלה בחדר, אנחנו ניתן עוד כמה דקות, נראה אם הוא יכול להמשיך", אמר. "אם הוא לא יכול, נעשה מופע חוזר. זה עניין של כמה דקות, מד"א כאן בחוץ מנסים לטפל בו. הכול יהיה בסדר".
בהופעה שנערכה אמש (ב') עלה גולן לבמה ואמר לקהל כי הוא שקל שלא לעלות בשל מצבו הרפואי: "הייתי מקורר מאוד. אני חייב להגיד לכם שחמש דקות לפני ההופעה שכבתי בחדר ואמרתי שיש מצב שאני לא עולה. הילדים שלי באו אלי ואמרו לי 'אבא אתה חייב לעלות, בשביל כל האנשים שבאו בשבילך'. אני פה על הבמה ועושה כל מה שאני יכול כדי לתת את ההופעה הכי טובה שיכולה להיות".
מטעם נציגיו של גולן נמסר בהודעה הרשמית כי "בימים האחרונים גולן לא חש בטוב עקב נסיבות רפואיות. למרות מצבו הרפואי החליט שלא לוותר על שני המופעים המתוכננים בחול המועד פסח בהאנגר 11. כאמור, אמש בהופעתו הצהיר לקהל כי הוא לא חש בטוב אך יעשה הכול בשביל לא לאכזב אותם ואכן קיים את המופע כמתוכנן ואירח את דודו אהרון".
עוד הוסיפו כי "הערב במהלך הופעתו הרגיש כי הוא לא יכול להמשיך את המופע ולאחר כשעה עצר את המופע. צוות מד"א מטפל ברגעים אלו בגולן. רוכשי הכרטיסים למופע הערב יקבלו פיצוי מופע נוסף".