היום קצת קשה להאמין, אבל הזמר והמוזיקאי תומר ישעיהו - מפיק מוזיקלי (ג'יין בורדו, דניאלה ספקטור) ואחד מהיוצרים הבולטים ביותר בסצנת האינדי הישראלית, עם קול מובחן ומוזיקה שמרפררת לשנות ה-70 - התחיל את דרכו בעונה השביעית של "כוכב נולד". עכשיו, רגע אחרי שהוציא את אלבומו החדש "אגם הלימון" וסוף סוף נכנס לפלייליסטים, הגיע ישעיהו לאולפן ynet וביצע שניים משיריו. צפו:
כובש את הפלייליסט: תומר ישעיהו באולפן
(צילום: אבי חי)
אנחנו מכירים את הסצנה המוזיקלית הנוכחית, זה לא טריוויאלי לקחת שיר של שארל אזנבור מלפני עשרות שנים ולהביא אותו עכשיו לבמה הישראלית. "כן, אני מכיר שקורים גם דברים לא טריוויאליים בלי שום קשר. אז לעשות את זה נראה לי טיפה יותר מעודן מדברים יותר לא טריוויאליים שקורים. אבל זה משהו שלא חשבתי עליו ברמה כללית, זה משהו שהתחברתי אליו, אז אני משתדל לעשות דברים שאני מחובר אליהם ואוהב ולהישאר במקום הזה".
אתה אומר שאתה שר שירים שמתאימים לך. למי שלא זוכר הדרך שלך התחילה ב"כוכב נולד" עונה שביעית, אתה בעצמך זוכר את זה? "משתדל שלא, אבל זוכר שכן".
מתכחש. "בטח מתכחש".
1 צפייה בגלריה
תומר ישעיהו
תומר ישעיהו
התחיל ב"כוכב נולד", אבל עבר דרך ארוכה מאז. תומר ישעיהו
(צילום: ענבל איל)
יש עדיין אנשים שמזהים אותך משם? "לא, אבל אני מזהה את עצמי שם וחי עם זה. זאת אומרת, זה כן משהו שנכנס לי מאוד חזק למערכת, לכל מה שקשור למצלמות או טלוויזיה".
"כוכב נולד" זה שיא המיינסטרים. גם הבחירה שלך באזנבור וגם הקול שלך הוא מה שנקרא סצנת האינדי פר אקסלנס בארץ. המיינסטרים מדגדג לך או שאתה רוצה ללכת בנתיב מקביל? "באופן כללי אני רוצה להיות איפה שיש לי מקום. אז לשם אני מכוון. אבל התשובה היא כן, בוודאי. אני עושה קניות בסופר כמו כולם, אז אני רוצה להיות בנהר המרכזי הזה".
תומר ישעיהו יופיע במועדון החלוץ 33 בבאר שבע ב-5.5, בצוללת הצהובה בירושלים ב-15.5 ובבארבי בתל אביב ב-7.6