לאחר שנודע כי הסיטקום הפופולרי "מופע שנות ה-70" שעלה ב-1998 ושודר במשך שמונה עונות, יזכה לסדרת המשך בשם "מופע שנות ה-90", כעת מאשרים חמישה מכוכבי הסדרה את השתתפותם וחזרתם לתפקידיהם המקוריים - טופר גרייס (אריק פורמן), מילה קוניס (ג'קי ברקהארט), אשטון קוצ'ר (מייקל קלסו), וילמר ולדראמה (פז) ולורה פרפון (דונה פינסיוטי), כך דווח היום (שבת) באתר "הוליווד ריפורטר".
2 צפייה בגלריה
"מופע שנות ה-70"
"מופע שנות ה-70"
לא יכולים לחכות. כוכבי הסדרה "מופע שנות ה-70"
(באדיבות yes)
כל אחד מהשחקנים יקבל תפקידי אורח בסדרה, מלבד השחקן דני מסטרסון (שגילם בסיטקום את דמותו של סטיבן הייד) שכן הוא צפוי לעמוד לדין בחודש אוגוסט הקרוב בגין האשמות לפיהן ביצע שלוש עבירות אונס. מסטרסון הכחיש את ההאשמות.
סדרת ההמשך תיקרא "מופע שנות ה-90" וגם אותה כתבו יוצרי הסדרה המקורית, בוני וטרי טרנר. הסדרה תשודר בנטפליקס ובשלב זה ידוע כי ענקית הסטרימינג הזמינה עונה אחת בת עשרה פרקים. עלילת הסדרה תתמקד בדמות חדשה: ליה פורמן, בתם של אריק ודונה מהסדרה המקורית, אשר מגיעה לחופשת הקיץ בבית סבה וסבתה, רד וקיטי פורמן - בגילומם של קורטווד סמית' ודברה ג'ו ראפ שישובו גם הם לתפקידיהם האיקוניים.
2 צפייה בגלריה
הקאסט של "מופע שנות ה-70"
הקאסט של "מופע שנות ה-70"
הקאסט של "מופע שנות ה-70"
(באדיבות yes)
סדרת הספין אוף החדשה לא תהיה הראשונה שנוצרה בשל הצלחת הסדרה: ב-2002, במקביל לשידור "מופע שנות ה-70", עלתה לאוויר הסדרה "מופע שנות ה-80", אשר הייתה קשורה לסדרה המקורית באופן רופף, נחלה כישלון ושודרה במשך עונה אחת בלבד בטרם בוטלה.